31

Re: Gevonden voorwerpen

Die metadata zijn echt geen relevante informatie, zelfs al zouden de GPS-coördinaten er bij staan, wat kan je ermee aanvangen? Niets.

Re: Gevonden voorwerpen

Reneke wrote:

Die metadata zijn echt geen relevante informatie, zelfs al zouden de GPS-coördinaten er bij staan, wat kan je ermee aanvangen? Niets.

Ook niet als ze naar het privé adres van een persoon verwijzen ?

Re: Gevonden voorwerpen

blijkbaar is een Nederlander, die het forum hier leest, op een Engelstalig forum (» www.ar15.com) geïnteresseerd om meer te weten te komen over die wapens. Het kan puur vanuit een algemene interesse zijn, of ook niet.

Re: Gevonden voorwerpen

Ik vind het persoonlijk geen goede zet om foto's op het forum te plaatsen zonder tekst of uitleg. Maar ik zal het positief bekijken, het was een goede oefening. Ik heb laatst nog geaarzeld om een link op het forum te plaatsen maar besloot het niet te doen omdat ik bang ben dat er iemand naar de bron ging zoeken..En inderdaad............

Ik kan mij zeer goed voorstellen wie er hier zou kunnen meelezen en ik  kan mij ook goed voorstellen dat sommigen genoeg hebben aan 3 letters om linken te leggen.

Paranoia of niet, het kan hier toch niet de bedoeling zijn om jacht te maken op persoonlijke of andere gegevens van een forumlid.

Re: Gevonden voorwerpen

Godverdomme !!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.ar15.com/forums/general/Wea … 5-2275143/

Sommigen onder ons beseffen blijkbaar niet welke impact internet kan hebben.

Re: Gevonden voorwerpen

Foto's blijkbaar (aan de reacties van forumleden aldaar te zien) reeds verwijderd van Imageshack, vermoedelijk door jou Bossi ? Misschien geen slechte zet ...

De vraag van 'Freehand' was 'please provide as much information as you can when looking at the following pictures'.
Ik betwijfel of dit met slechte bedoelingen was, maar misschien kan deze persoon (aangezien hij/zij toch meeleest) wat opheldering geven, dan is er toch al één mysterie opgelost.

37

Re: Gevonden voorwerpen

Kenniz05 wrote:

Foto's blijkbaar (aan de reacties van forumleden aldaar te zien) reeds verwijderd van Imageshack, vermoedelijk door jou Bossi ? Misschien geen slechte zet ...

Ik verwijderde inderdaad de foto's, Kenniz. Ik heb bereikt wat we wilden bereiken. Zelfs sneller dan verwacht.

38

Re: Gevonden voorwerpen

Lekker schudden aan die boom en hopelijk de juiste mensen in het oog houden.

Re: Gevonden voorwerpen

Bossi wrote:
Kenniz05 wrote:

Foto's blijkbaar (aan de reacties van forumleden aldaar te zien) reeds verwijderd van Imageshack, vermoedelijk door jou Bossi ? Misschien geen slechte zet ...

Ik verwijderde inderdaad de foto's, Kenniz. Ik heb bereikt wat we wilden bereiken. Zelfs sneller dan verwacht.

:-)

Re: Gevonden voorwerpen

Wat wil dat zeggen ":-)" Kees?