1

Topic: Nr. 8

http://www.bendevannijvel.com/gfx/8.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nr. 8

Volgens Franstalig forum: een rijkswachter van het SIE. Zou nadien nog enkele jaren in dienst gebleven zijn en nadien opgestapt. Niet dezelfde persoon dus als nr. 16 (Verdeyen).

3

Re: Nr. 8

Hoe zeker zijn de mensen op het Franstalige forum van hun verklaringen? Beschikken ze over foto's om hun verklaringen te bewijzen? En hoe komen ze aan die aanwijzingen?

Op een forum of op het internet kan iedereen zeggen wat hij wil. Je kan het de kracht van het internet of het grootste minpunt van het internet noemen. Daarom neem ik zo'n verklaringen altijd met een grote korrel zout. Ten eerste heb ik al niet veel vertrouwen in de robotfoto's van het CWB en ten tweede is het gemakkelijk om zoiets te vertellen zonder concrete bewijzen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4

Re: Nr. 8

Ik vind die robotfoto's maar zwak en als ze zeker zijn dat het een SIE lid is geweest moet je dat kunnen aantonen of toch de informatie erover hebben. Ik heb ook al geruchten gehoord dat er leden van de SIE erbij betrokken zijn, maar voorlopig kan ik dat niet met zekerheid zeggen of bewijzen.

En als je ziet welke munitie en wapens ze gebruikten is er wel een link met de SIE, maar om zo te zeggen dat deze man een SIE lid is dan moet je toch ergens vanuit gaan. En ik denk dat de SIE leden moeilijk op te sporen zijn of je moet er natuurlijk iemand goed kennen maar normaal weten er maar weinig mensen af van hun bestaan, dat moet geheim zijn zelfs voor familieleden. Alleen vrouw of zo is op de hoogte, of een intieme kring, heb ik toch gelezen om een site over de SIE en interview in Humo.

5

Re: Nr. 8

Dit is een robotfoto van één van de daders van de overval in Temse.

Bron: De Bende van Nijvel | Guy Bouten

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nr. 8

Lijkt ook op Bruno Vandeuren.

Re: Nr. 8

Dit lijkt me een blonde man. Iemand een foto van de (blonde) Papadopoulos?

Re: Nr. 8

Vermoedelijk is dit de kleinere dader:

Dader 1: zwaar gebouwd, 1m75.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

9

Re: Nr. 8

Wat is de bron van deze robotfoto, naar aanleiding van welke getuigenis is deze getekend?