Re: Drankenhandel Fourcroy

Of men heeft hun nummerplaat gebruikt om hen een lesje te leren ... Maar dan blijf je in dat zelfde milieu.

club_le-happy-few wrote:

Maar dan blijf je in dat zelfde milieu.

Er zijn een aantal namen die maar blijven terug komen, van bij de eerste feiten tot en met Aalst. Dat zijn namen die ook opnieuw opduiken bij deze piste. Ik begrijp ook niet goed hoe iemand als Vermassen, die benadrukt hoe nauw deze zaak hem aan het hart ligt én die reputatie heeft gemaakt met veroordelingen zonder wat velen zouden beschouwen als 100% sluitend bewijs, hier niet meer heeft kunnen bereiken.

Misschien goed dat het deze keer geen 'tv-advocaat' is.

34

Jo001 wrote:

Walter Van Damme, ex-bestuurder van Fourcroy, moet weten wie destijds met die Golf reed. Hij heeft zijn chatberichten op Facebook al geblokkeerd...

Hij komt overigens uit Oostende.

35

De lange aanloopvlucht van Vastapane

Samen met de invoerder van luxewijnen Fourcroy dronken de Zaïrese nieuwe rijken champagne op hun vers verworven bedrijven en plantages.

Bron » trends.knack.be

Georgy Fourcroy (82): de man die Mobutu als vriend had » p-magazine.com

Het valt me nu pas op dat de getuige van wie de robotfoto uit 2010 komt, het ook heeft over een kale man in de VW Golf. Tot dusver zijn er maar weinig kale personen onder de verdachten?

37

Als ik niet mis ben woonde de famille Foucroy in Overijse.

Alle belastingontduikende rijken wonen in Overijse, Hoeilaart, Tervuren, Woluwe, Lasne / Ohain, Genval / Rixensart, Sint-Martens-Latem of Knokke. wink

Je zal als gewone man niet moeten proberen een dikke villa te bouwen te midden van de bossen zoals op vele plaatsen in Brussels rand en Waals-Brabant. wink

Jo001 wrote:

Walter Van Damme, ex-bestuurder van Fourcroy, moet weten wie destijds met die Golf reed. Hij heeft zijn chatberichten op Facebook al geblokkeerd...

Onze wijnen worden één voor één geselecteerd door Walter himself en kan hierbij beroep doen op zijn groot horeca netwerk en ervaring. Walter werd in ’81 directie assistent bij het Antwerpse import en exportbedrijf Tocofru. Uiteindelijk in ‘82 de groep Fourcroy (wijnkopers van wereldklasse) te vervoegen op vraag van Georgy Fourcroy. Bijna 25 jaar lang zal Walter Van Damme samen met Georgy Fourcroy een determinerende rol spelen in de verdere uitbouw van de groep. In ‘87 werd hij benoemd als Secretaris Generaal van de groep Fourcroy en in ’92 werd hem eveneens de algemene directie van de horecagroothandel ISPC hem toevertrouwd.

Mede onder zijn impuls werd de groep internationaal verder uitgebouwd.

40

club_le-happy-few wrote:

Misschien goed dat het deze keer geen 'tv-advocaat' is.

Hij komt toch vrij veel op tv, vind ik. wink

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube