bkv wrote:Ik heb het niet opgelost, dat zeg ik ook nergens. Omdat we niet met bewijzen iemand kunnen veroordelen, moeten we met slechte argumenten onze beste verdachten maar de bak indraaien of hoe gaat dat dan?
Oei? Daarnet zo een wijsheid dat de circlejerk:
een georganiseerde overkoepelende verband tussen sommige misdadigers en sommige mensen bij de overheid (ex-/rijkswachters/ex-/SIE/…) die verantwoordelijk was voor de wandaden van ‘De Bende Van Nijvel’
vs
de kwetsende flauwekul dat enkele ‘gewone’ gangsters verantwoordelijk waren voor een rits zeer uiteenlopende misdaden en dat het gerecht te lui en te stom was en is om deze simpele gangsters niet te kunnen vinden
En nu stel je dit bkv?
Het gerechtelijk onderzoek naar de Bende Van Nijvel is nog steeds bezig, wist je dat?
Nee, er is nog geen proces geweest over de Bende Van Nijvel, waar halen sommigen dat toch?
Nee, Philippe De Staerke of anderen zijn dus niet veroordeeld en/of dus ook niet vrijgesproken, waar halen sommigen (behalve hij zelf dat graag claimt uiteraard) toch?
Er lekt zo goed als niks (meer) uit over de loop van het gerechtelijk onderzoek.
En dat is super!
In het verleden haalden de verdachten daar immers hun voordeel uit.
Dus waarom stel je dan:
Omdat we niet met bewijzen iemand kunnen veroordelen, moeten we met slechte argumenten onze beste verdachten maar de bak indraaien of hoe gaat dat dan?
Van waar haal je die informatie bkv?
Of heb je dat net verzonnen?
NERGENS uit de loop van het huidige onderzoek wordt er gesteld dat er wel of niet (nieuwe) bewijzen zijn tegen deze of die verdachte. Niemand, behalve de huidige onderzoekers weet wat er op de rechtbank aan bod gaat komen en tegen wie. Of nog niemand, tenzij jij dan bkv.
Dus waarom zeg je zoiets bkv? Waarom?
(Nog eens voor de slechte verstaander, ik heb nooit geclaimd dat -topic gerelateerd- Philippe De Staerke schuldig IS aan de wandaden toegeschreven aan de Bende Van Nijvel.
Daarentegen, anderen eigenen zich de onderbouwde (!) wetenschap en het ONRECHTmatige recht toe om zelf al een proces voor te leiden en deze Philippe De Staerke -voor de ogen van de slachtoffers die hier mee (kunnen) lezen én voor de ogen van de gniffelende betrokken verdachten (die hier bewezen ook meelezen) al ‘vrij’ van alle schuld. En inderdaad nogmaals: dat is pervert SCHANDALIG !)