841

Ik lees hier vaak dat men er van uit gaat dat de Staerke soms of eenmalig hier in Aalst kwam .
Deze was hier wekelijks zoniet dagelijks .
De zigeuners uit Hofstade , één daarvan was Julien de Staerke zijn vrouw !  laat nu net deze groep zijn die het aan de stok kregen met René de jonge .

842

bkv wrote:

Ik heb het niet opgelost, dat zeg ik ook nergens. Omdat we niet met bewijzen iemand kunnen veroordelen, moeten we met slechte argumenten onze beste verdachten maar de bak indraaien of hoe gaat dat dan?

Oei? Daarnet zo een wijsheid dat de circlejerk:

een georganiseerde overkoepelende verband tussen sommige misdadigers en sommige mensen bij de overheid (ex-/rijkswachters/ex-/SIE/…) die verantwoordelijk was voor de wandaden van ‘De Bende Van Nijvel’

vs

de kwetsende flauwekul dat enkele ‘gewone’ gangsters verantwoordelijk waren voor een rits zeer uiteenlopende misdaden en dat het gerecht te lui en te stom was en is om deze simpele gangsters niet te kunnen vinden

En nu stel je dit bkv?

Het gerechtelijk onderzoek naar de Bende Van Nijvel is nog steeds bezig, wist je dat?
Nee, er is nog geen proces geweest over de Bende Van Nijvel, waar halen sommigen dat toch?
Nee, Philippe De Staerke of anderen zijn dus niet veroordeeld en/of dus ook niet vrijgesproken, waar halen sommigen (behalve hij zelf dat graag claimt uiteraard) toch?

Er lekt zo goed als niks (meer) uit over de loop van het gerechtelijk onderzoek.
En dat is super!
In het verleden haalden de verdachten daar immers hun voordeel uit.
Dus waarom stel je dan:

Omdat we niet met bewijzen iemand kunnen veroordelen, moeten we met slechte argumenten onze beste verdachten maar de bak indraaien of hoe gaat dat dan?

Van waar haal je die informatie bkv?
Of heb je dat net verzonnen?

NERGENS uit de loop van het huidige onderzoek wordt er gesteld dat er wel of niet (nieuwe) bewijzen zijn tegen deze of die verdachte. Niemand, behalve de huidige onderzoekers weet wat er op de rechtbank aan bod gaat komen en tegen wie. Of nog niemand, tenzij jij dan bkv.

Dus waarom zeg je zoiets bkv? Waarom?

(Nog eens voor de slechte verstaander, ik heb nooit geclaimd dat -topic gerelateerd- Philippe De Staerke schuldig IS aan de wandaden toegeschreven aan de Bende Van Nijvel.

Daarentegen, anderen eigenen zich de onderbouwde (!) wetenschap en het ONRECHTmatige recht toe om zelf al een proces voor te leiden en deze Philippe De Staerke -voor de ogen van de slachtoffers die hier mee (kunnen) lezen én voor de ogen van de gniffelende betrokken verdachten (die hier bewezen ook meelezen) al ‘vrij’ van alle schuld. En inderdaad nogmaals: dat is pervert SCHANDALIG !)

843

Och, zoek hulp man.

844

bkv wrote:

Och, zoek hulp man.

Het is niet omdat hij het hier wel echt al overdreven vaak gepost heeft (maar daar zal hij dan ook zijn redenen voor hebben), dat hij geen gelijk heeft

845

bkv wrote:

Och, zoek hulp man.

bkv wrote:

…moeten we met slechte argumenten…

1 bijdrage van jezelf later spreek je jezelf al tegen.
Knap!

Dus je verweet anderen om hier zinloze ongemodereerde jerk te posten en gaat 1 post later mij persoonlijk aanvallen door te zeggen dat ik hulp moet zoeken?

HIPA wrote:

Ik lees hier vaak dat men er van uit gaat dat de Staerke soms of eenmalig hier in Aalst kwam .
De zigeuners uit Hofstade , één daarvan was Julien de Staerke zijn vrouw !  laat nu net deze groep zijn die het aan de stok kregen met René de jonge .

Beschik jij over aanwijzigen dat naast de genoemde Rijkswachters ook De Staerke wel eens bij Podevijn over de vloer kwam?

HIPA wrote:

Waren er geen geruchten vanwege René de jonge dat de broer van de vrouw van Julien de Staerke (bijgenaamd "het mannetje") waarschijnlijk de verkoper was van de wapens gebruikt in Aalst?

848

Ik persoonlijk heb het er moeilijk mee te aanvaarden dat HIPA zijn dierbaren de geviseerde slachtoffers moesten worden. In die mate zou de modus operandi volledig anders zijn aangevat en/of verlopen. We spreken hier over acht slachtoffers. Mij moet het ook van het hart dat onder die slachtoffers en in de nasleep van de feiten ook gezinnen zijn die totaal uit elkaar zijn gerukt. Een gezin waarvan broer en zussen elkaar jaren niet meer hebben ontmoet of gehoord. Samen met mijn echtgenote nemen wij zelf het pleegouderschap waar van twee schattige kinderen. Het gevolg van drugs en misdrijf gerelateerde zaken waarvan deze beide kinderen het slachtoffer werden. Ik kan mij bijzonder moeilijk voorstellen dat een gezin uit elkaar is gerukt door dat hun dierbare vader om het leven kwam. Deze kinderen werden in verschillende gezinnen geplaatst. Ook dat is een posttraumatische aandoening dat voor deze nabestaanden voor gans hun leven op hun netvlies gebrand staat. Dan hebben we nog de autopsieverslagen die nabestaanden moeten doorslikken op welke barbaarse en gruwelijke wijze hun familieleden om het leven zijn gekomen verwijzend naar de moeilijk te beschrijven verwondingen. Ook dit zijn harde noten die immers nooit zijn door te bijten. Indien alle slachtoffers en nabestaanden een gezamenlijk boek in omloop zouden brengen zou iedereen nog te lezen hebben wat nog nooit in de openbaarheid is gekomen. Mogelijks zou dit een andere invloed kunnen teweeg brengen op sommige personen hun denkwijze. De rol van DE STAERKE en BULTOT blijken hier toch wel onderschat te worden verwijzend naar de veel belastende verklaringen vanuit hun eigen clan.

849

Scaramouche wrote:

En de forumbeheerder keek en zag dat het goed was.

Leeft die nog?

850

Aan het graf van uw dierbaar familielid toekomen om vervolgens te denken dat je op de verkeerde plaats staat. Om vervolgens verder te vernemen dat uw vermoord familielid zijn begraafplaats niet meer bestaat zonder enige verdere verwittiging. Dat is ook een recentelijk feit waarbij DNA onderzoek had moeten plaatsvinden. Stel je voor dit als familielid te moeten melden aan de CWB!!