Re: Prullenmand

kenza wrote:

Wat heeft dit met de Bvn of ML te maken ?

Om te beginnen al de datum, maar ik ga hier echt niet meer alles herhalen.
Wie het niet wil zien, zal het nooit zien.
Wie de symbolen kent, kan er niet naast kijken.

https://nl.wikipedia.org/wiki/9_novembe … schiedenis

102

Re: Prullenmand

Mischien heb je gelijk en zou best kunnen , maar die zot heeft niets met de Bvn of ML te maken

103

Re: Prullenmand

Ik ga er wel terug een paar op stang jagen en ik ben het adres kwijt.  Maar in Braine llaleud heb je in het veld op de rand van het hallerbos de atoomschuilkelder met paar huizen aan die aan de atoomschuilkelder hangen.   De ingang van de atoomschuilkelder was een soort loskaai voor camions en je kon er mits oprijlatten perfect met een Saab of golf binnen rijden en geen mens die je zag    Ook is dat de plek in de buurt waar de Bvn spoorloos verdween   En er stond in de jaren 80 een antenne mast dat aan cheivres verbonden was.   Het rare is   Het is een huis dat in de berg verdwijnt.   Als je het niet weet merk je er niets van    Let wel ik heb hier totaal geen aanwijzing van maar iets zegt mij dat dit met de Bvn te maken heeft

104

Re: Prullenmand

Als je posts van mij wil lezen moet je vaak heel rap zijn Witse, want die verdwijnen vaak in het grote zwarte gat. Ben gaat dit tegenspreken en alweer zeggen dat mijn post op de verkeerde plaats stond.
Al moet ik er eerlijkheidshalve bijzeggen dat deze post to hot zal geweest zijn. Er werden een aantal namen voluit geschreven. Dat wist ik op het moment dat ik submit drukte. MAAR Django68 had deze post reeds lang geleden gedaan. Ik kwam er toevallig op uit door het feit dat ik op zoek was naar twee identieke wagens ( feit dat de speurders niet wisten op het moment van hun onderzoek). Django had waarschijnlijk net als ik Wolf gevolgd op het franstalige forum en beiden kwamen we tot de conclusie dat dit een zeer valabele piste was.

MAAR het franstalige forum heeft op klacht van nabestaanden bepaalde posts die hiermee verband hielden moeten wissen. Het is dus mogelijk dat Ben deze post gewist heeft omwille van die reden.

Schrijf maar op Witse, het grootste deel van de Bende was opgelost in '86 of '87. En schrijf ook maar op dat minstens één journalist ook die Bende kende. Hoe ik dat weet kan ik hier helaas niet schrijven.
Maar de man was jammer genoeg   aan handen en voeten gebonden omdat hij ooit de nederlandstalige toespraken schreef van een minister die vaak voorkomt op dit forum.

",,Ik herinner mij dat Jan Grauls, kabinetschef van verscheidene premiers in de jaren zeventig zei toen Vanden Boeynants weer zijn intrede in de 16 had gedaan: ik weet eigenlijk niet meer of ik hier bij de regering zit of op een zakenkantoor''.

en

,,Ik heb in één van mijn boeken de anecdote verteld waarbij hij mij een perslek liet organiseren, nadien naar het publiek toe vreselijk verontwaardigd deed over het lek en onmiddellijk een onderzoekscommissie oprichtte die hij zou voorzitten, met mij als secretaris. Dat schelm-zijn, de comediant uithangen, is ook zo iets typisch. Ik heb daar dikwijls aan teruggedacht toen hij ontvoerd was. Zelfs toen hij met tranen in de ogen zijn verhaal bracht, bleef er bij mij een ietsje twijfel''.

Verder kon deze man helaas niet gaan. Maar wie tussen de regels leest weet dat hij hier wou schrijven . VDB heeft zeer waarschijnlijk zijn eigen ontvoering georganiseerd.

In die tijd was de regering het kabinet van vuile zaakjes, heel vuile zaakjes. Om die toe te dekken zijn er moorden begaan.

