91 (edited by Raf 11-12-2009 17:14)

Re: Agenda

De Diable ligt inderdaad langs de N27 chaussee de Nivelles. Het adres is juist, ben daar 100% zeker van. De taverne ligt bijna op het kruispunt, enkele meters ervan moet de golf van de lokale politie op uitkijk gestaan hebben. Ik denk dat dit een zeer interessante bijeenkomst kan worden, en hoop op een talrijke opkomst.

92

Re: Agenda

Best ok, maar ik denk dat het ook kan interessant zijn er een ganse dag voor uit te trekken en bv. ook het nieuwe kerkhof van Braine te bezoeken waar C. zich verhangen heeft, waar de wapens konden verborgen zijn geweest, de garage Jadot, de 421, het resto van Delp., Trois Canards, Ferme Papellotte, Fishermont, Plancenoit, Le Messager de Bruxelles, Lillois, op terugweg het hospitaal waar de inboedel van de Santana is teruggevonden, ...

Braine is de pool met veel links.

93 (edited by Raf 14-12-2009 09:18)

Re: Agenda

Dat is voor mij zeker ok K&. Voorstel: samenkomst om 9.00 uur aan Brasserie L'alliance. Programma word ter plaatse bepaald (ook afhankelijk van de weersomstandigheden). Ik stel voor om 's middags op de grote markt van Nijvel de plaatselijke specialiteit te gaan eten 'tarte a djote'. Namiddagprogramma bepalen we ook samen. Jullie mogen met mij meerijden naar de te bezoeken plaatsen, zo vermijden we dat iedereen met zijn eigen wagen onnodig rijdt. Is dit OK?

94

Re: Agenda

Zo gemotiveerd ben ik nu ook niet, hé. 10u00 is redelijker. Voorstel: afhankelijk van de sneeuw nemen we na een koffie de weg die de tbw genomen hebben van nijvel naar braine. Bekend: Diable, Hougemont, station Chaussee Alsemberg, achterlaten Saab en gasflessen, 421, parking Delhaize naar trap boven en vertrek met taxi. Daarna 1985 parkeren naar beneden via trap tot aan de delhaize en vertrek via ... naar Overijse (wordt niet gedaan?).

Stop, daarna eten en verkennen nieuwe zaken: omgeving Trois Canards, Plancenoit, Papellotte, Messager du Bruxelles, woonplaats Haemers 1985. Terug via de kliniek waarachter de rommel uit de Santana zijn gevonden, ... Ingeval van sneeuw stellen we gewoon een maand uit.

Commentaar aub. Tevens wil ik melden dat onze franstalige collega's ook willen vergaderen (les tueries du brabant). Ik stel voor dat wij hen zelf ook uitnodigen. Misschien komt Beijer, Bultot, ... ook af en lossen we het zo op of komt er "schot" in. In het Nederlands. Na vertaling na een vijftal jaar komt er dan ook wel "Feu" uit bij hen.

95

Re: Agenda

Lijkt me ok K&, 10h is inderdaad iets beter. En de Franstaligen zijn ook welkom. En bij te slecht weer even uitstellen. Prima.

96

Re: Agenda

OK, de Franstaligen zijn zeker welkom. K&, kan je misschien op de "tuers" site een oproep lanceren?

97

Re: Agenda

Ja, ik zal hen verwittigen van ons initiatief zonder fix programma tenzij dat voor Nijvel-braine de tijdslijn volgen. Ik stel voor een eerste afspraak te nemen aan de Allard-straat (maar deze zaken kunnen dicht zijn 's morgens) en een tweede afspraak voor de laatkomers aan de pyloon op de parking tegenover de Leeuw van Waterloo heuvel rond 13u00 voor de laatkomers en diegene die alleen in de namiddag kunnen komen. Eventueel daar eten of picknick meebrengen want we hebben veel te zoeken en te bezoeken.

98 (edited by Raf 18-12-2009 18:19)

Re: Agenda

Prima, aan L'alliance is er plaats genoeg, normaal gezien kan je elkaar hier niet mislopen. Opletten met te lange eet- en rustpauzes, anders krijgen we ons drukke programma niet afgewerkt. Tot in Braine.

99

Re: Agenda

Normaal ben ik vrij, toch volgens mijn voorlopige planning, als het zo blijft kom ik in ieder geval.

100

Re: Agenda

K&, nog verder nieuws van onze Franstalige vrienden? Ik zag op hun site dat je melding gemaakt hebt van onze bijeenkomst. Heb je de indruk dat hier volk op af gaat komen?