891

Re: Aalst: Proloog

Hoe goed ken je de kazerne van Etterbeek? Is het echt moet ik het uitleggen aan jou? De Faul heb ik er nog vergeten aan toe te voegen als boodschap. Laatst was er een debat (vorig jaar) er bestaat en video van waar Diane leden uit de lucht vallen ivm bepaalde trainingen en technieken. Boven de Diane is er blijkbaar nog iets, wat zou het toch kunnen zijn?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: Proloog

the end wrote:

Wat hierboven staat klopt niet, de bronnen van Ben hebben de robotfoto's niet gezien volgens mij.

De 3 robotfoto's zijn onderdeel van dit document.

https://lh3.googleusercontent.com/-8ssO6UI6aSo/XA8kUVXlcDI/AAAAAAAABRE/1UkpsdG4VykU4DAJswoOb1aSwlxd7pn2wCL0BGAs/w530-d-h458-n/voorbladvooronderzoek.JPG

Blad met het overzicht van de bijlagen nummers 8,3 en 10 zijn de robotfoto's waar het over gaat en dat blijkbaar zo goed als niemand al gezien heeft.

https://lh3.googleusercontent.com/-bLTQQXg6Bzs/XA8kznj0kKI/AAAAAAAABRg/vv-USI6mOfEBkIA-KdA5hOcCde1Lls3twCL0BGAs/w530-d-h458-n/DSC_5094.JPG

Dus voor degene die eraan twijfelden ik ken die robotfoto's. En nostra nu pas ben ik een aandachtszoeker, zeg eens hoeveel zijn er die daaraan geraakt zijn in al die jaren van het bende dossier.

the end, de robotfoto's 8, 9 en 10 van de personen die op 31.10.1985 opgemerkt werden in het Osbroekpark werden niet openbaar gemaakt. Maar kan je zeggen of deze robotfoto's toevallig ergens te zien zijn in de volgende topics? » Forum 1 | Forum 2

893

Re: Aalst: Proloog

Merovinger wrote:

Maar kan je zeggen of deze robotfoto's toevallig ergens te zien zijn in de volgende topics? » Forum 1 | Forum 2

Nee die staan er niet tussen, ondertussen ben ik niet de enige die daar op kan antwoorden ;-)

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

894

Re: Aalst: Proloog

Wat ik me blijf afvragen: volgens de ene bron identificeerden de joggers, die verdachte figuren zagen in het Osbroekpark in Aalst, leden van de WNP, andere bronnen beweren dan weer dat ze met stellige zekerheid De Staerke herkenden. Bestaat hier een pv over dat uitsluitsel kan brengen?

895

Re: Aalst: Proloog

Idd, hier moet toch duidelijkheid over kunnen komen? Iemand?

896

Re: Aalst: Proloog

Niemand die weet welke verdachten nu in het Osbroekpark werden geïdentificeerd?

897

Re: Aalst: Proloog

Zie wat er op deze site staat bij Aalst, proloog (dus niet het forum). Wel het voorval met de hardlopers, de Ford Taunus en de beschrijvingen van de 3 mannen, maar geen namen. Ik weet niet hoe ik een link zet..

898

Re: Aalst: Proloog

Ik weet van de post en de beschrijvingen. Maar volgens sommigen herkenden de joggers De Staerke, volgens anderen herkenden ze leden van de WNP.

899

Re: Aalst: Proloog

Op basis van beide getuigen zijn 3 robotfoto"s en silhouttetekeningen gemaakt, die zijn nog nooit openbaar gemaakt. die tekeningen komen niet overeen met WNP leden en de bende De Staerke.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

900

Re: Aalst: Proloog

Bedankt om hier duidelijkheid te scheppen, the end. Toont nog maar eens aan dat er veel puzzelstukken ontbreken.