31

Re: Claude Dubois

Ook nog: Claude Dubois > Raymond Lippens. En Lippens: > kraak van de Hoogstraat > de Thibault de Boesinge > CEPIC + Jeune Europe + Nouvel Ordre Européen > Degrelle. Maar ook: > Robert Wellens > Ciolini.

32

Re: Claude Dubois

Claude Dubois was een gevaarlijk persoon waar menigeen doodsbang van was.

Re: Claude Dubois

Tru Dat wrote:

Claude Dubois was een gevaarlijk persoon waar menigeen doodsbang van was .

Heb jij hem gekend? In welke periode en welke stad?

34

Re: Claude Dubois

Heb hem gekend in de jaren 80 te Elsene en Ukkel.

35

Re: Claude Dubois

Interessant, zou je hem kunnen omschrijven? Is er een robotfoto waarvan je zegt: "hé, dat is precies Dubois". En hoe heb je hem gekend?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

36

Re: Claude Dubois

Beste Ben en Fipilip, er zijn geen fotos van Dubois, nergens te vinden! De Robotfotos zeggen mij niets.Het is dan ook zo een 25 a 30 jaar geleden. Ik woonde te Elsene en werkte in Ukkel (Fort Jaco). Ik kende Dubois als klant van het bedrijf waar ik werkte, mijn werkgever was opgegroeid met Dubois als jeugdvriend, uitgaansleven Vilvoorde , Strombeek, ... Het gaat wel degelijk over de Claude Dubois die eigenaar was van de Top Ten te Vilvoorde.

Ik heb Dubois een tiental gezien op het werk, waarvan 3 keer met een andere haarkleur. Als ik weg ben laat je hem maar doen, spreek niets tegen en schrijf het gewoon op zei mijn werkgever. Mijn werkgever was vaak weg op reis naar Canada. Je kan hem het beste vergelijken qua gezicht met het personnage Joshua in de film Die Hard. Ik weet niet exact waarom maar dat personage deed me altijd aan Claude denken. Het was geen reus maar ook niet klein, hij sprak Frans en gebrekkig Vlaams op zijn Brussels, zijn originele haarkleur was bruin voor zover ik weet.

Mijn werkgever zei: let op die is gevaarlijk, het waarom mail ik naar fipilip, die mag het naar Ben doormailen. Er was vanalles met die Claude aan de hand maar teveel om het duidelijk en gestruktureerd hier weer te geven. Ik zal als ik de tijd kan vinden een meer inhoudelijk verslag hier plaatsen.

37

Re: Claude Dubois

Hola, interessant, ik kijk er naar uit Tru Dat.

Re: Claude Dubois

Bedankt Tru Dat voor je getuigenis.

39

Re: Claude Dubois

Ik heb besloten op de Bende an Nijvel-fora niets meer te posten daar diverse posts gewist zijn. En dit zonder kennisgeving. Ik wens jullie alle succes toe.

40

Re: Claude Dubois

Zoals je wil, Tru Dat. Maar ik moet zeggen dat ik de info over Claude Dubois graag gehoord had.