105

Re: Prullenmand

De laatste tijd wordt er op het forum ingezoomd op foto's. Foto's die gepubliceerd werden door de cel en foto's die er bij horen maar die dan weer niet voor publicatie vatbaar waren. Eerlijk? Ik kan niet meer volgen om welke foto"s het allemaal gaat. Om toch weer wat overzicht te krijgen ging ik zoals gewoonlijk weer wat aan het googelen en stootte op dit:

Jef Vermassen
Hij noemde het "hallucinant" dat een lid van de Bende van Nijvel bij de politie van Aalst werkte en zelfs mee de moorden van de bende onderzocht. "Het is een gruwelijke situatie. Die man komt van de Staatsveiligheid en waar wordt hij geplaatst? In Aalst, de plaats waar hij zelf moorden gepleegd heeft. Dat wil dus zeggen dat als de politiediensten van Aalst onderzoek moeten doen, in hun team dan de moordenaar zit naar wie ze op zoek zijn én dat hij verneemt wat men aan het onderzoeken is. Je moet daar eens over nadenken, ik vind dat hallucinant."

Dat een foto van de politieman dan ook nog eens al jaren in het dossier zit, is voor Vermassen onbegrijpelijk. "De robotfoto van de gezochte man zit al lang in het dossier en komt overeen met een foto van de politieagent die ook in de documenten zit. En die man loopt dan rond in het politiekorps van Aalst. Waarom heeft men die foto's toen niet eens op tv gebracht?"

Bijkomend, gaat het hier over de foto"s die gefotografeerd werden door de fam. Palstermans op bezoek bij Vermassen met als gevolg hierover een incident tussen advocaat en de mensen die hij moest verdedigen.
Het wordt hoog tijd voor een overzicht van al die foto's met daar in duidelijk overzicht van de afkomst en zelfs een lijst van bestaande foto"s die niet werden gepubliceerd maar waar dan wel her en der werd over gecommuniceerd. Voelt iemand zich geroepen ? ( ik verontschuldig mij voor mogelijke fouten in deze post want ik heb zo lang op foto's getuurd dat ik niet meer kan lezen wat er op mijn scherm verschijnt....hoog tijd voor een pauze dus )

106

Re: Prullenmand

coconut wrote:

Dat een foto van de politieman dan ook nog eens al jaren in het dossier zit, is voor Vermassen onbegrijpelijk. "De robotfoto van de gezochte man zit al lang in het dossier en komt overeen met een foto van de politieagent die ook in de documenten zit. En die man loopt dan rond in het politiekorps van Aalst. Waarom heeft men die foto's toen niet eens op tv gebracht?"

De killer?
Of is dit de agent die door Djuroski is herkend?

107

Re: Prullenmand

Tenslotte enkele weetjes bijeen gesprokkeld uit interessante postings v forumleden.
VDB, al bij al een markante figuur die vele waterjes doorzwommen heeft en het (bijna) ongestraft heel ver gebracht heeft!


RENNE: Adjudant Goffinon verzond in 1981 zelfs een brief naar de procureur generaal om VDB wegens betrokkenheid in drugshandel te laten arresteren. Op dit verzoek kwam nooit een officiële reactie. Ook majoor Vernaillen stelde in november 1981 onderzoeksrechter Bellemans en generaal Bernaert persoonlijk op de hoogte van de betrokkenheid van VDB in drugstrafiek in bevroren vlees. Nooit werd hier gevolg aan gegeven.
 Luc Vanden Daele, een rijkswachter, had zich in de zaak van de diepvriessmokkel vastgebeten. Tegen de orders van zijn oversten. En het was zijn taak niet om speurwerk te verrichten. Op 31 maart 1981 werd Luc Vanden Daele dood aangetroffen met een kogel in de borst. De belangrijke dossiers die hij bezat werden nooit teruggevonden. 

TROJAN: Een ontslagen kaderlid van ASCO, de heer Louis Sik, verklaarde voor de rechtbank dat Vanden Boeynants voor 700 miljoen commissiegelden ontving voor de contracten met ASCO.

