591

Re: Waver: 30 September

Weet je wat de ervaring mij geleerd heeft The End? Hoe ingewikkelder iemands uitleg is, hoe minder hij er zelf van begrijpt. Als er inderdaad een heel eenvoudige uitleg is, geef hem dan. Zo simpel kan het zijn. Je gaat heus geen staatsgeheim verklappen als je ons zegt dat er zowel bij staatsveiligheid als bij andere inlichtingendiensten, de militaire bijvoorbeeld, stukken verdwenen zijn. En het kleinste kind weet ondertussen dat Robert Gray niet onder de kerktoren bezig was maar internationaal en mss meer bepaald in Columbia en omstreken.

592

Re: Waver: 30 September

coconut wrote:

Je gaat heus geen staatsgeheim verklappen als je ons zegt.

Blijkbaar wel coconut. Als je het te ingewikkeld vind vorige post. Daar tussen zitten franse die problemen hadden of op te lossen voor FN. Er zijn er niet veel die aan het profiel en voorwaarden voldoen. Doch het behoort blijkbaar tot de staatsgeheimen. Als het niet zo zou zijn bewijs me dan het tegendeel.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

593

Re: Waver: 30 September

Ik kan ook niet bewijzen dat er kernwapens lagen of liggen in Brogel. Dat was ook staatsgeheim maar zowat iedereen wist dat ze er lagen.
Heb je het nu over de wapens van Dekaise die terecht gekomen waren bij het franse Action Directe?

594

Re: Waver: 30 September

Nee, over grote wapenhandel. Mendez had een dossier over FN!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

595

Re: Waver: 30 September

Juist ja. Het is niet onmogelijk of onlogisch dat Mendez vermoord werd omdat men de vuile zaakjes van FN absoluut toegedekt moest houden.

596

Re: Waver: 30 September

Wel er zijn/waren zekerheden. Advocaat Dumont wist wie Mendez vermoord had en waarom.

Bovenstaande zekerheid is een "extra" zekerheid over het motief van Waver. Beide zijn één en ondeelbaar!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

597

Re: Waver: 30 September

Dumont, Mendez en waar het onderzoek leidde wat absoluut diende afgeschermd en gesloten. Zoals ook een raadsman van verschillende Burgerlijke Partijen zijn cliënten meedeelde. Politieke inmenging wat nooit aan het licht mag komen wat België op haar grondvesten zou kunnen doen daveren met internationale vertakkingen.

598

Re: Waver: 30 September

Vraag is: wie is thans nog in de mogelijkheid om dit uit te (kunnen/mogen) klaren? Geen enkele piste is 100% afsluitbaar ... dus wie o wie?

599

Re: Waver: 30 September

Dat is de vraag. Mijn mening heb ik al reeds langer gegeven. In Spanje werkte GAL ook met ingehuurde criminelen. De opdrachtgevers zaten ook in de regering. Voor ons is toenmalig Justitieminister Wathelet één van de opdrachtgevers om het onderzoek te boycotten en wat ook gelukt is. Het Hof van Beroep te Gent heeft de opdracht goed maar onrechtvaardig uitgevoerd. De opdrachtgevers zitten in de politiek en de Rijkswacht heeft daarin mee deelgenomen.

600

Re: Waver: 30 September

Beste Bossi, ik ga toch even mijn mening ventileren. De opdrachtgevers zitten in het buitenland. De Rijkswachttop was tussenpersoon en de toenmalige politiek (regering) was medeplichtig door medeweten en stilzwijgen. Geen criminelen maar speciaal getrainde troepen uit een agressieve natie. Bouhouche was ontslagen om de link naar de Rijkswacht te verbreken, maar onofficieel de klusjesman voor de moordenaars.