51

Re: Jezus-Eik: Loods

Beste mensen; deze week is zeer belangrijk. De volledige bende ligt op tafel, namen adressen enz. ... Het ongelooflijke is dat dit ook het geval was lang geleden. Men zei toen op een dood spoor te zitten wat natuurlijk flauwekul was. De loods is de uitvalsbasis geweest waar al jullie namen van hierboven in voorkomen. De Staerke heeft maar een keer niet gelogen, dat was in '91 bij zijn verklaring.

Alles is geweten, als er nu niks van komt zal dit tot in de eeuwigheid gemanipuleerd worden, sommige loges zijn zo machtig en bezitten alles, ook justitie. Of zou er toch nog gerechtigheid bestaan? Ik hoop het voor ons allemaal.

52

Re: Jezus-Eik: Loods

Hipa, kun je iets duidelijker zijn aub. Alvast bedankt dat je deze info wil delen met ons! Is er eentje aan het praten?

Re: Jezus-Eik: Loods

Heel erg bedankt om dit met ons te delen Hipa. En zelfs als en indien er nu niets van komt, dan weet jij wie de Bende is of was. Daarom, om dat te bereiken hebben wij ons hier en elders ingezet. Nu duimen dat het l'union fait la force wordt en niet l'union fait la farce.

Wat mij betreft, je hebt mij de ogen geopend met één sterke tip die van jou kwam. Dat ik dit nog mag meemaken had ik niet verwacht. Ben zeer benieuwd naar de reactie van Justitie en de politiek

Nogmaals bedankt!

54

Re: Jezus-Eik: Loods

De verwijzing in de inventaris van Aalst zal het dossier zijn waarvan de huiszoeking in de loods de andere kant is. Interessant dat daar Bultot genoemd wordt, altijd de meest verdachte schakel tussen onder- en bovenwereld.

55

Re: Jezus-Eik: Loods

kenza wrote:

Is er eentje aan het praten ?

Of meerdere ...

56

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut wrote:

Het leven zit vol humor, je moet hem willen zien natuurlijk. Dat het bendeverhaal niet echt een teaser is in deze is een understatement.
Toch ben ik de ochtend begonnen met een forse lachbui. FreCr die ook op het Franstalige forum aanwezig is bekampte ook daar de waterput en wou mij hier doen geloven met luchtbeelden dat dit een trampoline was.

Even ter verduidelijking: ik heb vooral gezegd dat het een object is die zich door de tuin heen verplaatst, en dat het op een trampoline lijkt.

Ik heb geschreven dat het zich dus verplaatst en geen vast-aan-de-grond object zoals een waterput is. Sterker zelfs, bekijk wat ik daar schrijf, ik heb er zelfs een afbeelding van het "object" (dat er gelijkaardig uitziet als het object aan de Eikenlaan) uitziet geplaatst, en dat lijkt me precies een trampoline. Maar als dat een voederbak voor dieren is welke op een trampoline lijkt, dat is allemaal goed voor mij, dat kan me niet schelen. Feit is dat het een "verplaatsbaar" object is en geen waterput.

Ik plaats hier onder de foto van aan de Koedalstraat:

https://i.ibb.co/J2mz31P/koedal-ne.jpg

Een trampoline, een voederbak of desnoods zelfs een circustent, maakt mij allemaal niet uit. Wat ik vooral wou aantonen is dat het géén oude waterput is en het zich verplaatst.

HIPA wrote:

Beste mensen; deze week is zeer belangrijk. De volledige bende ligt op tafel, namen adressen enz. ... Het ongelooflijke is dat dit ook het geval was lang geleden. Men zei toen op een dood spoor te zitten wat natuurlijk flauwekul was. De loods is de uitvalsbasis geweest waar al jullie namen van hierboven in voorkomen. De Staerke heeft maar een keer niet gelogen, dat was in 91 bij zijn verklaring.

Alles is geweten, als er nu niks van komt zal dit tot in de eeuwigheid gemanipuleerd worden, sommige loges zijn zo machtig en bezitten alles, ook justitie. Of zou er toch nog gerechtigheid bestaan? Ik hoop het voor ons allemaal.

Bedankt HIPA voor het delen van de informatie dat er mogelijks beweging in kan komen deze week. Het is ook een beetje de "laatste kans" wellicht om nog ergens antwoorden op te krijgen voor alles definitief verjaard is binnen enkele jaren. Ik denk dat voor de slachtoffers, vrienden, kennissen en eigenlijk zelfs voor de totale maatschappij belangrijk is om ergens een antwoord op te krijgen (ook al is het antwoord misschien niet compleet), want zoals het nu is, voelt het vooral aan als onrechtvaardigheid.

Non semper ea sunt quae videntur

57

Re: Jezus-Eik: Loods

Ik interesseer mij sinds kort in de loods in Jesus-Eik. De loods, wat mij betreft, strategisch ligt ze niet goed maar vandaag denk ik wel dat het bingo is! Ook denk ik dat Aalst een apart geval is en blijf ik bij mijn stelling dat ze van Aalst naar Kester zijn gereden en dat er wagens van de Bende van Nijvel in de steengroeve van Lessines liggen. Ook al is er een tip binnengekomen dat de Golf en de Mercedes na de overval in Aalst is gesignaleerd in de weg naar de plaats waar er naar de wapens is gezocht in Pepingen.

58

Re: Jezus-Eik: Loods

HIPA wrote:

Beste mensen; deze week is zeer belangrijk. De volledige bende ligt op tafel, namen adressen enz. ... Het ongelooflijke is dat dit ook het geval was lang geleden. Men zei toen op een dood spoor te zitten wat natuurlijk flauwekul was. De loods is de uitvalsbasis geweest waar al jullie namen van hierboven in voorkomen. De Staerke heeft maar een keer niet gelogen, dat was in 91 bij zijn verklaring.

Alles is geweten, als er nu niks van komt zal dit tot in de eeuwigheid gemanipuleerd worden, sommige loges zijn zo machtig en bezitten alles, ook justitie. Of zou er toch nog gerechtigheid bestaan? Ik hoop het voor ons allemaal.

Op 28.12 jl. heb ik u een bericht geschreven, HIPA. Er is nog een belangrijke wending in het onderzoek waarover ik u morgen zal informeren.

59

Re: Jezus-Eik: Loods

Ik ben geboren en getogen in de druivenstreek en heb mijn vroege jeugd op luttele meters van de loods gesleten en ik kan u vertellen dat het daar vol ronde waterputten zit want elke serre heeft 1 a 2 waterputten nodig om de besjes de laten groeien in de zomer. 20 serren is dus 20 a 40 putten! Ik ben er als kind ingevallen zoals zovelen. Elke serre heeft ook steenkoolput waarin gestookt werd. Ik kan mij inbeelden dat een ronde trampoline boven een ronde toegesmeten waterput geplaatst wordt. Iedereen hier weet dat de bende dicht bij ons zat, Overijse, Hoeilaart, Rossières, Genval, Waver, Ukkel, St Pieters Woluwe, Lasnes, Elsene ...

60

Re: Jezus-Eik: Loods

Bedankt om deze info met ons te delen finn. Zo zie je maar dat iemand met kennis over iets als druivenserres en die specifieke regio, via dit forum kan bijdragen aan het verhaal van de waterput binnen dit zeer complexe dossier.