171

Re: Opgravingen Elouges

ik zou toch niet te snel de naam van Blanchart door het slijk sleuren. De bewijslast tegen de man is erg klein tot onbestaande. Het enige wat we weten is dat er een drietal geraamten op zijn domein gevonden zijn, waarvan minstens twee merovingers.

Re: Opgravingen Elouges

dim wrote:

ik zou toch niet te snel de naam van Blanchart door het slijk sleuren. De bewijslast tegen de man is erg klein tot onbestaande. Het enige wat we weten is dat er een drietal geraamten op zijn domein gevonden zijn, waarvan minstens twee Merovingers.

dim, ik sleur Blanchart niet door het slijk. Ik vermeld net dat psychopaten vriendelijke mensen kunnen zijn. Dit is niet door het slijk sleuren van iemand.

173 (edited by Renne 10-02-2009 00:04)

Re: Opgravingen Elouges

patrickhaemers wrote:

het typische kenmerk van een psychopaat is juist dat ze, vriendelijk, oppervlakkig charmant en innemend zijn. Men kan ze eigenlijk niet herkennen: het zijn geen brutale, onbeleefde ruige mensen die psychopaten.

Dat is inderdaad zo, ik heb er een film over gezien, dat was wel een vrouw en ook al boek over gelezen.

patrickhaemers wrote:

Heb je Haemers vrijdag gezien op la deux? Wel die kwam toch zeer sympathiek over. Wie zou gezegd hebben dat hij een gangster was? En zeker geen killer (of reus van de bende).

Het is een goede gast, charmant en vriendelijk maar we weten allemaal wat hij nodig had om te veranderen in een "killer", plus hij zou een klus van een paar miljoenen nooit laten liggen. Dat is zijn fout geweest, hij mocht nooit terug gekomen zijn. Alé eigenlijk is de grootste fout dat hij nog contact opnam met zijn vader, dat mag je nooit doen, hij had natuurlijk nooit gedacht dat hij naar België zou gebracht werden...

Misschien efkes off toppic maar kheb overlaatst een clipje gevonden en diene gast heeft wat van Haemers weg, moest het gene clip zijn kzou het nog geloven dat hij het is. En het is op zijn maat gemaakt, feestbeest en brazil = salsa » Haemers look a like.

174 (edited by club_le-happy-few 09-02-2009 23:19)

Re: Opgravingen Elouges

Haha da's Sven Vath. Beroemd producer, dj en labeleigenaar. Ook een wilde jongen. Als ik me niet vergis is hij ook mede-eigenaar van de wereldberoemde Cocoonclub (groot avant gardisch complex met discotheek, restaurant, en zelfs cinema geloof ik) in Frankfurt. Daarnaast brengen ze ook platen en verzamelcd's uit onder die naam. Tijdens de zomer geven ze feesten op Ibiza.

Iemand die al naar Dirty Dancing (ex Mirano) geweest is? Ik ben vroeger wel een keer naar Mirano geweest, maar was toen nog niet op de hoogte van de historiek vd club. Wie is er nu eigenlijk de eigenaar? Onder de naam Dirty Dancing hebben ze 2 verzamelcd's uitgebracht.

175

Re: Opgravingen Elouges

club_le-happy-few wrote:

Iemand die al naar Dirty Dancing (ex-Mirano) geweest is?

Is die club er nu nog en waar? Wa voor styl? Om efkes off toppic te blijven en kga het hier bij laten: de eigenaar van vroegere Extreme is ook ontvoerd in Mexico, hij baatte er een discotheek uit, denk Boccachio. Extreem is gelegen op dezelfde steenweg waar de El Gringo was waar Haemers ging. Sorry om hier efkes off toppic te gaan. Zet antwoord anders hieronder nog of bij Haemers. Maar daarna terug over de Graafwerken in Dour.

Re: Opgravingen Elouges

Vindt onderstaand een overzicht van wat waar geschreven werd, als eerste bron, betreffende de graafwerken in Dour in de Nederlandstalige pers. Noteer aub dat indien er meerdere bronnen voor 1 artikel zijn dat deze vrijwel gelijktijdig door deze verschillende bronnen gepubliceerd  werden.

