771

aan de andere kant klopt dit dan weer niet met het feit dat de joggers ook de Ford Taunus van Elnikoff gesignaleerd hebben in het Osbroekpark

772

En vergeet ook dit niet:

HIPA wrote:
Een nieuwe getuige! Eenmalige reactie op het forum van mij, maar dit moesten jullie gehoord hebben.
Onlangs stierf Bougerol. Een man belt mij op en verteld; ik was enkel dagen voor de aanslag op Aalst aan het joggen met FC Denderhoutem, locale voetbalclub. Het was vroeg in de ochtend, we liepen aan de Docusberg aan de rand van parking Delhaize. Plots staat een man rond te kijken op de berg, grijze broek en zwarte jekker leder denk ik. Hij leek geschrokken ons daar te zien maar knikte en glimlachte even. Ik weet niks meer van die dag behalve de man zijn gezicht, op een of andere manier is deze nooit uit mijn gedachten gegaan. Ik herkende hierin Jean Bougerol, hij stierf onlangs! Ik wil geen problemen maar moest het u vertellen.

Deze persoon lijkt geen aandachtszoeker noch fantast. Dit aspect geeft mij het gevreesde inzicht naar banden met buitenlandse groeperingen, waardoor deze waarheid indien waarheid zeer smerig is met ondenkbare valkuilen. En dit door de meester gelegd. Maar het spreekt boekdelen zelf al zal het nooit bewezen worden.

In de omgeving van Farcy veel homo's, waarvan sommigen hoogstwaarschijnlijk gechanteerd werden (vuile werkjes)

774

Wat ik me altijd heb afgevraagd bij de vlucht uit Aalst: waarom zijn ze eigenlijk gevlucht? En daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat ze op die parking hadden moeten blijven staan, maar ze hadden toch dicht bij Aalst wel een safe-house kunnen organiseren, ergens op een achteraf plaatsje in een industrie-zone of ergens aan een stil weggetje. Het hele bende-verhaal geeft toch de indruk dat het op behoorlijk hoog niveau werd georganiseerd, maar ze gaan na hun daad toch nog een flink eind rijden met die Golf, dat had toch eenvoudiger moeten kunnen?

Misschien ergens in Erembodegem?

775

Volgens mij zijn ze uit Erembodegem vertrokken maar was het de bedoeling van Delaize Aalst en Denderleeuw te combineren en dan naar hun schuilhol te vluchten

776

kenza wrote:

maar ik denk niet dat ze geoefend hebben in het osbroekpark want achter iedere boom zit daar nen rugridder en zou er zeker iets opgemerkt zijn

Rugridder, echt ofwa, wat een marginale opmerking in de 21 ste eeuw.

777

Beste stoffel , niet te zwaar aan tillen ik breng soms wat ambiance in mijn teksten   Het is of was zeker niet de bedoeling om mensen te kwetsen of te beledigen Ik heb koppels in mijn vriendenkring die M /M getrouwd zijn en dat zijn supertoffe mensen