Heeft er al iemand in een deskundig verslag (autopsieverslag) kunnen lezen dat men het juist uur van overlijden heeft kunnen bepalen? Ik nog niet...
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Magistraten → Willy Acke
Heeft er al iemand in een deskundig verslag (autopsieverslag) kunnen lezen dat men het juist uur van overlijden heeft kunnen bepalen? Ik nog niet...
Journalisten cotroleren hun bronnen en feiten niet correct. In de studio van bruzz nieuws verklaard Douglas De Coninck: De bende van Nijvel is eigenlijk de bende van Elsene waar de VW Santana gestolen is in de Lesbroussartstraat. Bravo dat is puur uw dossier niet kennen. Ontdek de fout en u wint een auto band ventiel dopje van een Austin Allegro.
Haha, volgens mij is het zelfs een triple fout. De VW Santana werd niet op straat gestolen maar uit de showroom van garage Brichau en dit te Lembeek en dus niet in Elsene. de Lesbroussartstraat, dit heeft met de gestolen Audi 100 te maken die verdween uit de VAG garage in Waterloo en werd gevonden in de Lesbroussartstraat te Elsene, tegenover gebouw nr. 52.
Dat worden dan 3 ventiel dopjes voor de Bende van Londerzeel, geef ze maar mee met Marcel "de kapper" die ze me zal bezorgen in de plaatselijke feestzaal.
Laat duidelijk zijn dat de nota's van Willy Acke zeer belangrijk zijn en dat de piste rijkswacht nooit degelijk onderzocht zijn, het mocht niet! En dat ik de riool journalistiek van paljas De Coninck maar niets vind en beneden alle fatsoen!
Advocaat-generaal Willy Acke overleden
In Gent werd dinsdag het overlijden vernomen van Willy Acke (39), advocaat-generaal bij het parket-generaal in Gent.
Acke begon zijn loopbaan in de magistratuur als substituut bij het parket van Dendermonde, waar hij betrokken was bij het onderzoek naar de Bende van Nijvel. Vandaar promoveerde hij tot substituut procureur-generaal in Brugge, en onlangs tot advocaat-generaal in Gent.
Naar verluidt leed Acke reeds geruime tijd aan een ernstige ziekte.
Bron: Gazet van Antwerpen | 21 December 1994
Weet niet of Walter De Smedt dit forum nog volgt, doch in zijn boek “Het land van de onbestrafte misdaden: Waarom faalt justitie?” heeft hij niet bepaald lovende woorden voor Troch. Het zou mooi zijn mocht die zijn ervaring meegeven rond Acke en diens verwijdering van het Bende van Nijvel-dossier.
Bende van Nijvel → Magistraten → Willy Acke