81

Re: Opgravingen Pécrot

the end wrote:

Dit is een basis voorwaarde om degelijk onderzoek te kunnen voeren.

Dit forum gaat over een lopend onderzoek maar is niet betrokken bij dit onderzoek. Het doel hier is om op een open en duidelijke manier over dit dossier te kunnen praten en discussiëren.

the end wrote:

Wat maakt het uit of ik het zeg, het is geen goed spoor. Dus is het van belang?

Jij bent degene die laat uitschijnen dat je weet over wie het gaat. Ik weet dit niet, dus ik weet ook niet of het van belang is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

82

Re: Opgravingen Pécrot

Als hier echt goede speurders zitten en mensen die verstand hebben van tuinwerken. We zitten hier een discussie te voeren en bijna niemand is gaan kijken naar Pecrot. Het is daar heel mooi om te wandelen en je kunt daar op idyllische plekjes iets eten en drinken.

Re: Opgravingen Pécrot

Daarstraks eens tot daar gefietst. Men heeft ongeveer zo'n 15 x 35 m omgewoeld, ongeveer 25m vanaf de Ruelle du Curée. De Ruelle du Curée is daar trouwens een onverhard baantje waar geen auto doorkomt. Niet duidelijk op de luchtfoto maar de plaats waar gegraven/begraven is, is door de neerwaartse helling niet zichtbaar vanuit de Rue de Pécrot.

https://i.imgur.com/VudJidm.jpg

84

Re: Opgravingen Pécrot

Is u niets opgevallen?

Re: Opgravingen Pécrot

Nee, niet direct.

86

Re: Opgravingen Pécrot

Voor alle duidelijk ik beweer niets. Ik heb Ben foto’s doorgestuurd. Ik weet niet hoe je dat moet plaatsen. Ik stuur alles via mijn iPhone. Ik ben spijtig genoeg niet mee geëvolueerd met de computer.

Ik ga een the end doen; kijk eens heel goed.

87

Re: Opgravingen Pécrot

kenza, bedoel je het verschil in gebladerte naast de zoekplek?

88

Re: Opgravingen Pécrot

Wat je ziet is dat er een aantal jaren geleden bomen zijn verwijderd. Dit zie je ook in maps.

Ik heb er screenshots van maar kan ze niet posten.

Re: Opgravingen Pécrot

kenza wrote:

Is u niets opgevallen?

Bedoel je misschien dat er inderdaad bomen zijn verwijderd en dat het mogelijk is dat er door eerdere ingrepen in het landschap ook het lichaam is verdwenen?

Re: Opgravingen Pécrot

the end wrote:

Wat maakt het uit of ik het zeg, het is geen goed spoor. Dus is het van belang?

Kijk, the end. Al dat "ik-weet-het-en-jullie-lekker-niet-gedoe" begint me behoorlijk de keel uit te hangen. Daarom deze simpele vraag. Geef me - ons hier op het forum - de eerste letter van de familienaam van de persoon die men vorige week in Pécrot heeft ondervraagd. En weet je wat: je krijgt nog een tweede kans. Geef ons de eerste letter van de familienaam van de persoon die men meende te zullen vinden.