621

Re: Aalst: Vlucht

Sorry hoor maar ipv te zeggen wie 'in de juiste richting denkt' en 'misschien eventueel een beetje aan de juiste persoon aan het denken is' en 'wel vermoedelijk soms eens gelijk zou kunnen hebben' want ik 'weet veel maar blijf graag vaag' of 'weet meer dan een ander maar wil het lekker niet zeggen' of 'heb het 10 jaar geleden al opgelost maar dan ben ik in gevaar' ...
Grow balls. Ga desnoods via darkweb anoniem en leg klaar en duidelijk alles wat je weet hier op de site uit. Als de info zo duidelijk, onweerlegbaar, bewijsbaar, etc is. Schrijf dan desnoods een anonieme brief naar alle media. Noem een nu verkiesbaar figuur of zijn voorvader  (want die zal je ongetwijfeld wel hebben) en in deze verkiezingstijd springt er wel iemand op.

622

Re: Aalst: Vlucht

luk paard wrote:

Vaag allemaal toch?
Hoe moeten wij forumgebruikers met deze vage info omgaan?
De ene weet dit en de andere dat en jij weet anderzijds nog...zelfs hoe de killer of een ander bendelid zich verplaatste en zijn handtekening achter liet (door de manier waarop hij bewoog en schoot?) etc.

Mij wordt verweten dit forum te storen terwijl ik vind dat ik gewoon heelwat vragen stel bij vage info!
Tja...
En jij schrijft hier dat zenga in de goede richting denkt! Met andere woorden weet jij dan de goede richting...heb jij dan enige zekerheid en/of bewijs dat dàt inderdaad de goede richting is?
Kortom, wees niet zo vaag en toon ons duidelijk aan waarom en waardoor jij zo zeker bent van wat je hier oppert steeds!

Je kan klagen dat iemand vaag is, of je kan zelf initiatief nemen.

Wat ik sinds The End zijn post heb gedaan met die vage info: met een simpel web crawler script (curl) alle 1250 posts van Kenza geïndexeerd, dat vervolgens via een simpel regex script vergeleken met een woordenboek (open API), en alle woorden die er niet in voorkomen uitgeprint. Vervolgens met een fluostift alle eigennamen aangemerkt. Totale tijd: iets minder dan een half uur werk. Em ik zal later op mijn gemakje die namen doornemen en zo tot mijn eigen conclusie komen wat the end wil zeggen en waarom hij/zij vaag is.

623

Re: Aalst: Vlucht

zenga wrote:
luk paard wrote:

Vaag allemaal toch?
Hoe moeten wij forumgebruikers met deze vage info omgaan?
De ene weet dit en de andere dat en jij weet anderzijds nog...zelfs hoe de killer of een ander bendelid zich verplaatste en zijn handtekening achter liet (door de manier waarop hij bewoog en schoot?) etc.

Mij wordt verweten dit forum te storen terwijl ik vind dat ik gewoon heelwat vragen stel bij vage info!
Tja...
En jij schrijft hier dat zenga in de goede richting denkt! Met andere woorden weet jij dan de goede richting...heb jij dan enige zekerheid en/of bewijs dat dàt inderdaad de goede richting is?
Kortom, wees niet zo vaag en toon ons duidelijk aan waarom en waardoor jij zo zeker bent van wat je hier oppert steeds!

Je kan klagen dat iemand vaag is, of je kan zelf initiatief nemen.

Wat ik sinds The End zijn post heb gedaan met die vage info: met een simpel web crawler script (curl) alle 1250 posts van Kenza geïndexeerd, dat vervolgens via een simpel regex script vergeleken met een woordenboek (open API), en alle woorden die er niet in voorkomen uitgeprint. Vervolgens met een fluostift alle eigennamen aangemerkt. Totale tijd: iets minder dan een half uur werk. Em ik zal later op mijn gemakje die namen doornemen en zo tot mijn eigen conclusie komen wat the end wil zeggen en waarom hij/zij vaag is.

Ga je die info dan ook delen ? Gaat volgens mij geen half uur duren en kan wel verhelderend werken. Hoeft niet, mag wel:-)

Re: Aalst: Vlucht

P-51 wrote:
zenga wrote:

Je kan klagen dat iemand vaag is, of je kan zelf initiatief nemen.

