71

fenix wrote:

Ik weiger in te gaan op het ´gedrag´ van sommige leden die geband zijn maar wat ik wel durf zeggen is dat er al heel veel dossierkennis vertrokken is op deze manier. Waarom niet beginnen met een ernstige waarschuwing vraag ik mij dan af ? En waarom niet wat korter op de bal spelen? Ik hoop dat mijn kritische opmerkingen gelezen worden als opbouwende kritiek.

Eerst ik-weet-niet-hoe-lang laten begaan, en dan zonder enige waarschuwing 1 partij bannen

Ruikt naar uitlokking als je 't mij vraagt.

De opmerkingen die hij gaf waren overigens meer dan terecht

72

Bossi wrote:

Ik heb heel wat daderkennis opgedaan. Ik ben nog nooit geband.

https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 370#p47370

73

Proficiat, Mincky, maar het was mogelijks mijn broer. En welke vrolijkheid kan je er nu in vinden? Dat de één veel meer mag dan de ander is al bewezen. Jou kunnen ze geen bank meer vooruit schuiven want je zit al op de allereerste rij. Ben je nu blij? En veel van de gebanden hadden toch iets meer kennis en aanbiedingen dan jij. Om verder wat kolen op het vuur te werpen en nog maar eens aan te wakkeren staat je verder vrij.

Xavier kon soms hard tekeer gaan op het forum maar postte wel boeiende content. Niveau zal weer naar beneden gaan. Jammer

75

Het spijt mij, maar ik wilde alleen maar één en ander verduidelijken.
Mijn naam hier is Mincky, afgeleid van mijn naam:Minck Johan. Al vanaf dag 1 dat ik mij hier heb aangemeld.
Ik kom niet uit België, maar ik kom uit Nederland, uit het noorden van Nederland.
Het spijt mij heel erg en oprecht, als ik mensen hier heb gekwetst. Dat was absoluut niet mijn bedoeling.
Ik post hier alleen maar onder mijn eigen naam, maar soms laat ik mij vangen door een aantal trollen hier.
Nogmaals het spijt mij heel erg, mijn intenties hier op het forum zijn echt oprecht.
Mocht iemand mij wat willen vragen dan kunnen ze dat altijd doen vanaf  forummaill hier, die het nu wel doet op mijn huidige e-mailadres. Mijn oude e-mailadres ten tijde van de inschrijving hier, doet het al jaren niet meer. Maar het e-mailadres wat gekoppeld is aan mijn account hier, doet het nu wel.
En nogmaals ik heb helemaal niets te verbergen en ik heb al helemaal geen dubbele account. Ik heb alleen een eigen mening.

Ben, ban mij ook maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nivo hier is zover gedaald dat ik niet meer geloof de oplossing ooit van dit forum af zal komen,
Wat een stel fantasten, zeveraars en zichzelf interresant vindende figuren hou je hier al tijden de hand boven de kop terwijl de echte kennis in elk topic wel verdwenen is, gebanned of gewist.
Wat een kolder-forum is dit in een paar jaar geworden...