71

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Insider wrote:

LEO, ik denk dat je de zaak omdraait. Waarom zou iemand die een klacht neerlegt moeten bekennen 'waarom'? Als iemand komt met insuniaties over iemand, die of die is schuldig aan dat feit, moet hij duidelijk maken waar hij dat op baseert. Ik weet dat omdat: ik deze persoon ken, omdat ik dat gehoord heb, ik dat ergens gelezen heb, ik deze conclusie trek omdat ik er juist te weinig over gelezen heb, ik bij die feiten betrokken ben maar daar tot nu toe niets over kon of durfde zeggen, ik er niets van afweet maar graag interessant wil doen, ik een of andere mafkees na wil praten die op een forum Jan en alleman van alles beschuldigd, ik dat gelezen heb in 'De Loden Jaren of bij Hilde Geens. Als je iets stelt moet je ergens voor staan.

Niets is mooier dan een justitiële klacht, immers, daar moet onderzoek naar gedaan worden en dan kun je alle feiten naar voren brengen. Eén probleem. je moet wel weten waar je over praat, de feiten moeten kloppen. Dus geen onzin verkopen over ritueel vermoorde kindertjes door de Bilderberggroep!

Man, man, man, wat een onzin. Niemand zal klacht neerleggen tegen jou, jammer ... want jij hebt/had de waarheid in pacht zonder ook maar één steekhoudend argument naar voren te kunnen/willen brengen. Behalve wat pseudo-historisch geleuter uiteraard, maar dat heeft jou kennelijk ook geen windeieren gelegd.

72

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

P-51 wrote:
Insider wrote:

LEO, ik denk dat je de zaak omdraait. Waarom zou iemand die een klacht neerlegt moeten bekennen 'waarom'? Als iemand komt met insuniaties over iemand, die of die is schuldig aan dat feit, moet hij duidelijk maken waar hij dat op baseert. Ik weet dat omdat: ik deze persoon ken, omdat ik dat gehoord heb, ik dat ergens gelezen heb, ik deze conclusie trek omdat ik er juist te weinig over gelezen heb, ik bij die feiten betrokken ben maar daar tot nu toe niets over kon of durfde zeggen, ik er niets van afweet maar graag interessant wil doen, ik een of andere mafkees na wil praten die op een forum Jan en alleman van alles beschuldigd, ik dat gelezen heb in 'De Loden Jaren of bij Hilde Geens. Als je iets stelt moet je ergens voor staan.

Niets is mooier dan een justitiële klacht, immers, daar moet onderzoek naar gedaan worden en dan kun je alle feiten naar voren brengen. Eén probleem. je moet wel weten waar je over praat, de feiten moeten kloppen. Dus geen onzin verkopen over ritueel vermoorde kindertjes door de Bilderberggroep!

Man, man, man, wat een onzin. Niemand zal klacht neerleggen tegen jou, jammer ... want jij hebt/had de waarheid in pacht zonder ook maar één steekhoudend argument naar voren te kunnen/willen brengen. Behalve wat pseudo-historisch geleuter uiteraard, maar dat heeft jou kennelijk ook geen windeieren gelegd.

Opnieuw probeer je interessant te zijn, heb jij ooit iets naar voren gebracht waar iemand iets mee kan doen? Wat het, in jouw ogen, pseudo historisch  geleuter betreft, hier begon alles mee.
Helaas, zij die weten praten niet en zij die praten, zoals jij, die weten niet.

73

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

LEO wrote:

Het moment is misschien aangebroken om als forumleden gezamelijk achter de doctrine van het Forum te staan. Als één iemand een klacht neerlegt om zijn gelijk te halen, zal hij ook moeten bekennen 'waarom' en met feiten en bewijzen op tafel komen waarom hij zich geschoffeerd voelt! Ik ben een leek in wettelijke toestanden. Daarom had ik graag enige verduidelijking van forumlid Bossi hierover!

Een klager hoeft niets over feiten te bewijzen, Leo. De klager voelt zich in zijn eer gekrenkt met een regelrechte aanslag op zijn goede naam en faam. Verder zie ik personen ertoe in staat om eventuele verzoeken te verwerpen, te negeren of te betwisten. Ook dat kan de bijkomende aanleiding zijn dat er verdere stappen worden ondernomen door de klager.

Voor het overige merken wij ook dat het onderzoek in de zaak Bende van Nijvel niet verloopt zoals het hoort.

74

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Bedankt Bossi .

75

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

LEO wrote:

Bedankt Bossi .

U weet verder waarover ik het o.a. heb, Leo. Dat men ons eens een plausibele verklaring geeft waarom men weigerde om belangrijk recentelijk materiaal in beslag te nemen en daarop verder DNA onderzoek te doen.

Ga ik gelijk krijgen over de betrokkenheid van Rijkswacht, Politiek, Sv enz...?

