91

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ik ben op zoek naar het boek de Bende van Nijvel, geschreven door Guy Bouten. Wie weet hoe ik er nog aan kan komen? e-mail: willemhems [at] hotmail.com

92

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ik ben het boek momenteel aan het lezen en heb het uit de bibliotheek van Temse. In sint-niklaas is er ook een exemplaar. Het is een goed boek, maar moeilijk te volgen als je niet vooraf alle belangrijke namen kent, hiervoor kan deze site wel een oplossing bieden of de lijst achteraan het boek.  Ik heb nu ongeveer één derde van het boek gelezen en zou dit heel moeilijk kunnen navertellen omdat er zoveel verschillende zaken door elkaar aan het bod komen, je zou bijna notities moeten maken per hoofdstuk om alles te onthouden.

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Is er nog een mogelijkheid om het boek: de Bende van Nijvel ergens te kopen? Heb in Nederland bij diverse boekhandels (grote) navraag gedaan, echter overal wordt uitverkocht en niet meer leverbaar aan gegeven. Is het in België nog te koop?

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

94

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Dat vroeg ik mij ook al af, zoek regelmatig op internet om het ergens te vinden maar het is nergens leverbaar. Erg jammer want ik zou het boek van Guy Bouten graag willen lezen.

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Het boek is nog wel degelijk op de kop te tikken, bv. op www.boekwinkeltjes.nl, maar de ervoor gevraagde prijs is buiten proportie.

96

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ik raad alle mensen die het boek zoeken aan om contact op te nemen met de uitgeverij. Indien er voldoende mensen een mailtje sturen, zullen zij misschien overwegen om een extra druk te doen.

De uitgeverij is Van Halewyck » www.vanhalewyck.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

97

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Heeft er iemand nog dit boek van Bouten, liefst int Frans, want 't is 200 pagina's dikker. Ik zou willen weten of er iets instaat over Pourtois, Gray, Van Baelen. Staat er eindelijk een index in?

98

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Absoluut, vooral over Van Baelen en Pourtois.

99

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Maar staat er iets in dat we hier nog niet konden lezen? Iedereen schrijft alles over van een ander, ik heb de moeite genomen om het eens allemaal op een rij te zetten op Tueries en op Les annees.

100 (edited by Hestur 23-09-2011 19:04)

Re: Boek: De Bende van Nijvel

K&, link? Ik zal aanvullen wat Bouten extra schrijft.