Re: X-dossiers

Klopt Coconut, de linken die onder andere in het topic Zaak Dutroux vernoemd worden. Hoe fucked-up kan je zijn om nog maar 10% van de getuigenissen in realiteit om te zetten.

Re: X-dossiers

Ik probeer het in orde te brengen via Ruf.

Re: X-dossiers

https://thepiratebay-org.unblocksites.pro › torrent › The_Dutroux_Compendium

Voila, ook hier te vinden en met dank aan Ruf

Re: X-dossiers

coconut wrote:

https://thepiratebay-org.unblocksites.pro › torrent › The_Dutroux_Compendium

Voila, ook hier te vinden en met dank aan Ruf

de volgende link is gemakkelijker : archive.org

Re: X-dossiers

Waarom gemakkelijk als moeilijk ook kan Ruf? ( is hier veel meer in de mode de laatste tijd)
Voor de zoveelste keer bedankt.

Re: X-dossiers

Dank je, Ruf!

Re: X-dossiers

Hoe fucked-up kan je zijn vroeg Witse zich af? Hij had het over 10%. Wel, lees hoe het lichaam van Christine Van Hees teruggevonden werd. Zou 100% moeten kloppen niet? Daar is geen geloven of niet geloven aan. Maar het ergste is dat men daar mee weg kwam. En dan mogen we er niet aan denken dat die monsters mogelijk tussen ons lopen ... met dank aan sommige rijkswachters, magistraten etc. Waarschijnlijk omdat ze hun bek moesten houden ivm drugs, autozwendel en weet ik veel waar ze zelf mee tussen zaten.

Heb nog eens een aantal PV's herlezen. Een getuige of verdachte gaf daar toe 45 kg cocaine vervoerd te hebben. We spreken dan van 2.700.000 euro straatwaarde (60 euro per gram). Diezelfde man werd dan in 2010 opgepakt alweer ivm cocaïne » www.demorgen.be

Wat heeft hij de laatste 35 jaar gedaan denken jullie? Aan één trafiek/jaar is dat 2.700.000 x 35 = 94.500.000 euro. Daar kan je hier en daar al eens wat zwijggeld van missen zeker? Of/en een aantal kinderen kopen zoals de volgende "patiënt" en ter compensatie wat geld geven aan een goed doel.

"(...) voorzitster Karin Gerard. Hij omschrijft zijn seksuele geaardheid als 'een bijzonder groot probleem'. Ja, hij heeft de filmpjes ook bekeken, maar kon eerst niet geloven dat hij het was, die bij het penetreren van het meisje schaterlachte naarmate zij het uitschreeuwde van de pijn. Wanneer zoiets gebeurde, zegt hij, verloor hij helemaal de controle over zichzelf. 'Ter compensatie van mijn ziekte heb ik altijd getracht het goede te doen', wentelt hij zich in de rol van patiënt. 'Vaak heb ik anoniem schenkingen gedaan aan stichtingen en weeshuizen.'

Bron: De X-dossiers, Wat België niet mocht weten over de zaak-Dutroux | Annemie Bulté Douglas De Coninck Marie-Jeanne Van Heeswyck

Een beetje verder op bovenstaande link komen we onze vriend Marnette tegen (luitenant van "superflik" Reyniers uit Londerzeel met volgende passage:

In zijn proces-verbaal heeft Marnette het bewuste fragment aangeduid met de code P37I. Dat gaat vermoeden dat de GP de banden is gaan ophalen bij de griffie in Brussel. Niets is minder waar, zo blijkt. Het duurt een maand vooraleer de BOB'ers alle nog beschikbare banden hebben bekeken. Begin oktober melden zij aan Connerotte: 'Ten gevolge van zijn verklaringen, hebben wij bij de diensten van commissaris Marnette de in beslag genomen cassettes opgehaald die hij had onttrokken aan de griffie van de correctionele rechtbank. Wij hebben deze cassettes bekeken en we hebben de bewuste scène niet teruggevonden. Vervolgens hebben wij àlle in dossiers ten laste van JeanPaul Raemaekers in beslag genomen goederen laten opvragen. Wij hebben vastgesteld dat de bewuste cassettes vernietigd zijn (...). Sta ons toe te stellen dat wij niet begrijpen wat het doel is van de door Marnette afgelegde verklaringen. Het lijkt ons wenselijk de heer Marnette om uitleg te vragen over.'

