1

Heeft iemand hier weet van
Op een verlaten bedrijventerrein in huizingen zou een uitgedoofd vuur ontdekt zijn met verkoolde menselijke resten
Deze zou kunnen gelinkt zijn aan de BVN
Welke link ?
Van wie waren de menselijke resten ?

Dat is.een interessante post Kenza.
ik heb er ook al op gezocht maar helaas niets gevonden.
Hopelijk komt er info .

Ben vele forumleden waaronder mezelf wensen Coconut en The end terug als gesprekspartners op de fora , kan de ban ongedaan worden aub ?

3

Wanneer is dat vuur ontdekt? Wat is de bron van die informatie? Waarom worden die menselijke resten gelinkt aan de Bende van Nijvel?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4

Dat heeft ooit in de krant gestaan in de jaren 80 en zou mogelijk op de site van de luciferfabriiek zijn

Daarom mijn vraag of hier nieuws over is geweten

Kan het over  de Manchestersite in Huizingen gaan waar vroeger een papierfabriek actief was ?

meer bepaald de Catala fabriek

http://prntscr.com/v3sr8k

7

Zou kunnen.   Siemens zit daar nu

8

kenza wrote:

Dat heeft ooit in de krant gestaan in de jaren 80 en zou mogelijk op de site van de luciferfabriiek zijn

Welke krant? Hoe komt u aan de informatie? Over welke periode spreken we? Zoveel vragen ...

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube
kenza wrote:

Zou kunnen.   Siemens zit daar nu

die zitten een beetje verderop dan de papierfabriek , de oude gebouwen zijn er nog steeds en ook toegangkelijk

zie http://prntscr.com/v3xfb7

10

Het zou in de jaren 80 zijn    Op een terein zou een vuur geweest zijn waar ze menselijke resten in gevonden hebben oa vingerkootjes    Ze spraken toen van een mogelijke link met de BVN maar ik vind er ook niets van terug    Het zou zeker in de kranten gestaan hebben