2 feb 06u05: "ls dit de killer is, kennen we ook de reus" (Het Belang van Limburg)
1 feb 00u00: Wie versjouwde skelet Bende van Nijvel? (Nieuwsblad.be)
31 jan 16u35: Onderzoekers bende van Nijvel graven skeletten 9e eeuw op    (Nieuwsblad.be)
28 jan 20u44: Graafwerken Bende van Nijvel stoppen vrijdag (Gazet van Antwerpen)
28 jan 19u43: Bende van Nijvel: graafwerken worden vrijdag afgerond    (Belga)
26 jan 14u52: Opnieuw graafwerken in Elouges (Nieuwsblad.be)
26 jan 06u57: Bendespeurders getipt door gangster (Nieuwsblad.be)
24 jan 14u34: Heel skelet gevonden bij graafwerken Dour (Gazet van Antwerpen)
24 jan 14u06: Skelet gevonden bij zoekactie Bende van Nijvel (Nieuwsblad.be)
24 jan 00u00: Volledig skelet gevonden bij zoekactie Elouges (VRT)   
23 jan 12u07: Stoffelijk overschot graafwerken Dour niet van oud kerkhof    (Gazet van Antwerpen)
23 jan 10u03: Bende van Nijvel: slecht weer bemoeilijkt onderzoek (Nieuwsblad.be)
23 jan 09u59: Slecht weer bemoeilijkt graafwerken Dour (Nieuwsblad.be)
23 jan 09u53: Bende van Nijvel: slecht weer bemoeilijkt onderzoek (Belga)
23 jan 08u53: Speurders Bende v Nijvel hoopvol (VTM Nieuws)
23 jan 04u28: Zoekactie Bende van Nijvel: tanden gevonden (MSN Nieuws)
23 jan 00u00: Graf van 'Killer' misschien ontdekt (Nieuwsblad.be)
23 jan 00u00: 'Misschien ligt Killer hier' (Nieuwsblad.be)
22 jan 21u02: Ook tanden gevonden bij graafwerken Elouges (Nieuwsblad.be)
22 jan 20u32: Zoekactie Bende van Nijvel: tanden gevonden (De Standaard Online)
22 jan 20u23: Zoekactie Bende van Nijvel: tanden gevonden (Belga)
22 jan 14u28: BENDE VAN NIJVEL (Federale Politie)
22 jan 13u28: Zoekactie Elouges: graafwerken gaan voort (Belga)
22 jan 11u11: Mogelijk resten lid Bende van Nijvel gevonden (Limburger.nl)
22 jan 08u18: Menselijke resten gevonden bij graafwerken Bende van Nijvel (Gazet van Antwerpen)
22 jan 08u02: Bende van Nijvel: menselijke beenderen gevonden (Knack)
22 jan 00u00: Menselijke resten gevonden in onderzoek naar Bende van Nijvel (Nieuwsblad.be)
21 jan 18u41: Graafwerken Bende van Nijvel gaan donderdag voort (Gazet van Antwerpen)
21 jan 16u30: Gerecht blijft speuren naar sporen Bende van Nijvel    (Knack)
21 jan 12u42: Gerecht is wapens van Bende van Nijvel op het spoor ( Gazet van Antwerpen)
21 jan 12u25: Zoekactie naar wapens Bende van Nijvel levert voorlopig niks op (Nieuwsblad.be)
21 jan 11u13: Gerecht graaft naar wapens Bende van Nijvel     (Nieuwsblad.be)
19 jan 19u00: "Le Province" maakt de eerste berichtgeving

Re: Opgravingen Elouges

Extreme bestond maar vanaf 1993. Daarvoor zijn er nog enkele andere dingen geweest. Mirano is vrij electro-achtig qua stijl. Maar wel meer het alternatievere dance/housepubliek. Veel jongeren die studeren in het Brusselse + wat Brusselse beau monde & m'as tu vu's smile

» www.dirtydancing.be

Re: Opgravingen Elouges

Wanneer is het eerste serieuze bericht te verwachten, het lijkt wel een recessie in nieuwsgeving!

Re: Opgravingen Elouges

Het is wachten, de drie weken zijn nog niet om, en dan nog, als je bv. gisteren op entrez l'accusez de affaire Gregory hebt gezien.

180

Re: Opgravingen Elouges

patrickhaemers wrote:

Het is wachten, de drie weken zijn nog niet om.

Denk da we toch nog 2 weken geduld moeten hebben. Mss wel langer, want stel dat het ermee te maken heeft, dan gaan ze verder onderzoeken. Als ze een link kunnen leggen met iemand die nog leeft, zullen ze daar ook eerst naar opzoek gaan. Ik denk als er snel nieuws komt dat het slecht nieuws zal zijn.