Re: Jean Deprêtre

Het is toch te gek voor woorden dat Deprêtre doodleuk verklaart dat hij het brein achter de Bende kent, en dat hij daarover niet duchtig aan de tand wordt gevoeld.

22

Re: Jean Deprêtre

Ik hoop dat de onderzoekers hem, na het lezen van het boek van Bouten, toch eens gevraagd zullen hebben of hij aan hen geen naam kan geven. Het probleem met Deprêtre is dat je niet weet wat waarheid of verbeelding is.

Of misschien is deze oude crimineel uit Waals-Brabant wel degene die de onderzoekers van de Cel de tip heeft gegeven om eens in Elouges te gaan graven omdat daar mogelijk interessante archeologische stukken te vinden zijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Jean Deprêtre

Jean Deprêtre: "Ik weet wie de bende is: V.A., D.W., S.T., F.J.P., R.I."

Bron: Le Soir Magazine, 14/03/2012

Re: Jean Deprêtre

Kunnen we al namen invullen?

Re: Jean Deprêtre

Nee, denk ik.

Re: Jean Deprêtre

Als hij het echt weet, waarom die initialen? Noem het beestje bij de naam! Trouwens gedurfde uitspraak, zitten ze al op het hok? Is er soms het e.e.a. naar boven gekomen met die huiszoekingen? En kunnen ze wat linken? Of toch DNA match.

Re: Jean Deprêtre

Twee zijn dood.

Re: Jean Deprêtre

Zucht, dan vrees ik weer met grote vrezen. Valt me trouwens op dat gangsters allemaal korte achternaam hebben. wink

29

Re: Jean Deprêtre

Thierry Sm.
Alain V.

» tueriesdubrabant.winnerbb.com

Re: Jean Deprêtre

Interview met Deprêtre gisteren in het journaal van de RTBF » www.rtbf.be (vanaf 18:30)

Hij blijft bij zijn vroegere theorie en zijn de daders te zoeken in Braine meer bepaald bij de sudisten. Hij heeft een brief geschreven naar de procureur met melding van vijf namen.