1 (edited by swansongunsung 21-05-2008 08:40)

Ik heb pas op de Franstalige site geschreven waarom ik denk dat de bende Haemers achter de kidnapping van An en Eefje stond. Als jullie wat tijd hebben, wil ik heel graag weten wat je er over denken.

Het grotendeel van de Bende Haemers zat toen waarschijnlijk toch al in de cel? En Patrick zelf was toen al dood, of zogezegd dood als we sommigen mogen geloven.

3

Ik snap het verband ook niet zo goed. Volgens mij zaten ze inderdaad ook in de cel. Bedoel je de opdrachtgevers? Nihoul wordt soms genoemd in zaken van Haemers, maar ja zijn naam wordt overal genoemd.

Alles is op de Franstalige site, inclusief proces-verbalen. Ik probeer glashelder te schrijven. De naam Bende Haemers is niet echt de goede, volgens mij is de naam Bende Van Woluwe veel beter. Ja, de Bende bestond nog in 1995. En blijft bestaan vandaag. Zij ontmoeten elkaar regelmatig in Lasne. Wat is zeer belangrijk is dat de Bende Van Woluwe is veranderd. In 1995, waren zij niet  alleen bezig met hold-ups, maar ook ander dingen. Prostitutie bij voorbeeld. Dat zit zeker en vast. Lees a.u.b. wat ik heb geschreven op de Franstalige site.

Kan je een link plaatsen naar Franstalige site want kan het niet onmiddellijk terugvinden.

» anneesdeplomb.topdiscussion.com

7

Swan, ik heb het allemaal gelezen maar eigenlijk begrijp ik de link niet met de Bende Haemers, misschien dat iemand anders het mij kan zeggen (mijn Frans is niet zo goed). Die Pierre Becker speelt een belangrijke rol, maar wat is het verband met Haemers concreet?

8 (edited by swansongunsung 23-05-2008 21:28)

Dat weten wij niet! Ik kan niet alles bevestigen, gebaseerd op de processen-verbaal, maar wel heel veel. De getuige zegt de waarheid over vele dingen, bijvoorbeeld:

• Pierre Becker wordt beschermd tot in de hemel.

• Dutroux was wel in een boerderij.

De getuige zegt dat Pierre Becker een verbinding heeft met de bende Haemers. Ja, het is niet bevestigd maar het is moeilijk iets te bevestigen als de onderzoekers de hoofdverdachten met rust laten! Waar precies is de verbinding? Misschien de vriendin van Becker, die woont in Blankenberge? Maar, nog een keer, zij hebben haar niet geïdentificeerd, maar zij wist waar zij woont.

Al het mogelijke was gedaan om deze getuigenis de discretiseren. Maar alles dat wij kunnen bevestigen, wordt wel bevestigd. Het is redelijk dus te zeggen dat het waarschijnlijk de waarheid is dat Becker in verbinding met de bende Haemers is. Ik ben echt verrast dat er bijna geen reactie is over de dossiers Van Brussel/De Jonghe dat ik heb geplaatst op deze site, een Nederlandstalig document. Het geeft de antwoord voor zo veel dingen. Maar hier, geen reactie. Het is bijna alsof jullie, de Belgen, niet willen binnenkijken omdat de inhoud zo vreselijk is.

Het is tijd dat jullie Belgen wakker worden. Dit is geen spel. Als je kijkt in de dossiers, bijvoorbeeld, je kan lezen hoe een loge bestaat, met de hoofden van de politieke partijen en Achille Haemers. En zij moeten elkaar tegelijkheid. Je kunt lezen over hoe zij plannen om een onderzoeksrechter weg te promoveren, wat wel is gebeurd met onderzoeksrechter Collin. Herinneren jullie Connerotte? Godverdomme!

Ik praat op de Franstalige site over het feit dat het officiële verhaal over An een Eefje volop leugens is, en met ijzersterk bewijs. Niemand spreekt tegen. Maar wat gaan jullie doen, de Belgen. Niets. Ik weet niet precies waarom ik blijf schrijven hier en op anneesdeplomb. Volop tijdverspilling, volgens mij. Maar ik ga zeker blijven lezen.

9

swansongunsung wrote:

Ik ben echt verrast dat er bijna geen reactie is over de dossiers Van Brussel/De Jonghe dat ik heb geplaatst op deze site, een Nederlandstalig document. Het geeft de antwoord voor zo veel dingen. Maar hier, geen reactie.

Ik ben het nog aan het doornemen, ik zit bijna halfweg.

Renne wrote:

Ik ben het nog aan het doornemen,  ik zit bijna halfweg.

OK, en gisteravond voelde ik zeer gefrustreerd. Het is beter vandaag. Deze dossier heeft alles veranderd voor mij. Mij boek over Dutroux was helemaal klaar, dacht ik. Maar nu weet ik dat ik vele fouten gemaakt heb. Waarom? Omdat ik zie dat Vander Elst echt de man was die controleerde de bende Haemers, en geen eenvoudige lid van de bende was.

Dus , als je ziet dat Vander Elst de man was die controleerde de bende Haemers, dan dacht ik  onmiddellijk aan de dag van de kidnapping van Laetita. Het was Vander Elst die de alibi gaf voor Nihoul. Toeval? Misschien, maar ik moest alles opnieuw studeren. Waarom? Omdat iedereen keek naar Nihoul als mogelijk opdrachtgever voor Dutroux en dat de rol van Vander Elst was alleen die van iemand die een foute alibi gaf.

Al de journalisten, en ik ook, vele aandacht hebben gegeven aan de telefonische contacten tussen Nihoul en Dutroux. Maar als je leest hoe het werkte in de dossier Van Brussel/De Jonghe, weten wij nu dat dit misschien een enorme fout was. En blunder zelfs. Als de journalisten, en ik ook, hadden gedacht: het is wel mogelijk dat Vander Elst opdrachtgever was, en dat  Nihoul en Dutroux werkten samen voor hem, dan hadden zij, en ik, misschien ijzersterke bewijs gevonden.

Ik ben 100% zeker dat de bende Haemers verwantwoordelijk was voor de moord van Van Camp. En ik probeer dit te bewijzen. De sleutelfiguur is, questie bewijs, is volgens mij, Louvaert Vincent. De bewijs tegen hem is zeer sterk. En ja, hij was lid van de Bende Haemers (of beter, de Bende Van Woluwe).

En kijk naar Murat Kapllan. Zeer sterk verbinding met de bende Haemers, en de bewijs dat hij een rol gespeeld heeft in de moord Van Camp, is indrukwekkend. Maar jullie moeten ook aan iets anders kijken. En dit is vreselijk, maar zeer belangrijk. De moorden van Van Camp was sadistisch, maar de moord die gepleegd was door de twee WNP'ers (en Lammers was een goeie vriend van Lacroix en ja, de vader Lammers werkte met Murat Kapllan), ziet er ook zeer sadistische ook.

Er is een link tussen Murat Kapllan en de moord van de drie vreselijke gefolterde prostituees waarvan de bevroren lichamen  in een bar Etterbeek gevonden waren. Sadisme is zeer belangrijk in het verhaal Haemers, en ook de Bende Van Nijvel, volgens mij. En kijk nog eens naar de dossier Van Brussel/De Jonghe. Zij praten zelf over de politieke achtergrond achter de Bende Van Nijvel en de Bende Haemers.