11

Re: René Noël

Hoe komen we van Gilbert Haesendonck bij René Noël? Ik heb de link gemist. De tweets zeggen toch geen naam?

Re: René Noël

Beetje doorscrollen op zijn tweets en dan kom je oa op deze tweet met voluit vermeld de naam Renè Noël » twitter.com

13

Re: René Noël

Ik zie het Ruf. Dank u. Is dit verifieerbaar?

14

Re: René Noël

Wie is Gilbert Haesendonck? Heb ik iets gemist?

15

Re: René Noël

René Noël, familie van docteur Michel Noël?

Re: René Noël

Neen, geen familie. René Noël zou bijna onmiddellijk na de feiten uit Overijse vertrokken zijn. Hij ging in Brussel wonen.

17

Re: René Noël

Is er ergens een foto van hem?

Re: René Noël

Iemand floot mij terug zeggende dat er toch geen 100% zekerheid is dat hij geen familie is van Michel Noël. René Noël heeft heel wat naamgenoten. En wel familie in Dinant. Omwille van al die naamgenoten weten we ook niet met 100% zekerheid dat hij ooit huurling was. Er is wel een zeer sterk vermoeden.

19

Re: René Noël

Amai Coconut. Ik heb mijn middagpauze vol gehad met die link van hierboven te lezen. Dat is oude koek maar wat een verhaal! Mag je dat wel geloven? Nazi, wapens, pedo, roze balletten, bescherming, Bercuit, chateaus, moorden, Cap Ferrat, Marbella, ... al wat en wie hier op het forum staat. Sorry, had het nooit eerder gelezen. Maar heeft blijkbaar geen vervolg gehad? Ik ken die swansongunsung totaal niet maar dit oude verhaal past wel in vele hedendaagse denk patronen.

Re: René Noël

Inderdaad... Precies de juiste piste.