21

Mincky wrote:

De Staerke is er ingeluisd, hij heeft hier helemaal niets mee te maken.
Persoonlijk vind ik hem zelfs een sympathieke man

Pontius wrote:

Laat ons wel wezen, Philippe De Staerke was geen koorknaap maar met de Bende van Nijvel heeft hij niets te maken.

Mincky wrote:

De Staerke heeft inderdaad niets met De Bende van Nijvel te maken.
Lees zijn eigen laatste persbericht.
Ik geloof hem.

kenza wrote:

Bij mijn weten heeft de De Staerke altijd ontkent en is er buiten wat cowboy-verhalen nooit iets tegen hem gevonden.

Lees onderstaand artikel eens goed, eventueel enkele keren achter elkaar en noteer de sleutelwoorden!

https://www.linkpicture.com/q/imgonline-com-ua-dexifAUkRiuzQr0GY.jpg

P-51 wrote:

Het rapport De Jonghe-Van Brussel is nochtans vrij gedetailleerd. Ze hebben m.a.w. tijd genoeg gekregen om e.e.a. in kaart te brengen. Dat Patrick Haemers steun kreeg van "bovenaf", is ondertussen wel duidelijk, Philippe De Staerke kreeg die steun ook. Sorry voor de non-believers, maar deze twee heerschappen en hun gevolg zijn wel steeds buiten schot gebleven. Ten onrechte m.i. wat hun aandeel in het Bende van Nijvel-verhaal betreft.

Juist hierboven.

LEO wrote:

Zo te zien vervult Philippe De Staerke nog steeds de rol die hem werd toebedeelt in de Bende-historie, namelijk die van bliksemafleider en dwarsligger. Dat hij een ras gangster is werd in het groot en breed in beeld gebracht , ten kostte van menig speurwerk. Maar zijn betrokkenheid bij de overvallen van de Bende? .....Noppes!

Zijn aanwezigheid in de omgeving van een plaats delict? So what? Dat deed Kolonel Guido Torrez ook in Overijse. Ik voel me niet verplicht om dit lieverdje goed te spreken maar "Trop is te veel en teveel is trop". Laat ons dit dwaalspoor verlaten. Er zijn andere zaken die kunnen uitgediept worden.

Fout hierboven.

Django68 wrote:

Inderdaad een Joegoslaaf. Onderstaand interview met Hilde Geens spreekt boekdelen ...

De oplossing en de namen zitten al jaren in het dossier/ Bouhouche, Beijer, de clan rond De Staerke, een Joegoslaaf enzovoorts. In de loop der jaren is er toch een tiental mensen in beschuldiging gesteld omdat er verschillende aanwijzingen waren voor hun betrokkenheid.

Bron: Interview Hilde Geens | Knack | 29 november 2017

Tipje van de sluier hierboven en de essentie van dit topic.

Trobken wrote:
the end wrote:

Ze weten dus niet wat er ontbreekt in hun dossier! ....

Bossi wrote:

Om redenen dat er een zwart gat is in het dossier i.v.m. de feiten te Aalst en verder. Voor de verdwenen stukken maakte Commissaris Vos een Proces Verbaal op. Dat Proces Verbaal is opgemaakt op Donderdag 19 april 2012. In navolging van dat Proces Verbaal legde Commissaris Vos klacht neer via zijn raadsman Sven Mary vanwege bedreigingen.

Om de verdwenen stukken te achterhalen en daarop enig zicht te bekomen heeft men een in beslagname uitgevoerd. Mij lijkt het vanzelfsprekend vanuit menselijk oogpunt dat men die stukken na kopie name terug bezorgd aan de rechtmatige aanvrager van die stukken. Betreft dus mevrouw Callebaut. In eerste instantie kan de Federaal Procureur het zich niet veroorloven om geen vordering te stellen aan de Onderzoeksrechter tot inbeslagname van stukken. Anderzijds is de -onderzoeksrechter- verplicht alles op te sporen dat voor het gerechtelijk onderzoek nuttig kan zijn. Mevrouw Callebaut heeft verder het recht om via een verzoekschrift een vrijgave van de in beslaggenomen stukken aan te vragen. Nogmaals, vanuit menselijk oogpunt zou het mij wenselijk lijken dat deze stukken terug aan mevrouw Callebaut zouden bezorgd worden zonder dat deze dame een verzoekschrift zou moeten neerleggen.
....

Maar over welk stukken gaat dit nu eigenlijk?
Wel, het stond eerder al met een quote -die ik niet zal herhalen- in dit topic Huiszoeking Marie-Jean Callebaut.

Hier heb je een indicatie:
"Voorbeeld: Tijdens een bezoek aan Advocaat -wijlen- Xavier MAGNEE, kon deze man tot zijn eigen -gespeelde?- ontsteltenis geen enkel stuk vinden waar wij naar vroegen. Hij stelde zelf vast -samen met ons- dat ze ontbraken! We vroegen Meester MAGNEE naar de initiële verhoren van Madani BOUHOUCHE en Philippe DE STAERCKE. Twee cruciale stukken ."

BRON

Toeval

Hierboven staat eigenlijk duidelijk omschreven wat er aan de hand was en is.
Nee, het gaat niet over Spaanse pizzabakkers, Italiaanse pastaboeven, gewone zigeuners, Hongaren, Berbers, Tsjetsjenen, Molukken of nog meer afleiding. 
We hebben hier al wat op het forum zien verschijnen....
Het waarom daarvan is makkelijk te raden.

"Het is tijd dat de mensen de waarheid horen."
5 voor 12, 4 voor 2025 .

