Re: Aalst: Epiloog

tsjongejonge wrote:

Wie zou die 3 oliedomme ezels nu inhuren?

Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat ze meer geluk dan kennis hadden. En gewoon profiteerden van de ongelooflijke domheid en onverschilligheid van het gerecht.

Re: Aalst: Epiloog

Die auto's gaan direct de pres in, is beter als in brand steken. Uitgebrande wrakken kunnen sporen nalaten, dwaalsporen creëren, ... Normaal als je iets uitgespookt hebt met een auto, die niet is ingeschreven, doe je hem de pres in en nooit is er nog een spoor van. Desnoods met kadaver, wapens, ... in.

Re: Aalst: Epiloog

tsjongejonge wrote:

Waren het trouwens Belgen, is dat met zekerheid te stellen?

Natuurlijk niet, maar feit is dat de gangsters de streek telkens op hun duimpje kenden en één van de overvallers in Aalst accentloos overschakelde van het Frans naar het Nederlands.

Re: Aalst: Epiloog

tsjongejonge wrote:

Wie zou die 3 oliedomme ezels nu inhuren?

Ik zou deze woorden toch niet al te gemakkelijk in de mond nemen: ten eerste waren ze naar alle waarschijnlijkheid met meer dan 3, en ten tweede zullen het allerminst idioten zijn geweest zoals je ook wat verder op het forum beschrijft. Wie deze ongure types heeft ingehuurd (in de veronderstelling dat ze ingehuurd zijn geweest) is natuurlijk de hamvraag.

Re: Aalst: Epiloog

Ik sluit me volledig bij de mening van BD aan.

Re: Aalst: Epiloog

Drie domme ezels zouden snel gepakt worden!

47

Re: Aalst: Epiloog

Biggus Dickus wrote:

Ik zou deze woorden toch niet al te gemakkelijk in de mond nemen: ten eerste waren ze naar alle waarschijnlijkheid met meer dan 3, en ten tweede zullen het allerminst idioten zijn geweest zoals je ook wat verder op het forum beschrijft.

Voor mij is dit ook zo, zeker in 1985. Misschien daarvoor ook maar het was een organisatie. Een groep van uitvoerders, opdrachtgevers, logistiek van wapens, geldschieters waarschijnlijk.

Re: Aalst: Epiloog

patrickhaemers wrote:

Die auto's gaan direct de pres in, is beter als in brand steken. Uitgebrande wrakken kunnen sporen nalaten, dwaalsporen creëren, ... Normaal als je iets uitgespookt hebt met een auto, die niet is ingeschreven, doe je hem de pres in en nooit is er nog een spoor van. Desnoods met kadaver, wapens, ... in.

Inderdaad, dan gaat dat de hoogoven in en geen kat die er ooit nog iets van vind. Alles wat ge dumpt komt vroeg of laat terug boven, of ge moet al een heel afgelegen locatie vinden en in den belgiek zijn die zo goed als onbestaande.

49

Re: Aalst: Epiloog

Herr Flick wrote:

Inderdaad, dan gaat dat de hoogoven in en geen kat die er ooit nog iets van vind.

Klopt, ik heb dit eigenlijk nog gezien hoe het werkt, heb er een paar vragen over: Als die auto samenpersen, wat het gebeurd daarna met het overblijfsel? De andere vraag is mss afhankelijk van deze vraag. Maar stel dat er in die auto een lijk in de koffer gelegd word en men perst dan alles? Of is dit de zot voor woorden?

Re: Aalst: Epiloog

Ik heb geen banden met de maffia, dus ik kan daar niet van meespreken. Maar als ge als lijk in zo een blok steekt, zijt ge daar niet meer uit te halen. Dat zal wel wat stinken naar verloop van tijd, maar als ze snel zijn ligt ge al lang in een hoogoven voor dat gebeurd of zijt ge door een versnippermachine getrokken. Zo doen ze dat tegenwoordig, dat is gemakkelijker te vervoeren naar China.

Natuurlijk tijdens het persen, kan er wel wat bloed lekken en zo. Tijdens het versnipperen ook, dus blijft de oudste methode de beste: een vat met zuur in, na een paar dagen tot weken trekken, blijft er niet veel over.

Of wat ook geweldig goed werkt naar het schijnt en ook al toegepast in 't echt, is lijken aan de varkens voederen, die eten alles. Pas op, don't try this at home. Maar ge kunt ongetwijfeld nog methodes vinden op het internet. Ik vind het in elk geval oerdom als ze die killer begraven hebben, natuurlijk vraagt bovengenoemde methoden wat meer inventiviteit en vooral een bijzonder sterke maag en een zekere gewetenloosheid.