171

Re: Agenda

Best op café wegens sneeuw, klassieke plaats?

172

Re: Agenda

Laat ons samenkomen in de bekende brasserie. Auto's parkeren aan de piste. 4 December om 13.00 uur. Is dit ok?

173

Re: Agenda

Raf gezien de weervoorspelligen denk ik dat het beter is de vergadering wat uit te stellen. Alternatief: op zaterdag-voormiddag in de Albertina bibliotheek Brussel, vlakbij het centraal station? Zo kan ieder met de trein komen.

174

Re: Agenda

K&, voor mij ok. Misschien de datum aanhouden, enkel plaats veranderen?

175

Re: Agenda

OK, maar de bib is alleen zat voormiddag open. Andere voorstellen?

176 (edited by K& 28-11-2010 12:18)

Re: Agenda

» www.kbr.be

De leeszaal "kranten op microfilm" is op zaterdag onder de middag gesloten. Men moet zich eerst inschrijven aan de inschrijvingsbalie: dagkaart 2.5 euro. Als er niet meer geïnteresseerden zijn dan vergaderen we later eens met beter weer. Raf telt de koppen en besluit zelf maar.

Voorstel: samenkomst cafetaria op 5-de verdieping 10h15.

177

Re: Agenda

Geintereseerden, gelieve zich aan te melden aub.

178

Re: Agenda

Waar gaat het feestje door?

179

Re: Agenda

Misschien Aalst aanhouden, daar is ook een treinstation. Samenkomst Cafe the Fox, achterkant Delhaize.

180

Re: Agenda

'k zie me moeilijk 2x2 km ploeteren door een besneeuwde stad? Ik mik op Albertina, daar kan ik onmiddellijk verder zo er niemand afkomt. En zo er volk komt dat Frans kan lezen en 2.5 euro rijk is om zich in te schrijven, dan zetten we die allen aan het werk. Want weinigen hebben deze oude kranten gelezen op microfichen.