*De groep Bouhouche,Beyer en Amory zijn zeer interessant ????Wordt dat spoor nog onderzocht zo goed als niet. WAAROM?
*Clan De Staercke ook zeer interessant. De gekende feiten en de minder gekende feiten maar daarom niet minder interessant. Getuigenis in Sint -Niklaas,overval postkantoor Waasmunster  en Baasrode.Getuigenis eigenaar Bar Waasmunster  en doorslaggevend de inbraak in de Delhaize van Lokeren.Ligt allemaal in de dezelfde straal.Willy Acke had ook grote interesse in het neefje Robert.Minder betrokken in het milieu maar kan wel  misschien cruciaal zijn.
*Bende Haemers ja laat ons daar geen twijfel over bestaan

23

xavier wrote:
Mincky wrote:

De Staerke is er ingeluisd, hij heeft hier helemaal niets mee te maken.
Persoonlijk vind ik hem zelfs een sympathieke man

Pontius wrote:

Laat ons wel wezen, Philippe De Staerke was geen koorknaap maar met de Bende van Nijvel heeft hij niets te maken.

Mincky wrote:

De Staerke heeft inderdaad niets met De Bende van Nijvel te maken.
Lees zijn eigen laatste persbericht.
Ik geloof hem.

kenza wrote:

Bij mijn weten heeft de De Staerke altijd ontkent en is er buiten wat cowboy-verhalen nooit iets tegen hem gevonden.

Lees onderstaand artikel eens goed, eventueel enkele keren achter elkaar en noteer de sleutelwoorden!

https://www.linkpicture.com/q/imgonline-com-ua-dexifAUkRiuzQr0GY.jpg

P-51 wrote:

Het rapport De Jonghe-Van Brussel is nochtans vrij gedetailleerd. Ze hebben m.a.w. tijd genoeg gekregen om e.e.a. in kaart te brengen. Dat Patrick Haemers steun kreeg van "bovenaf", is ondertussen wel duidelijk, Philippe De Staerke kreeg die steun ook. Sorry voor de non-believers, maar deze twee heerschappen en hun gevolg zijn wel steeds buiten schot gebleven. Ten onrechte m.i. wat hun aandeel in het Bende van Nijvel-verhaal betreft.

Juist hierboven.

LEO wrote:

Zo te zien vervult Philippe De Staerke nog steeds de rol die hem werd toebedeelt in de Bende-historie, namelijk die van bliksemafleider en dwarsligger. Dat hij een ras gangster is werd in het groot en breed in beeld gebracht , ten kostte van menig speurwerk. Maar zijn betrokkenheid bij de overvallen van de Bende? .....Noppes!

Zijn aanwezigheid in de omgeving van een plaats delict? So what? Dat deed Kolonel Guido Torrez ook in Overijse. Ik voel me niet verplicht om dit lieverdje goed te spreken maar "Trop is te veel en teveel is trop". Laat ons dit dwaalspoor verlaten. Er zijn andere zaken die kunnen uitgediept worden.

Fout hierboven.

Django68 wrote:

Inderdaad een Joegoslaaf. Onderstaand interview met Hilde Geens spreekt boekdelen ...

De oplossing en de namen zitten al jaren in het dossier/ Bouhouche, Beijer, de clan rond De Staerke, een Joegoslaaf enzovoorts. In de loop der jaren is er toch een tiental mensen in beschuldiging gesteld omdat er verschillende aanwijzingen waren voor hun betrokkenheid.

Bron: Interview Hilde Geens | Knack | 29 november 2017

Tipje van de sluier hierboven en de essentie van dit topic.

Trobken wrote:

Maar over welk stukken gaat dit nu eigenlijk?
Wel, het stond eerder al met een quote -die ik niet zal herhalen- in dit topic Huiszoeking Marie-Jean Callebaut.

Hier heb je een indicatie:
"Voorbeeld: Tijdens een bezoek aan Advocaat -wijlen- Xavier MAGNEE, kon deze man tot zijn eigen -gespeelde?- ontsteltenis geen enkel stuk vinden waar wij naar vroegen. Hij stelde zelf vast -samen met ons- dat ze ontbraken! We vroegen Meester MAGNEE naar de initiële verhoren van Madani BOUHOUCHE en Philippe DE STAERCKE. Twee cruciale stukken ."

BRON

Toeval

Hierboven staat eigenlijk duidelijk omschreven wat er aan de hand was en is.
Nee, het gaat niet over Spaanse pizzabakkers, Italiaanse pastaboeven, gewone zigeuners, Hongaren, Berbers, Tsjetsjenen, Molukken of nog meer afleiding. 
We hebben hier al wat op het forum zien verschijnen....
Het waarom daarvan is makkelijk te raden.

5 voor 12, 4 voor 2025 .

Waarschijnlijk, vermoedelijk etc. Moet ik nog meer zeggen?

24

Oh ja, de daders trachtten te ontkomen ...

25

Maar dat geeft allemaal niet, een ieder staat het vrij om een mening of een theorie te hebben omtrent dit enigma.

26

Mocht ik het mis hebben of iets zijn vergeten, dan komt dat waarschijnlijk door dat ik deze veel te lange bijdragen alleen maar verticaal heel snel heb gelezen!

27

Voorts is deze theorie opgebouwd uit bijdragenvan forumgebruikers en niet uit gestaafde bijdragen van de Belgische politie, justitie/overheid ...!

28

5 voor 12, 4 voor 2025 .

Nou kom maar op en vertel die waarheid maar eens dan, ik en velen met mij zijn heel erg benieuwd.

29

Mincky wrote:

5 voor 12, 4 voor 2025 .

Nou kom maar op en vertel die waarheid maar eens dan, ik en velen met mij zijn heel erg benieuwd.

Ja, van jou zullen we ze ook niet te horen krijgen he

30

Kijk eens aan, het heeft 6 dagen geduurd. Waarom niet sneller? Hoe zou dat nu komen?