Re: Jean-Luc Baugniet

Ben... mag ik je verzoeken om nog even de tekst van het artikel in van mijn vorige bericht op schuine letters te zetten.

Ben wrote:

Het verschil is dat ik wel weet hoe Baugniet er in die periode uit zag.

Kan ik je overhalen om nog even te verduidelijken waarom de man op de eerder door mij geplaatste foto niet Baugniet zou zijn?
Heb je een foto van deze man of ben je hem ooit eens persoonlijk tegengekomen?

robert wrote:

Is er iemand die weet hoe groot jean-luc Baugniet is? Insider zegt dat er een Luc verschillende vesten over elkaar aandeed om de reus zijn in de WNP oefeningen. Zou het deze Luc kunnen zijn?

Al trek je 4 vesten over elkaar heen... langer zul je er niet van worden, hooguit zul je er erg vreemd uitzien. Het klinkt in mijn oren niet echt geloofwaardig.

Re: Jean-Luc Baugniet

Er is DNA van Roger Schoep op het hoedje gevonden? Ik mag dan hopen dat er een serieuze reden voor is dat hij niet achter de tralies beland is.

Een hoedje is toch iets persoonlijk dat je niet met anderen gaat uitwisselen. Tenzij men bij hem het hoedje gaan stelen is, en opzettelijk op de parking heeft achtergelaten?

133

Re: Jean-Luc Baugniet

En die afpersingszaak doet mij heel erg veel denken aan deze:

De rechtbank in Den Haag heeft gisteren twee ex-medewerkers van de geheime verzetsorganisatie Gladio die verdacht worden van poging tot afpersing van Nutricia, op vrije voeten gesteld. Volgens de rechtbank zijn er geen gronden meer voor hun voorlopige hechtenis. Hun rechtszaak, die gisteren zou dienen, is aangehouden tot 1 december.

Lees hier verder » www.digibron.nl

Vier en vijf jaar celstraf geeist tegen afpersers van Nutricia

Tegen twee mannen die worden verdacht van afpersing van Nutricia, is gisteren bij de rechtbank in Den Haag vier en vijf jaar cel geeist. De twee zeggen voor de geheime organisatie Gladio te hebben gewerkt en daardoor te zijn ontspoord.

Lees hier verder » www.trouw.nl

En ook hier weer de link met Gladio ...

134

Re: Jean-Luc Baugniet

Boemerang wrote:

Een van de terugkerende handlangers van Baugniet is/was wapenverzamelaar Roger Schoep. Dit is de schoonvader van Patrick Baudry. Roger Schoep zijn DNA werd gevonden op het hoedje dat de daders verloren te Aalst.  (Er zat ook van andere personen nog DNA op dat hoedje).

Ik vraag me af waarom daar verder geen gevolg aan gegeven is

135

Re: Jean-Luc Baugniet

Omdat het hoedje ' gecontamineerd ' was ... besmet door andere DNA. Verschillende speurders hebben met dit hoedje de clown uitgehangen! Tenslotte werd het teruggevonden achter een verwarmingsradiator. Ik heb het hier ergens op het forum gelezen, of was het in 'Beetgenomen' van Hilde Geens?

136

Re: Jean-Luc Baugniet

Klopt Leo, maar voordat de speurders er de clown mee uit gingen hangen, zat het DNA van Roger schoep er dus blijkbaar op?

137

Re: Jean-Luc Baugniet

En dus kan ook Roger Schoep er de clown mee uitgehangen hebben. Tenslotte werd het hoedje onbeheerd achtergelaten door de drager en weliswaar gevonden op een plaats delict. Iedere advocaat zou het bewijsstuk naar de vuilbak verwijzen.

138

Re: Jean-Luc Baugniet

Dat kan alleen wanneer hij in de betreffende rijkswachtkazerne geweest is ...

139

Re: Jean-Luc Baugniet

... of voor het hoedje in beslag werd genomen. Tenslotte lag het daar maar te liggen op de plaats delict!

140

Re: Jean-Luc Baugniet

Boemerang wrote:

Al trek je 4 vesten over elkaar heen... langer zul je er niet van worden, hooguit zul je er erg vreemd uitzien. Het klinkt in mijn oren niet echt geloofwaardig.

Vandaar dat ik de vraag stelde, er is nooit beweerd dat het over deze Luc ging maar ik vroeg me gewoon af of of deze man groot was van gestalte? Van een lange slanke man kan je een bredere maken met een extra vest (of kogelvrij vest onder een jas) groeien gaat hij inderdaad niet doen.