Wat de minister van Justitie vorig jaar kenbaar maakte inzake de uitbreiding van het onderzoekteam, stellen wij tot op heden vast dat er nog geen enkele toevoeging gebeurde. Ik stel wel betreurenswaardige zaken vast waarvoor ik steeds argwaan koesterde inzake de betrokkenheid van de Rijkswacht. Koppel dit aan de recentelijke vaststellingen en gegevens en we kunnen dit nog moeilijk verwerpen. Des te meer dat we pleiten voor een onderzoeksteam dat nooit deel heeft uitgemaakt van de vroegere RW. Als we dan nog de ontkennende houdingen kunnen vaststellen met ongeoorloofde tussenkomsten, vermoed ik dat we op korte termijn het dossier verticaal kunnen klasseren.

Burgers die verklaringen of belangrijke informatie verschaffen waaruit blijkt dat daarover zelfs geen proces verbaal van inlichtingen is opgemaakt, roept toch zeer ernstige vragen op. In normale omstandigheden onderwerpt men een politieambtenaar aan een grondig verhoor op last van het parket. Zulk opdracht gaat dan naar de FGP of het CP.

76

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Dus als ik het goed begrijp is het forum de mond gesnoerd ?

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Burgers die verklaringen of belangrijke informatie verschaffen waaruit blijkt dat daarover zelfs geen proces verbaal van inlichtingen is opgemaakt, roept toch zeer ernstige vragen op. In normale omstandigheden onderwerpt men een politieambtenaar aan een grondig verhoor op last van het parket. Zulk opdracht gaat dan naar de FGP of het CP.

Als eerstelijns getuigen moeten smeken om verhoord te worden, nog heden ten dage, om hun verhaal te doen? Als er niet geluisterd wordt, tips niet nagetrokken, is het niet moeilijk dat die mensen uiteindelijk alles zelf naar buiten beginnen brengen zodat het gerecht niet moet zeggen: we weten van niets! Geen PV, geen materiële bewijzen ... vertikaal klasseren!

Er zou beter een disciplinair onderzoek komen naar alle wantoestanden bij justitie in dit dossier zoals H. Steppé zegt. Alle speurders, magistraten die werden tegengewerkt of subtiel bewerkt zoals zo velen oa, Roger Romelart.

Er is geen andere keuze meer met als gevolg dat het "geheim van het onderzoek" (al jaren) naar de knoppen is. Hier en daar heb je nog een enkeling die gelooft dat er een eerlijke rechtszaak van komt. Dream on baby!

78

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Insider wrote:
P-51 wrote:

Man, man, man, wat een onzin. Niemand zal klacht neerleggen tegen jou, jammer ... want jij hebt/had de waarheid in pacht zonder ook maar één steekhoudend argument naar voren te kunnen/willen brengen. Behalve wat pseudo-historisch geleuter uiteraard, maar dat heeft jou kennelijk ook geen windeieren gelegd.

Opnieuw probeer je interessant te zijn, heb jij ooit iets naar voren gebracht waar iemand iets mee kan doen? Wat het, in jouw ogen, pseudo historisch  geleuter betreft, hier begon alles mee.
Helaas, zij die weten praten niet en zij die praten, zoals jij, die weten niet.

Heb ik ook nooit ontkend, al heb ik daar geen ellenlange en van eigenliefde doordrenkte hypothese voor nodig.

79

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

sherlock wrote:

Burgers die verklaringen of belangrijke informatie verschaffen waaruit blijkt dat daarover zelfs geen proces verbaal van inlichtingen is opgemaakt, roept toch zeer ernstige vragen op. In normale omstandigheden onderwerpt men een politieambtenaar aan een grondig verhoor op last van het parket. Zulk opdracht gaat dan naar de FGP of het CP.

Als eerstelijns getuigen moeten smeken om verhoord te worden, nog heden ten dage, om hun verhaal te doen? Als er niet geluisterd wordt, tips niet nagetrokken, is het niet moeilijk dat die mensen uiteindelijk alles zelf naar buiten beginnen brengen zodat het gerecht niet moet zeggen: we weten van niets! Geen PV, geen materiële bewijzen ... vertikaal klasseren!

Er zou beter een disciplinair onderzoek komen naar alle wantoestanden bij justitie in dit dossier zoals H. Steppé zegt. Alle speurders, magistraten die werden tegengewerkt of subtiel bewerkt zoals zo velen oa, Roger Romelart.

Er is geen andere keuze meer met als gevolg dat het "geheim van het onderzoek" (al jaren) naar de knoppen is. Hier en daar heb je nog een enkeling die gelooft dat er een eerlijke rechtszaak van komt. Dream on baby!

We beschikken over zeer recentelijk belangrijk bewijsmateriaal. Men negeerde tot op heden opzettelijk om het in beslag te nemen. Ik stel mij zéér ernstige vragen over sommige collega's. We ondervinden ernstige tegenwerking in het verlengde van gestuurde opdrachten.

80

Re: Klacht tegen beheerders BVN en Tueries forum

Bossi wrote:

We beschikken over zeer recentelijk belangrijk bewijsmateriaal.....

Zou u een tipje van de sluier op kunnen lichten?