Bron: De X-dossiers, Wat België niet mocht weten over de zaak-Dutroux | Annemie Bulté Douglas De Coninck Marie-Jeanne Van Heeswyck

Vraag: op vraag van wie heeft Marnette die casettes vernietigd? Wedden dat we uitkomen bij een figuur uit de Bende?

Op het laatste van je redenering vinden dat forumlid dim dit voor jou gevonden had ... is een ongelofelijk intellectueel genot. Uit een post van dim:

beseffen dat de zaak Van Hees een link heeft met de Bende en dat Lebon hier ook opduikt en meent te weten wie Christine vermoord heeft (sommige toevallen zijn verbazingwekkend!). Beseffen dat de zaak Van Hees ook naar Luc VkB leidt (en dus opnieuw naar de "1ste aanvalsgolf" > De Pomp, Pour, ...)

Respect dim.

Re: X-dossiers

Ja, jammer dat Dim niet meer actief is op de forum's.

ddd wrote:

Wie heeft dit chantagemiddel gebruikt, in welk netwerk werd er gechanteerd met pedofilie? En wat moesten de mensen die zo gestrikt werden allemaal niet doen? Onderzoekje boycotten, bewijs laten verdwijnen, valse piste prioriteit geven, wie weet zelfs actie uitvoeren, etc, etc.

Ik heb zo mijn eigen idee hierover maar The End weet dit misschien beter te koppelen omdat de belangen zich situeren bij de protagonisten die hij van dichtbij volgt.

In de tijd tussen je vraag/opmerking en nu heb ik iemand ontmoet die me meer wist te vertellen over meisjes uit de omgeving van Van Hees. De link tussen deze moord en de bende of andere moorden is heel sterk, dit is trouwens geen erotische moord!

Het is geen toeval dat Lekeu geselecteerd is nadat hij beschuldigd werd door een minderjarige, en dat een bron (met voorgeschiedenis in de roze balletten) ivm met de moord in Nijvel het had over contracten en chantage. Het is iets dat heel gevoelig ligt. Het is ook geen toeval dat de BOB van Waver moeilijkheden kregen door hun onderzoek naar bovenstaande verbanden en de rijkswacht. Wat er uit de x dossiers gehouden wordt die te maken heeft met de bende het is hallucinant!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: X-dossiers

Zou het inderdaad geen erotische moord noemen.

Wie was Rocky uit de zaak van Christine ? Luc VKB ons allen bekend via Front de la Jeunesse, WNP, de Pomp, Pour , de Dolo.....allemaal op het forum te vinden.

Maar Luc was ook één van de motards die rond Christine cirkelden . Nog een andere motard noemde zichzelf toen Marc Dubois maar was in feite Marc Dutroux uit Bergen.  ( was trouwens ook vaak te vinden op de schaatsbaan waar Christine kwam)
En dan was er ook nog dat merkwaardige feit van het beertje. Post door mezelf geplaatst onder de noemer Nihoul.

"Dit had ik nog niet gehoord van die sm...lap. Christine Van Hees won een beertje bij de radio overhandigd door Nihoul (ik weet hiermee genoeg, sorry, is kort door de bocht maar ...). Verder een zeer interessante post over X1 waar dit in voorkomt

Tout ceci est de mémoire (mais vérifiable dans les PV). X1 est âgée de 15 ans lors des faits de la champi et elle habite Gand. Comment x1 pouvait connaitre les points suivants:

Christine Van Hees tenait un journal intime qu'elle gardait hors de chez elle, caché dans une maison abandonnée (confirmer par le frère de Christine Van Hees et 2 de ses amies. Il est évident que Collignon s'est rendu dans cette maison mais aucun PV n'a été rédigé - ce journal a t il été retrouvé ou non?

Christine Van Hees a gagné un concours de radio activité - (confirmé par témoignages) elle a reçu un nounours en peluche de Nihoul (un nounours a été retrouvé dans sa chambre - personne de sa famille ne sait d'ou il provient)

Présence de Nihoul a la radio confirmée par témoignages

Dutroux a été "chef de piste" à la patinoire que Christine Van Hees fréquentait régulièrement - des dizaines de témoins le reconnaissent - rien lors de l'enquete de 84 à 92

Dutroux se faisait appeler Dubois (nom de son ex femme)

Il est question de motards et d'un Marc: Dutroux faisait partie d'un club de motard depuis 76

Il est question d'un Marc de Mons: Dutroux habitait la région de Mons

Comment X1 peut nous montrer les adresses successives de Nihoul de 80 à 92

Comment X1 peut nous dire que Nihoul et Bouty sont "ensemble"

Comment X1 peut nous dire que Nihoul avait un cheval au manège de Meise? (Sur conseil de Byl Henri, chauffeur de VDB - si ma mémoire est bonne)

Comment X1 pouvait elle savoir que Dutroux était sur Bruxelles (alors qu'il était officiellement domicilié avec Michèle Martin - enceinte - à Goutroux?)

