Re: Agenda

Normaliter zal ik ook aanwezig zijn, ik bevestig later nog, maar waarschijnlijk lukt het wel voor me. Tot dan!

102

Re: Agenda

Weinig interesse/slechts een reactie via mail. Laat ons even de weersvoorspellingen volgen want het heeft weinig zin een ski-langlauf te organiseren. Zoals het er nu uitziet is het beter een maand uit te stellen. Anderzijds kunnen we steeds kort vergaderen op een centrale plaats bv. Aalst in afwachting van beter weer. Er zijn hier veel stappen die we kunnen doen.

103

Re: Agenda

Laat ons afspreken: indien het weer beter word gaat alles gewoon door. De weersvoorspellingen zijn voor de 16e eerder optimistisch. Indien niet komen we samen in Aalst, cafe the fox en dit om 14.00 uur. OK?

104

Re: Agenda

Dit lijk mij prima.

105

Re: Agenda

Ik zal normaal niet van de partij zijn, auto defect: motor kapot. Indien het weer niet betert kan ik mss wel in Aalst aanwezig zijn.

106

Re: Agenda

Renne, indien nodig spreken we af in Aalst om u op te pikken.

107

Re: Agenda

Beste forumleden, gezien het slechte weer heb ik besloten de samenkomst in cafe The Fox te Aalst te houden. Zelfs als moest weer beteren zitten we nog met smeltende sneeuw, ook niet al te plezant. Ik parkeer mijn wagen zaterdag aan de atletiekpiste Osbroekpark, om dit nog wat verder te verkennen. diegenen die ook interesse hebben, ik sta er om 13.30. Indien mogelijk te voet naar cafe The Fox via de weg die de bende gebruikte om te verkennen voor Delhaize.

Graag Uw reactie.

108

Re: Agenda

Inderdaad het ziet er niet goed uit. Ik zal de Franse websites verwittigen. Zo kan Renne misschien toch aanwezig zijn. Eventueel na verzamelen en koffie een toerke naar het industriepark in Erembodegem?

109

Re: Agenda

Oké, dat lijkt me een goed idee.

110 (edited by Raf 16-01-2010 20:59)

Re: Agenda

Verslag vergadering 16/01/2010

Aanwezig : K&, Reckie's son, Kuros, Renne, Raf

Samenkomst in het Osbroeckpark, Raf kwam K& en Reckie's son tegen tijdens zijn verkenning van het park. Het Osbroeckpark is in tegenstelling tot je na het bekijken van de luchtfoto van Google earth zou denken geen klein en overzichtelijk geheel. Er zijn vele kleine weggetjes en kruispunten zodat iemand die er niet bekend is al snel de weg kwijtraakt. Ook talrijke vijvers, beekjes en niveauverschillen. Indien je de weg naar de parking Delhaize volgt wandel je bijna vanzelf de hoofdingang binnen. De joggers op de atletiekpiste hebben wel degelijk de bende gezien die op verkenning was, zoveel is duidelijk.

Tijdens onze wandeling werden wij door een duister figuur in de gaten gehouden, een man van middelbare leeftijd had een meer dan abnormale interesse in ons doen en laten. K& is er zelfs naartoe gestapt met de vraag of hij ook voor de "vergadering" kwam. Hierop gaf hij een ontwijkend antwoord, maar bleef ons duidelijk zichtbaar de hele tijd bekijken en volgen. Je moet weten dat de wandelpaden er vandaag erg glad bijlagen, dus iemand die niet echt in het osbroeckpark moest zijn bleef er weg. Wij hebben het raden naar de bedoelingen van dit alles.

Nadien in cafe The fox met Renne en Kuros bijgepraat over Aalst en Podevijn. Ook kwam murcielago ter sprake, hij laat reeds 2 maand niets meer van zich horen. Het was een informele maar boeiende vergadering, waarop werd besloten binnen 2 maanden opnieuw samen te komen te Braine. Hier zal dan een druk programma afgewerkt worden.

Raf