Topic: YouTube: Bende van Nijvel - Argumenten voor WNP-spoor

Heeft iemand deze "docu" al gezien? Zitten toch een paar bijzondere feiten in. Zeker de moeite om te kijken.

» YouTube

Kumbaya, it never hurts to help !

2

Re: YouTube: Bende van Nijvel - Argumenten voor WNP-spoor

"Docu", ... ahum ... Powerpoint-presentatie'tje van iemand zijn hypothese bedoel je. Dat daar zoveel show rond gemaakt werd begrijp ik niet (de maker zit sowieso op dit forum, wellicht weten sommigen wel wie. wink)

Ik heb het filmpje in der tijd voor misschien de helft bekeken (en dat was serieus tijdverlies) en toen heb ik het opgegeven omdat het krom van de fouten staat. Er staat 0,0% juiste informatie in die "we" nog niet kenden op bijvoorbeeld dit forum. De dingen die hier niet al stonden, zijn fouten of eigen interpretaties. Er staat een hoop onzin in.

Ik kies 4 willekeurige momenten uit het filmpje met tekst van de samensteller...

  • eentje over Bouhouche... bullshit. Behalve als je ALLE personen die tot de Bende van Nijvel of een van hun medewerkers behoorden, allemaal zéér goed kent (dit van het aller-eerste feit tot het laatste ... ik heb zo m'n twijfels dat dit het geval zou zijn. wink)

  • eentje over de slachtoffers in Aalst... foutieve informatie (onjuist dus)

  • eentje over de dood van Bouhouche... foutieve informatie (onjuist dus)

  • eentje over het motief van de Bende van Nijvel... speculatief + foute informatie (onjuist dus)

't Staat gewoon vol van de fouten en eigen interpretaties. Zelfs indien de maker van het "filmpje" het motief zou kennen en 90% van de leden, organisators, opdrachtgevers, tussenpersonen, enz. ... van de "Bende van Nijvel" zou kennen (en volgens mij zal dat niet zo zijn wink), zelfs dan nog staan er zaken in die niet kunnen kloppen.

Mijn mening: Tijdverlies. Het is helaas door zo'n zaken dat er mensen compleet verkeerd geïnformeerd worden. Voor je 't weet begint zo'n verhaal een eigen leven te leiden.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: YouTube: Bende van Nijvel - Argumenten voor WNP-spoor

Inderdaad FreCR, totale onzin en waardeloos en inderdaad helaas tot op een zekere hoogte begrijpbaar dat mensen er in mee gaan want als het op het internet staat, is het waar. Om het met de gevleugelde woorden te zeggen, zoals in de presentatie, "Il faut le faire". smile smile smile