581

Re: Waver: 30 September

Ik onderschat niemand, het feit is dat jij niet kan weten wat ik weet. En ik ben niet iemand die blufpoker speelt of dingen aan de grote klok hangt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

582

Re: Waver: 30 September

P-51 wrote:
the end wrote:

Heel verbazend is dat het bandje van Bultot op 10 nov en de 9mm(2) huls gevonden op 9 nov. in relatie staan met het motief over de gebeurtenissen in Waver. De biotoop waar het allemaal in afspeelt is uiterst klein plus er is de x nota. Die 9mm had nog een grotere verrassing in 1987 trouwens. Ik heb de kans gehad om wat navraag te doen of ze het ondertussen al weten en waaraan het ligt waarom ze het niet weten.

Ja the end, zeg het maar;-)

Weet je dit is geen kritiek naar de speurders toe, de mensen die me al gesproken hebben over het dossier weten dat ik geen kritiek op hen heb. Ik heb wel kritiek op personen die het dossier en de daders onderschatten..

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

583

Re: Waver: 30 September

the end wrote:
P-51 wrote:

Ja the end, zeg het maar;-)

Weet je dit is geen kritiek naar de speurders toe, de mensen die me al gesproken hebben over het dossier weten dat ik geen kritiek op hen heb. Ik heb wel kritiek op personen die het dossier en de daders onderschatten..

The end, ik geloof jou wel maar ik denk niet dat er ook maar één iemand is die het dossier onderschat. Wat ik wel jammer vind, is dat ik steeds maar weer op mijn honger blijf zitten. De ijskast is intussen mijn beste vriend geworden .. thuiswerken is in deze Corona-tijden geen zegen:-(

584

Re: Waver: 30 September

Honger is de beste saus,

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

585

Re: Waver: 30 September

Dat krijg je nooit uitgelegd aan de slachtoffers, the end ...

586

Re: Waver: 30 September

P-51 wrote:

Dat krijg je nooit uitgelegd aan de slachtoffers, the end ...

Dit feit in Waver is 38 jaar geleden gepleegd er is toen een agent vermoord trouwens, weet men het motief de trigger waarom ze daar toen juist op dit moment daar waren?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

587

Re: Waver: 30 September

Blijkbaar was het heel dringend of moesten ze iemand voor zijn?
Of degene die de coup pleegden, of één ervan, waren enkel dan beschikbaar?
Of datgene wat ze nodig hadden, moest voor een bepaald tijdstip ergens anders zijn of gebruikt worden?

588

Re: Waver: 30 September

Of bedoel je The End, dat de agenten daarheen werden gelokt en niet toevallig voorbij reden? Net zoals in Nijvel dan?
Wat weten we van de dossiers waaraan beide vermoordde agenten aan het werken waren?

589

Re: Waver: 30 September

Ik heb het over de redenen dat de daders daar waren, op de slechtste moment van de week, plus het zinnetje we hebben wat we zoeken. dus het motief.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

590

Re: Waver: 30 September

aan P-51, er is een heel eenvoudig uitleg teven heel interessant voor dit topic. Aan de ene kant is er Robert Gray die materiaal nodig heeft om te gebruiken tegen? Aan de andere kant is er volgens het schema van Latinus een zekere Vega, daar tussen zit Mendez die in maart 85 zegt er zullen kinderen met een "doel" vermoord worden. Waar kom je uit als je de missende stukjes invult, bij gangsters of bij ........Is er iemand die het logisch verband ziet tussen het verdwijnen van stukken over ........ en het niveau waarop het zich afspeelt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.