331

Re: Waver: 30 September

Wapenleveringen met de Libanezen. Vermoedelijk wapens die betaald werden met drugs?

332

Re: Waver: 30 September

Ah, dan gaat het ook over de prototypes met geluidsdempers.

333

Re: Waver: 30 September

Tja, en wat is de link met WNP en consoorten? Calmette? Zou kunnen, maar ik zie het momenteel niet.

334

Re: Waver: 30 September

Ik ben geen expert in die zaken maar mij lijkt het erop dat het ongeveer op deze manier moet gegaan zijn:

  • Verkenning en planning vooraf door mensen ingehuurd door de opdrachtgevers

  • Er wordt een commando 'gehuurd'

  • Afspraak vooraf 'in de buurt' (Brusselse), safehouse(s)

  • Gids (mede-uitvoerder) gaat mee met commando in de wagen, ploeg(en) in stand-by, op de achtergrond en voor back-up

  • Terugtocht tot safehouse(s) met ondertussen wisselen voertuigen en afleiding

335

Re: Waver: 30 September

Lees mijn hypothese van enkele jaren terug!

336

Re: Waver: 30 September

LEO, kan je daar een link naar geven? Ik probeer zoveel mogelijk te lezen maar ja, alles zal moeilijk lukken zeker. In ieder geval ben ik blij dat we blijkbaar dezelfde gedachtegang delen.

Waver is volgens mij volledig in het honderd gelopen.

Re: Waver: 30 September

Zoals ik het lees, niks, geen ingewikkelde verhalen. Moordzuchtige rovende bende van een man of zes. Met één of twee wagen België binnen hoppen, toeslaan, ballast dumpen en weer weg. Inactieve periode verklaarbaar, herkend.

338

Re: Waver: 30 September

Dat verklaart alles behalve het woord 'opdrachtgevers' en natuurlijk de toedekking achteraf. Maar mochten we nu eens alles vinden zonder dat woord? Zouden we er dan uiteindelijk ook niet komen?

Re: Waver: 30 September

De Basis wrote:

Dat verklaart alles behalve het woord 'opdrachtgevers' en natuurlijk de toedekking achteraf. Maar mochten we nu eens alles vinden zonder dat woord? Zouden we er dan uiteindelijk ook niet komen?

Mogelijk! En dat doet niets af aan de bescherming-doofpot-manipulatie want mogelijk zijn er "notabelen (om hen ruim te duiden)" gezien/in contact geweest met een aantal "criminelen" (ik las over sexclubs/Dutroux etc) en dus ... alle hens aan dek om dat/diegene buiten schot te houden! Dat is echter anders dan "het grote complot" (van hier tot Afrika en met CIA etc)!

340

Re: Waver: 30 September

De Basis wrote:

LEO, kan je daar een link naar geven?

» Forum