141

Re: Theorie van Chronos

Man man man, vrouw vrouw vrouw, kind kind kind: Alleen al de zovelen getuigenverklaringen, en dito robot foto's, halen Chronos zijn theorie alleen al onderuit ...

Re: Theorie van Chronos

Après avoir été accusé sur la place publique d'avoir commis 28 meurtres, directement ou en tant que complice, je m'étonne que Abdellah n'ait pas engagé des poursuites en justice à l'encontre de celui qui a formulé ces accusations.

Na in het openbaar te zijn beschuldigd 28 moorden te hebben gepleegd, rechtstreeks of als medeplichtige, ben ik verrast dat Abdellah geen juridische stappen heeft ondernomen tegen de persoon die deze beschuldigingen heeft geuit.

143

Re: Theorie van Chronos

Léonidas wrote:

Na in het openbaar te zijn beschuldigd 28 moorden te hebben gepleegd, rechtstreeks of als medeplichtige, ben ik verrast dat Abdellah geen juridische stappen heeft ondernomen tegen de persoon die deze beschuldigingen heeft geuit.

Ik meen gelezen te hebben dat die dit wel gedaan heeft

Re: Theorie van Chronos

très partiellement je crois

heel gedeeltelijk denk ik

Re: Theorie van Chronos

Boemerang wrote:

Jongens toch... dat jullie je hier zo druk zitten te maken over iets dat de moeite niet waard is.

Het is simpel;
Tesamen met cheques van de Delhaize Overijse en een huls uit hetzelfde 9mm wapen dat in Hoeilaart werd gebruikt, werden in het bos van Houssière notities en foto's gevonden die toebehoren aan Jean Bultot...

Einde theorie van Chronos.

Kunt u mij uitleggen hoe de moordenaars verwachtten dat ze de onderzoekers ertoe zouden brengen om Jean Bultot, op dat moment een volslagen vreemde in het onderzoek, te verdenken op basis van 3 of 4 woorden geschreven op een gedeeltelijk verkoold vel papier?

146

Re: Theorie van Chronos

gloacoster wrote:
Boemerang wrote:

Jongens toch... dat jullie je hier zo druk zitten te maken over iets dat de moeite niet waard is.

Het is simpel;
Tesamen met cheques van de Delhaize Overijse en een huls uit hetzelfde 9mm wapen dat in Hoeilaart werd gebruikt, werden in het bos van Houssière notities en foto's gevonden die toebehoren aan Jean Bultot...

Einde theorie van Chronos.

Kunt u mij uitleggen hoe de moordenaars verwachtten dat ze de onderzoekers ertoe zouden brengen om Jean Bultot, op dat moment een volslagen vreemde in het onderzoek, te verdenken op basis van 3 of 4 woorden geschreven op een gedeeltelijk verkoold vel papier?

Hoef je zelfs dit forum niet voor te gebruiken. Wiki spreekt ook al letterlijk boekdelen en wees maar zeker dat het canaille dat toen ook zonder Wiki wist gezien Bultot zijn favoriete hobby’s oa confituurworstelen en practical shooting:

“Jean Bultot was geen geheel onbesproken gevangenisdirecteur. In mei 1985 had hij al zelf in de cel gezeten omdat hij een van zijn gevangenen, Philippe De Staercke, enkele kasbons zou hebben laten stelen bij een pastoor in Wieze. Léopold Van Esbroeck, in die tijd lid van de bende Philippe De Staercke, blijft tot vandaag zweren dat Bultot hem begin 1985 aansprak met de vraag om toe te treden tot een commando dat tegen een royale vergoeding "schijnovervallen" zou plegen op warenhuizen met als doel een sfeer van terreur te creëren.”

Bovenstaande dateert allemaal dus ruim voor de verschrikkelijke feiten in november 1985 en was in het wereldje goed geweten, gezien oa Bultot zijn nauwe banden met gangsters die in zijn privé-vertrekken in de gevangenis op de koffie mochten, gezien oa Bultot zijn favoriete hobby’s confituurworstelen en practical shooting, gezien Bultot zijn vertoeven in extreem-rechtse kringen etc etc

Re: Theorie van Chronos

Ik noteer met precisie het aantal mensen waarvan u vermoedt dat ze deel uitmaakten van de bende ... Het is indrukwekkend.

Re: Theorie van Chronos

gloacoster wrote:
Boemerang wrote:

Jongens toch... dat jullie je hier zo druk zitten te maken over iets dat de moeite niet waard is.

Het is simpel;
Tesamen met cheques van de Delhaize Overijse en een huls uit hetzelfde 9mm wapen dat in Hoeilaart werd gebruikt, werden in het bos van Houssière notities en foto's gevonden die toebehoren aan Jean Bultot...

Einde theorie van Chronos.

Kunt u mij uitleggen hoe de moordenaars verwachtten dat ze de onderzoekers ertoe zouden brengen om Jean Bultot, op dat moment een volslagen vreemde in het onderzoek, te verdenken op basis van 3 of 4 woorden geschreven op een gedeeltelijk verkoold vel papier?


   Hadden deze papieren  niet in het vuur moeten verdwijnen ?

Re: Theorie van Chronos

Het maakt niet uit per ongeluk half verbrand of expres achtergelaten spoor,,, feit blijft dat daar zaken lagen die 100% van Bultot waren samen met zaken die 100% bende-bewijslast zijn... Dus moet iedere hypothese over de uitvoerders of hun mogelijke opdrachtgevers aan de voorwaarde voldoen dat er een verband is tussen tenminste één van die personen en Bultot.

Re: Theorie van Chronos

C'est la Sûreté de l'Etat qui a dérobé les petits papiers de Jean Bultot retrouvés dans le feu du bois de la Houssière le jour de l'attaque d'Alost..sans doute un stratagème pour faire de lui un coupable des TBW


Het is de Staatsveiligheid die de kleine papieren van Jean Bultot heeft gestolen die gevonden werden in de brand in het bos van La Houssière op de dag van de aanslag in Aalst ... ongetwijfeld een truc om hem tot een schuldige van de TBW te maken.

https://www.rtbf.be/info/societe/detail … d=10050264