221

Re: Aalst: Epiloog

Als men er 100% zeker van is dat de killer dood is kan het niet anders dan dat men het lijk van de zogezegde killer heeft gevonden.

Re: Aalst: Epiloog

Ik vind persoonlijk dat ex-speurder Eddy Vos vaak met straffe uitspraken komt in interviews met journalisten. Meestal met franstalige journalisten (cfr. Gilbert Dupont van La Dernière Heure). Raar dat hij het lef heeft om dit te doen als ex-speurder... Laat de CBW dit toe of is hij de "spreekbuis" geworden van de CBW?

223

Re: Aalst: Epiloog

Dat heb ik ook al gedacht dat hij de spreekbuis is geworden van een groter geheel. Men moet immers de onverjaarbaarheid van het dossier nog zien verkocht krijgen aan het gepeupel.

224

Re: Aalst: Epiloog

Scaramouche wrote:

Ik vind persoonlijk dat ex-speurder Eddy Vos vaak met straffe uitspraken komt in interviews met journalisten. Meestal met franstalige journalisten (cfr. Gilbert Dupont van La Dernière Heure). Raar dat hij het lef heeft om dit te doen als ex-speurder... Laat de CBW dit toe of is hij de "spreekbuis" geworden van de CBW?

Misschien is het zo dat het al lang is opgelost maar dat er onvoldoende juridisch bewijs is om het voor het gerecht te brengen.

Re: Aalst: Epiloog

JML wrote:
Scaramouche wrote:

En Eddy Vos is er ZEKER van dat de killer gedood werd in Aalst door de .38 kogels van de Smith & Wesson van Eddy Nevens. Is er iemand op dit forum die deze stelling kan beamen?

Hallo Scaramouche, Philippe Clerbois getuigde in 2004. Daarvoor wist geen enkele politieagent van dit verhaal. Niemand wist het. Een handlanger van Bouhouche, die op Haemers lijkt, vertelde me dat echter in 2002. Ik vroeg hoe hij het voor elkaar kreeg om het graf te verbergen, en hij zei: "Ik heb er een vuur overheen gemaakt." In de getuigenis van Philippe Clerbois zegt hij dat er de volgende dag sporen van een brand waren vanaf de plaats waar "de oude man" vandaan kwam.

Volgens de rijkswacht Ergo die me dit vertelt, sneed de kogel van Nevens de geslachtsdelen van "Killer" af. ''Killer'' wilde niet meer leven. Dus doodde hij hem in het bos.

Straf verhaal, dus jij hebt gepraat met de Reus van Aalst? Heb je het dan niet gehad over de identiteit van The Killer? Dat zou ik dan toch willen weten.

Nevens zou de Killer op een gevoelige plaats hebben getroffen? Maar dan zou deze toch niet normaal beginnen kermen zijn? In het dossier wordt gesproken van de grote stilte nadat Nevens zijn schoten heeft gelost, en de getuige die de Golf met open koffer zag, enkele minuten later, spreekt ook niet over een kermende of pijn lijdende man?

226

Re: Aalst: Epiloog

Ik meen hier onlangs gelezen te hebben dat de medepassagiers in de wagen van Clerbois de laatste afdeden als een fantast. Zijzelf zouden niets gezien hebben. Anderzijds is de kans dat Eddy Vos kogeld vinds net op de plaats die door Clerbois is aangewezen 1 op een miljoen zou ik denken. Vos heeft 15 jaar op de zaak gezeten en weet veel meer dan hij in de media kwijt wil. Het is en blijft hoedanook een intrigerend verhaal.
@JML inderdaad een heel straf verhaal. Ik hoop dat je ons er meer over wil vertellen

227

Re: Aalst: Epiloog

Spectator Of Life wrote:

Nevens zou de Killer op een gevoelige plaats hebben getroffen? Maar dan zou deze toch niet normaal beginnen kermen zijn? In het dossier wordt gesproken van de grote stilte nadat Nevens zijn schoten heeft gelost, en de getuige die de Golf met open koffer zag, enkele minuten later, spreekt ook niet over een kermende of pijn lijdende man?

Misschien was hij bewusteloos.
Iemand die zich in een rijdende auto bevindt, horen kermen tot binnen in een andere rijdende auto zou ook straf zijn

228

Re: Aalst: Epiloog

Django68 wrote:

Ik meen hier onlangs gelezen te hebben dat de medepassagiers in de wagen van Clerbois de laatste afdeden als een fantast. Zijzelf zouden niets gezien hebben. Anderzijds is de kans dat Eddy Vos kogeld vinds net op de plaats die door Clerbois is aangewezen 1 op een miljoen zou ik denken. Vos heeft 15 jaar op de zaak gezeten en weet veel meer dan hij in de media kwijt wil. Het is en blijft hoedanook een intrigerend verhaal.
@JML inderdaad een heel straf verhaal. Ik hoop dat je ons er meer over wil vertellen

Wat JML zegt is het verhaal van Guy Ergo als reus.  Er is maar 1 probleem (maar het kan tellen):  hij heeft gedurende HEEL de bendeperiode vast gezeten voor moord.  Was een rijkswachter.  Iedereen zijn theorie maar dat is niet de mijne.

Er zijn daar twee kogelkoppen gevonden maar het is nooit duidelijk geworden (publiek toch) of die nu door een Ingram in .38 ACP werden afgevuurd of niet.  Indien wel dan denk ik dat er een link is, die mate van toeval zou wel zeer groot zijn.

Nota:  de plek waar die kogelkoppen werden gevonden komt niet volledig overeen met wat de veronderstelde getuige verklaarde.  En daar vlak in de buurt werd overvloedig geknald met vanalles.

229

Re: Aalst: Epiloog

Hallo Spectator of life,

Nee, ik weet de naam van de moordenaar niet. Ik heb mijn vermoedens, maar dat is het.

230

Re: Aalst: Epiloog

@JML inderdaad een heel straf verhaal. Ik hoop dat je ons er meer over wil 

Hallo Django68,

Nee, ik heb persoonlijke redenen die me hebben verteld dat dit verhaal de waarheid is. Ik heb gezegd wat ik te zeggen had. Bedankt