41

Re: René Noël

Een aantal foto's van René Noël:

https://banner2.cleanpng.com/20180715/yag/kisspng-question-mark-computer-icons-exclamation-mark-desk-question-mark-emoji-5b4bb794264216.8330599815316888521567.jpg

Hij zou geboren zijn op 4 augustus 1934.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: René Noël

Hij lijkt wel een beetje op foto nummer 20, vind ik.

43

Re: René Noël

En een vissershoedje!

Re: René Noël

Waarom noemt men dat hoofddeksel exclusief een vissershoedje? Men vindt dat ook in iedere wapenwinkel. Jagers dragen dit evengoed.

45

Re: René Noël

Omdat dit ook zo op de site van de Cel Waals Brabant staat misschien.

46

Re: René Noël

Oei! Foto's verdwenen? Weer een klacht?

47

Re: René Noël

Ik stel mij vragen op welke wijze men in het bezit is gekomen aan de foto's van René Noël. Heeft de betrokkene zijn toestemming gegeven om deze openbaar te plaatsen? Ik heb voldoende redenen om aan te nemen dat men bij dergelijke handeling iemands leven in gevaar brengt. Een andere mogelijkheid, de schending van het beroepsgeheim.

Waarvan akte.

Re: René Noël

Dat laatste zou me niets verwonderen. Gisteren zei Guy Bouten in een telefoongesprek met Radio 2 (link hieronder, vanaf minuut 7) dat er hem dossiers toegespeeld zijn door ex-rijkswachters, onderzoeksrechters en speurders.

» www.vrt.be/vrtnws

49

Re: René Noël

Ik weet immers dat er personen gretig misbruik maken van hun functie of hun positie in gans het dossier Bende van Nijvel. Daartoe behorende de schending van het beroepsgeheim. Vandaar het uitblijven van bepaalde huiszoekingen ter bescherming van personen dat de naam ambtenaar onwaardig is.

Zo zal de zaak van rijkswachter De Vleeschauwer ook niet meer opgelost worden. De interne bescherming niet te na gesproken. Men hoefde ook niet ver te zoeken naar een magistraat dat de pers gretig te woord stond en om de haverklap het beroepsgeheim niet respecteerde alsook de geheimhouding van een gerechtelijk onderzoek.

Eerlijkheidshalve kan men beter het onderzoek volledig afsluiten om slachtoffers en nabestaanden nadien niet meer te terroriseren ingevolge de nietigheid van het onderzoek dat men ontegensprekelijk zal opwerpen.

Reneke wrote:

Oei ! Foto's verdwenen? Weer een klacht?

Dat ondergaat momenteel Bam Bam van de Flintstones. wink

50

Re: René Noël

Bossi wrote:

Ik stel mij vragen op welke wijze men in het bezit is gekomen aan de foto's van R.N. Heeft de betrokkene zijn toestemming gegeven om deze openbaar te plaatsen? Ik heb voldoende redenen om aan te nemen dat men bij dergelijke handeling iemands leven in gevaar brengt. Een andere mogelijkheid, de schending van het beroepsgeheim.

Waarvan akte

Stop toch eens met al uw gewauwel hier. Ben heeft doortastend meegegeven en opgetreden en dat was nodig. Punt aan de lijn.