Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Dank je wel. Is ergens bevestigd dat dit effectief deze advocaat was? Dat advocatenkantoor in huidige vorm is pas actief sinds 2009 maar het is wel de verderzetting van een andere vereniging van advocaten. Qua toeval kan dit tellen.

  1. Het is toeval

  2. Qua intimidatie naar de nieuwe advocaat kan dat tellen

  3. Er is ooit een journaliste geweest die zei "Stop met het verspreiden van wilde veronderstellingen. Ik heb er mij nog nooit aan gewaagd maar nu ga ik toch een domme vraag stellen. Stel nu: er was effectief betrokkenheid van buitenlandse veiligheidsdiensten, zou het kunnen dat wanneer het misliep bij het dumpen van de wagen, de chauffeurs bescherming konden genieten op het consulaat? Met andere worden, zaten ze daar veilig?

Mijn excuses als het echt bij het haar is getrokken maar is toch een opmerkelijke vaststelling

22

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Waren de bendenaars op de zelfde radiofrekencie dan de Rijkswacht? Het is heel mogelijk. Ze waren ervarende met radioproceduur, ze hadden misschien ook nacht visie apparaten... Zie het verhaal van Verdin "25 ans avec Thierry S".

23

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Daar zie ik een beige Ford Taunus komen aanrijden. Een opvallende auto, met op de bumper gemonteerde mistlichten. Er stapt een man uit in een groene lange jas die bovenaan is dichtgeknoopt en met een pruik. Hij heeft zijn gezicht bruin geschminkt. Net als die uitstapt, zie ik het beige R4’tje wegrijden. Het is dan halfacht, een kwartier vroeger dan altijd. Alsof de man met de pruik het signaal is om te vertrekken. Die vent keek naar mij.”

Dit gegeven was mij tot op heden onbekend maar misschien heb ik ergens overgelezen. Getuigenis van MG - misschien kan HIPA dit bevestigen.

24

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Heeft iemand het volledige artikel van vandaag?

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Ik vertrouw Verdin niet.

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Ik blijf een beetje op mijn honger zitten, was het nu al dan niet intimidatie? "Wat later werd mijn auto gestolen ... Een paar dagen later visten ze die op uit het kanaal in Neder-over-Heembeek, met achter het stuur het lijk van een voortvluchtige gangster":

  1. Werd dit geklasseerd omdat  het ongeluk was en toeval en ongelukken en karma bestaan.

  2. Is daar ooit iets van verschenen in de pers, een lijk in een kanaal is niet alledaags (navraag bij journalisten uit die tijd, leverde niets op).

  3. Werd dit bewust uit de pers gehouden, dan is het een ander paar mouwen en wijst dit op zijn minst op intimidatie.

Hoe dichter bij de eindlijn, hoe meer vragen. Het zou een geruststelling zijn mocht het een banaal ongeluk geweest zijn, zo niet is dit zowaar  hallucinanter.

27

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Ik ben op mijn honger blijven zitten. Dit artikel is vermoed ik geschreven voor de gemiddelde De Morgen lezer en niet voor forumleden.

Ik zal het maar moderne journalistiek noemen zeker alhoewel ik van de Morgen toch net dat ietsje meer mocht verwachten. Zo werd er gerefereerd naar het lijk in de koffer in de wagen van Murcielago, Marc Geeroms zoals nu algemeen geweten is. Ik hoopte dan dat men in de kranten van toen eens ging kijken wat er te vinden was over dit lijk. Ik heb mij al jaren te pletter gezocht achter artikels hierover maar heb geen letter gevonden. Is dit normaal? Ik dacht het niet.

Wat de rijkswacht betreft: De zoveelste rijkswachter die veel te vertellen heeft als hij David in de ogen kijkt maar geheugenverlies heeft als er daarna van hem wordt verwacht dat hij dit zou herhalen voor een P.V. Zijn die mannen bang dat ze hun pensioen kwijt geraken? Of verstoten gaan worden door hun vrienden? Of zijn ze ervan overtuigd dat er nog levende daders in België rondlopen die hun een kopje kleiner gaan komen maken ...

Als Marc Geeroms niet te bang is om zijn getuigenis te herhalen waarom zouden zij dat dan zijn? Ook Beijer beweerde tegen mij dat hij zijn 2e boek niet kan uitbrengen omdat hij geen toelating heeft. Toelating van wie? Hebben de rijkswachters ook geen toelating?

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

En de de waarheid zal in de pers verschijnen. Meestal denk ik dat de pers verantwoordelijk is voor de verwarring rond deze zaak.

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

Blijkbaar hebben we alle twee honger. Ik ga eten maar er is een levensgroot verschil tussen een lijk in de koffer en een lijk achter het stuur. Het eerste wijst op misdaad, het tweede heel waarschijnlijk een banaal ongeluk.

Re: Zesdelige reeks krant De Morgen

De gezichten zijn vervaagd. De pers vreest.