Re: Boek: De Bende van Nijvel

Iemand deze pdf teruggevonden? personnes impliquées.pdf

82

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Je moet zoeken op les annees de plomb, livres of zoiets.

Re: Boek: De Bende van Nijvel

OK, thanks!

84 (edited by Debbie 31-01-2011 17:48)

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ik zou graag het boek van Guy Bouten kopen over de bende, maar het is nergens meer verkrijgbaar. Kan iemand mij verder helpen a.u.b.?

85

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Misschien hier eens vragen » www.vanhalewyck.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

86

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ben, bedankt voor de info. Kan je op die site ook boeken bestellen?

87

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ik denk het niet, maar je kan wel een mailtje sturen met de vraag of zij het boek nog op voorraad hebben.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

88

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ik geraak maar niet aan de boeken die ik wil lezen over de bende. Op het lijstje staan er ondertussen 9. Ik ben ineens zo gebeten door het onderwerp. Kan er mij echt niemand verder helpen a.u.b.?

89 (edited by Reverberation 03-02-2011 17:39)

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Moest je in de buurt van Leuven wonen, mag je altijd mijn exemplaar van Bouten zijn boek komen uitlenen. Al denk ik wel niet dat het de meest geschikte plek is om te beginnen lezen.

90

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Toch bedankt Reveberation, spijtig genoeg woon ik in de buurt van Aalst. Heb jij enig idee waar ik de boeken nog zou kunnen vinden?