Wat ik sinds The End zijn post heb gedaan met die vage info: met een simpel web crawler script (curl) alle 1250 posts van Kenza geïndexeerd, dat vervolgens via een simpel regex script vergeleken met een woordenboek (open API), en alle woorden die er niet in voorkomen uitgeprint. Vervolgens met een fluostift alle eigennamen aangemerkt. Totale tijd: iets minder dan een half uur werk. Em ik zal later op mijn gemakje die namen doornemen en zo tot mijn eigen conclusie komen wat the end wil zeggen en waarom hij/zij vaag is.

Ga je die info dan ook delen ? Gaat volgens mij geen half uur duren en kan wel verhelderend werken. Hoeft niet, mag wel:-)

Precies!
En dàt is elkaar helpen!

625

Re: Aalst: Vlucht

P-51 wrote:

Ga je die info dan ook delen ? Gaat volgens mij geen half uur duren en kan wel verhelderend werken. Hoeft niet, mag wel:-)

Als ik denk dat die info relevant kan zijn, waarom niet?

626

Re: Aalst: Vlucht

Zoals jullie altijd zeggen : het STAAT al op het forum. Waarom dan gewoon geen link ? Diegene die dat toen gepost heeft leeft nu ondergedoken ?
Ik weet dat we bezig zijn met gevaarlijke zaken die tot op heden gevolgen kunnen hebben. Helaas geven jullie met jullie hypothesen de 'gewone' bezoekers van het forum het gevoel idioten te zijn. áls er écht daders mee op het forum zitten en jullie hebben gelijk maakt het niet uit om in raadsels te spreken hoor.

627

Re: Aalst: Vlucht

Het gaat in dit topic over de vluchtweg, de daders zijn zogezegd spoorloos. In werkelijkheid zijn ze ergens naar toe gereden. Dit is blijkbaar een heel gevoelig thema de zoektocht naar waar. en als bepaalde elementen blijken te kloppen heel belangrijke info. Dus discretie en voorzichtigheid ivm getuigen mag.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

628

Re: Aalst: Vlucht

the end wrote:

Het gaat in dit topic over de vluchtweg, de daders zijn zogezegd spoorloos. In werkelijkheid zijn ze ergens naar toe gereden. Dit is blijkbaar een heel gevoelig thema de zoektocht naar waar. en als bepaalde elementen blijken te kloppen heel belangrijke info. Dus discretie en voorzichtigheid ivm getuigen mag.

Het feit dat enkele getuigen pas (althans, volgens die getuigen zelf) na middernacht, in het bos van 's Gravenbrakel de 'vermoedelijke' bendelden hebben opgemerkt, doet zeker vermoeden dat ze wel ergens moeten zijn gestopt. Vraag is dan, wat daar is gebeurd.
Hadden ze indien er effectief een dode is gevallen, niet de mogelijkheid om die persoon aldaar te begraven?
Of zijn ze eerst (ik geloof dat het op dit forum was, dat ik daar iets over heb gelezen) naar een bevriende/betrokken arts gereden in de hoop dat er nog iets kon gedaan worden?

Re: Aalst: Vlucht

the end wrote:

Het gaat in dit topic over de vluchtweg, de daders zijn zogezegd spoorloos. In werkelijkheid zijn ze ergens naar toe gereden. Dit is blijkbaar een heel gevoelig thema de zoektocht naar waar. en als bepaalde elementen blijken te kloppen heel belangrijke info. Dus discretie en voorzichtigheid ivm getuigen mag.

En je bedoelt dus Gooik en meerbepaald de deelgemeente Kester, toch?
Maar die mogelijkheid is hier al eerder in vele posts en reacties op oa uw theorie helemaal weerlegd!
Zodanig zelfs dat moderator Ben het topic Kester gesloten heeft!

Met wat zijn we dan bezig hè vraag ik mij af?

630

Re: Aalst: Vlucht

luk paard wrote:

Maar die mogelijkheid is hier al eerder in vele posts en reacties op oa uw theorie helemaal weerlegd!

Waar maak jij je dan nog zo druk om als je zo zeker bent?

Weet je over kester, er staat iets heel grappig op het forum. Namelijk ooit plaatste iemand iets over een smeerput in kester iets verder in de post had hij het over hitler die ook in een smeerpunt terecht gekomen is. Een bepaald forumlid vond het nodig om de verdediging van hitler voor zijn rekening te nemen. Waar de conclusie was dat hitler niet in een smeerput terecht gekomen was.

Ergens is er volgens mij in die discussie iets over het hoofd gezien, als hitler in een put terechtkomt is moet het een smeer-lap-put zijn!

Maakt jullie toch eens niet zo druk om kester! Waar zijn jullie mee bezig?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.