Comment X1 peut nous dire que Dutroux avait 2 bergers allemands? (Un berger allemand trainait a la patinoire mais personne ne sait à qui il appartient - confirmé par Martin Michèle)

Comment X1 peut nous dire que Dutroux avait une camionnette beige en 84 - une camionnette beige sale qui a été vue bloquant l'entrée de la patinoire mais jamais identifiée. Camionnette appartenant a Dutroux en 84 selon Michele Martin, camionnette beige, sale.

Comment X1 peut nous décrire la maison et la champi elle même a tel point que le fils du proprio déclarera que seule une personne s'y étant rendue puisse la décrire comme ça

Comment X1 peut nous décrire les faits mieux que quiconque ne l'a fait

Comment X1 sait elle d'ou provient le fil électrique qui a servi a lié Christine Van Hees

Comment X1 peut elle décrire plusieurs objets retrouvés sur place?

Comment X1 sait elle qu'un tampax a été retrouvé sur place, elle peut nous en donner la provenance et à quoi il a servi!

Comment X1 sait elle que Christine Van Hees a été enceinte et a avorté

Enfin et encore bien d'autres choses dans le cadre d'autres assassinats...

Les parents de X1 ont toujours niés pour finalement reconnaitre que X1 était "donnée" à T. VDB ... et finalement T. VDB a reconnu "coucher" avec X1 depuis ses 12 ans comme le disait X1. Il a aussi reconnu avoir emmené X1 dans différents endroits.


Het dossier CVH  lijkt wel een spiegelbeeld van het dossier Bende van Nijvel.

De agenda van CVH raakt spoorloos net als haar dagboek  ( waar en door wie is tot op zekere hoogte gekend).

En dan de passage die The end in een ander topic opnieuw aanhaalde.

"Biggus Dickus wrote:
Schrijnend is dat dat één van de twee onderzoeksonderleiders in onderhavig dossier, GP'er Guy Collignon, Michel Van Hees, vader van Christine, er op wijst dat het onderzoek evolueerde in de in de richting van belangrijke, hooggeplaatste personen, die beter met rust konden worden gelaten, en dat hij zijn nakende promotie wel op zijn buik zou kunnen schrijven indien hij zich nog al te grondig met het dossier zou bezighouden. Collignon zou inderdaad korte tijd later promotie maken, en de dader(s) zouden nooit worden gevat."

Onwillekeurig doet dit mij ook denken aan het gesprek van Vernaillen dat door iemand gehoord werd. Het was een gesprek met de Generale Staf waar Vernaillen op een bepaald moment antwoordde  "..............natuurlijk heb ik die bladzijden er uit gescheurd " ( ik citeer niet letterlijk ) Ik denk dat het de agenda van Tuna betrof maar ben niet zeker van dit laatste.


En dan hebben we het nog niet gehad over de drughandel.................

Inderdaad ddd , al dat werk hebben ze  gedaan  . Onderzoekje  boycotten, bewijs laten verdwijnen, valse piste prioriteit geven.

Indien ze dit niet gedaan hadden dan waren deze 2 zaken opgelost. Je vergeet nog de taak getuigen pesten, vermoorden etc.............
Zwaar werk zo'n Bende.

Re: X-dossiers

Ik ben nog een bijzonder zware taak van de ondervragers vergeten, drugs gaan zoeken ( tenzij je die in je kast liggen hebt natuurlijk)
"Op 13 september 1984 wordt hij gearresteerd op verdenking van de moord op Christine Van Hees. Bij een huiszoeking is op zijn kamer een schoolschrift van haar aangetroffen. C. ontkent, bekent, ontkent, bekent, ontkent... Zijn advocaat wijt de wispelturigheid van zijn jonge cliënt aan het feit dat de GP bekentenissen beloont met drugs. Komen die er niet, dan zegt C. dat hij van niks weet."