51

Re: Aalst: Epiloog

Gewetenloosheid (al dan niet tijdelijk) is aanwezig. Kan niet anders.

52 (edited by patrickhaemers 11-02-2009 22:04)

Re: Aalst: Epiloog

Geen stank meer, die blokjes worden verwerkt, en het lijk is gewoon vermorzeld. En een hoogoven laat geen sporen na. Trouwens eerst wat bijtend zuur erover, voor de kofferbak dicht gaat.

53

Re: Aalst: Epiloog

Herr Flick wrote:

Of wat ook geweldig goed werkt naar het schijnt en ook al toegepast in 't echt, is lijken aan de varkens voederen, die eten alles.

Ook de film Snatch gezien?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Aalst: Epiloog

Ben wrote:

Ook de film Snatch gezien?

Ja natuurlijk. cool Maar er is een kerel die dit in het echt ook gedaan heeft en varkens blijken dus inderdaad alles op te fretten. Wat draaien ze in veevoeder?

55

Re: Aalst: Epiloog

En daarom mochten in de jaren '80 geen Belgische varkens uitgevoerd worden zeker.

Re: Aalst: Epiloog

Die jongen die die rijkswachter herkend had. Heeft hij gegevens voor een robotfoto gegeven? Is er een onderzoek naar gevoerd? Heeft men niet na gegaan wie er toen in het gebouw was? Men zou is op de VRT of VTM of samen een speciale uitzending kunnen geven over al de feiten, en een lijn waar mensen anoniem kunnen getuigenissen kunnen achterlaten. Want ik denk dat er nog veel naar boven zou kunnen komen. En dat er ook valse getuigenissen zijn afgelegd. Iemand die een dader herkent, en er word niets ondernomen. En had zijn vader iets met diamanten te maken?

Re: Aalst: Epiloog

Ik heb enkel gelezen dat die getuigenis weggelachen werd door de rijkswacht zelf. Vlaamse media is niet echt een fan van de Bende van Nijvel. Het leeft hoofdzakelijk in Wallonië.

58

Re: Aalst: Epiloog

patrickhaemers wrote:

Men zou is op de VRT of VTM of samen een speciale uitzending kunnen geven over al de feiten, en een lijn waar mensen anoniem kunnen getuigenissen kunnen achterlaten.

Dat zou al jaren moeten gebeurd zijn, maar het zegt genoeg waarom het niet gebeurd.

club_le-happy-few wrote:

Ik heb enkel gelezen dat die getuigenis weggelachen werd door de rijkswacht zelf.

Dat zegt al genoeg, de rijkswacht is een spil in het dossier, zij zijn machtiger geworden.

club_le-happy-few wrote:

Vlaamse media is niet echt een fan van de Bende van Nijvel. Het leeft hoofdzakelijk in Wallonië.

Ik kan daar niet op antwoorden, maar mensen op het franstalige forum zeggen soms het omgekeerde. Maar het zou toch geen kwaad kunnen om zo eens een uitzending te doen in Vlaanderen en Wallonië, ik denk dat het interessant kan zijn. Er zijn mensen die dingen weten maar wat ben je met tips als die niet onderzocht mogen worden.

Re: Aalst: Epiloog

Voila, dat is het Renne, maar als ze door de pers in de belangstelling komen, en breed open gesmeerd worden, zal het moeilijk verborgen kunnen blijven, alleen de pers moet dit willen.

60

Re: Aalst: Epiloog

Verschillende onderzoekjournalisten hebben zich reeds de tanden stukgebeten op de materie van de Bende van Nijvel. Resultaat: Nihil. Dit bevestigd dat het een "staatszaak" is geworden. De modale Belg mag het niet weten!

En wie gaat de opéénvolgende Ministers van Justitie overhalen om klare wijn te schenken? Hij die het wel doet heeft het lot van België in zijn handen. Het moet in ieder geval een gans complot zijn want zelfs de oppositiepartijen houden zich van den domme.