901

Re: Aalst: Proloog

Mogen we er van uitgaan dat jij wel in het bezit bent van die robotfoto’s, the end?

902

Re: Aalst: Proloog

Die 3 robotfoto's zijn onderdeel van het voorlopig verslag van de feiten in Aalst datum 8 januari 1986 dit samen met de andere robotfoto's.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

903

Re: Aalst: Proloog

Die joggers hebben een paar jaar later iemand positief geïdentificeerd op basis van een foto in de krant. De ene zegt dat ze De Staerke hebben herkend, anderen (oa forumlid HIPA) zeggen Libert. In elk geval vermoed ik dat daar een PV van is gemaakt dus zou het voor eens en voor altijd duidelijk kunnen gemaakt worden wie nu juist de joggers later hebben herkend.

904

Re: Aalst: Proloog

nostra wrote:

In elk geval vermoed ik dat daar een PV van is gemaakt dus zou het voor eens en voor altijd duidelijk kunnen gemaakt worden wie nu juist de joggers later hebben herkend.

Ook die PV is gekend.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

905

Re: Aalst: Proloog

't Zou maar erg zijn als een PV door niemand gekend was. Ken jij hem en kun je hem zo ja mss delen met het forum?

906

Re: Aalst: Proloog

De PV zal ik niet delen op het forum, het gaat immers over getuigen. Die getuigenis van het koppel is interessant, de tekeningen bevatten veel details. Ook dit koppel is bij het zien van de foto in een krant waar De Staerke vanop de zijkant wordt gefotografeerd in Het Laatste Nieuws overtuigd dat dit één van de personen was die ze eerder gezien hebben. Het probleem wat de opsteller van de pv ook opmerkt is dat de omschrijving van De Staerke niet overeen komt met hun oorspronkelijke beschrijving. Er is zelfs een groot verschil.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

907

Re: Aalst: Proloog

Maar de robotfoto's kan je toch delen hier, als je die hebt tenminste.

908

Re: Aalst: Proloog

the end wrote:

De PV zal ik niet delen op het forum het gaat immers over getuigen.

Geloof er niks van dat je die PV hebt, een aandachtszoeker ja..

909

Re: Aalst: Proloog

PV dd 10 jun '87, te 15u00, wij ondertekende Br??k P. wachtmeester (...). Op het einde staat er: bijlage 1: een copy van de desbetreffende persfoto waarop (getuigen) personen menen te herkennen.

De bijlage, dit is de foto die als bijlage bij de PV gevoegd is.

https://lh3.googleusercontent.com/-AkR9Bwrf0BE/XA8IvGJPiHI/AAAAAAAABOQ/92vG3Ns8LlQwuM2YgQ3_892qtpAS6b5ugCL0BGAs/w530-d-h504-n/destaerke.JPG

Geloof je het nu nostra?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

910

Re: Aalst: Proloog

Is dit een citaat uit het PV?