DIM: Behalve Kaatje Schrijvers, zie vooral ook het werk van David Teacher (voor AESP, Cercle Pinay, Bilderberg, P2, MAUE, ...). "Rogue Agents". De basis voor ieder die aan "de dossiers" wil beginnen en de "bovenbouw" van organisaties zoals WNP wil begrijpen.

DE NIEUWE SNAAR: VdB was al in zijn begindagen sterk anticommunistisch en groot voorstander van Rex, een fascistische beweging die tijdens de Tweede Wereldoorlog collaboreerde met de nazi's.
Flirtte met andere nazi- en fascistische bewegingen, waardoor hij in conflict kwam met zijn vader.

BEN : Bij de plannen voor een staatsgreep zou de naam van Vanden Boeynants meermaals gevallen zijn - althans, dat verklaart Vernaillen.
- 'Begin maart 1992 werd Paul Vanden Boeynants door een arrest van het Hof van Beroep in Brussel in ere hersteld. Zijn veroordeling tot drie jaar celstraf met uitstel wegens fraude en schriftvervalsing werd hierdoor definitief uitgegomd. De man heeft opnieuw een blanco strafregister. 
-De Franstalige christendemocraat toog onmiddellijk naar justitie om een klacht wegens eerroof tegen deze madam in te dienen. Hij ontkende in alle toonaarden ook maar ooit bij een seksfuif aanwezig geweest te zijn. Inmiddels is het verhaal van Maud Sarr danig in waarde gedaald. Ze was nooit getuige geweest van de Roze Balletten, had het ook maar van horen zeggen, is in het verleden al eens veroordeeld wegens het afleggen van een valse verklaring, en kreeg van de VTM duizend gulden voor het interview.

MEROVINGER; Niet de Rijkswacht die geïnfiltreerd zou zijn door extreem rechtse organisaties om de macht over te nemen, maar de Staatsveiligheidsdienst ‘is een staat in de staat’. Met een man aan het hoofd die niemand naast zich duldt.
En dan wordt België getracteerd op verontrustende bekentenissen over de "ontmoedigende contacten" tussen de oud-premier en Albert Raes, sinds jaar en dag de machtige administrateur-generaal van de Belgische BVD

Raes zou VDB tijdens diens premierschap twee keer bewust op het verkeerde been hebben gezet.
Eén keer, door geen informatie door te spelen over het ronselen van Belgische huurlingen die in het toen zeer onrustige Zaïre zouden gaan vechten, en een andere keer bij de benoeming van een hoge ambtenaar. Het komt nooit meer goed tussen Raes en Vanden Boeynants.

L'ex-membre de l'organisation d'extrême droite Westland New Post (WNP), Michel Libert, a désigné ce week-end l'ancien Premier ministre Paul Vanden Boeynants comme dirigeant de ce mouvement.

BEN: Volgens rechter Amores y Martinez Amore van de Correctionele rechtbank waren in het dossier "VDB" niet een maar honderden bewijzen voorhanden dat hij een onverbeterlijk fraudeur was. Ternauwernood ontsnapte deze "staatsman" aan een werkelijke celstraf. 

COCONUT: In een nota uit 1980 doet de internationale wapenhandelaar Dirk Ykelenstam zijn beklag: 'De commissies liggen tegenwoordig veel lager. Door mijn speciale relatie met Vanden Boeynants is hij bereid iets met mij te doen'
Over de doden niets dan goeds, maar of dat bij Paul Vanden Boeynants zo zal blijven, is niet zo zeker. Tijdens de Agusta/Dassault-affaire bleek dat VdB in staat was om geheime commissies te ontvangen op Franse en Italiaanse wapenverkopen in het Midden-Oosten, zo ontdekte Georges Timmerman.

HERVE:  De eerste Bendecommissie probeert erachter te komen aan wie Albert Gillet zijn abnormaal vervroegde vrijlating te danken heeft en stelt de vraag aan adjudant Guy Goffinon. Goffinon wil daar niks over zeggen zonder toestemming van een magistraat en die krijgt hij niet, zegt hij.
Iedereen denkt aan Vanden Boeynants.