swansongunsung wrote:Ik ben 100% zeker dat de bende Haemers verwantwoordelijk was voor de moord van Van Camp. En ik probeer dit te bewijzen. De sleutelfiguur is, questie bewijs, is volgens mij, Louvaert Vincent. De bewijs tegen hem is zeer sterk. En ja, hij was lid van de Bende Haemers (of beter, de Bende Van Woluwe).
En kijk naar Murat Kapllan. Zeer sterk verbinding met de bende Haemers, en de bewijs dat hij een rol gespeeld heeft in de moord Van Camp, is indrukwekkend. Maar jullie moeten ook aan iets anders kijken. En dit is vreselijk, maar zeer belangrijk. De moorden van Van Camp was sadistisch, maar de moord die gepleegd was door de twee WNP'ers (en Lammers was een goeie vriend van Lacroix en ja, de vader Lammers werkte met Murat Kapllan), ziet er ook zeer sadistische ook.
Er is een link tussen Murat Kapllan en de moord van de drie vreselijke gefolterde prostituees waarvan de bevroren lichamen in een bar Etterbeek gevonden waren. Sadisme is zeer belangrijk in het verhaal Haemers, en ook de Bende Van Nijvel, volgens mij. En kijk nog eens naar de dossier Van Brussel/De Jonghe. Zij praten zelf over de politieke achtergrond achter de Bende Van Nijvel en de Bende Haemers.
Je link met Louvaert-Haemers-Pierre Becker en de moord op Van Camp is interessant. Waarom geef je ten behoeve van de lezers van deze site niet iets meer info over Pierre Becker en wat die mispeuterd heeft (ik ben er praktisch zeker van dat hij kan gelinkt worden aan Robert Becker en dat Louvaert ook banden had met de clan Becker; verder zit het er dik in dat hij ook kan gelinkt worden aan de André Becker van de camping La Cala).
Ook zou je meer uitleg kunnen geven over de moorden waarin je Murat Kapllan noemt: drie vreselijke gefolterde prostituees waarvan de bevroren lichamen in een bar Etterbeek gevonden waren. Beide interessante zaken worden hier terloops vernoemt en ik weet niet of iedereen kan volgen, maar ik niet. Dus graag wat meer achtergrondinformatie bij die al belangrijke info die je geeft.