181

Re: Agenda

OK K&, ik heb nog enkelen die wensen te komen. Welke datum nemen we? Graag ook het adres, aub.

182

Re: Agenda

Ben zelf verhinderd, maar microfichen spreken me wel aan! Zijn hier eigenlijk nog historici op het forum? smile

183

Re: Agenda

Ik stel voor dit bezoek eventjes uit te stellen tot januari. De bende zal niet ver weglopen van het kerkhof.

184

Re: Agenda

Hoe is de stand van zaken m.b.t. de vergadering/samenkomst? Er hebben genoeg ontwikkelingen plaatsgevonden in 2010: reconstructie Aalst, boek van David VDS en het ontslag van L. Ruth bij de onderzoekcel en ook nog opgravingen.

Kumbaya, it never hurts to help !

185

Re: Agenda

Ik ben vrij nieuw hier. Mag iedereen naar zo'n vergadering komen?

186

Re: Agenda

Allez, ik zal nog eens het voortouw nemen. Wie heeft allemaal interesse en waar moet dit doorgaan? Vul onderstaande lijst aan:

  • Raf

  • Debbie

  • DeFries

Ik stel voor om misschien nu zaterdag in Temse samen te komen. Op de tentoonstelling "no matter what" die over de bende gaat. Of is dit te vroeg dag?

187

Re: Agenda

Goed idee, maar is idd wel kort dag. De expositie is ook maar 1 week te zien, dus veel alternatief is er ook niet. Het aantal werken verwijst naar het aantal dodelijke slachtoffers, de openingsdatum verwijst naar de overval op 25 februari 1983 op Delhaize Fort-Jaco in Ukkel.

De expo 'No Matter What' opent op vrijdag 25 februari van 20 tot 22 uur, en is op zaterdag en zondag van 14 tot 17 uur te bezichtigen. Op 5 maart tussen 13 en 22 uur zijn de werken ook te zien (bron: Gazet van Antwerpen).

Dacca Loft
Kasteelstraat 74, Temse
elke week van 26 februari tot 5 maart op zaterdag en zondag

Zijn er nog meer belangstellenden? Zaterdag 26 feb. of zondag 27 feb. kan voor mij. Wie o wie kan er ook?

Kumbaya, it never hurts to help !

188

Re: Agenda

Mmm, geen belangstelling voor deze expositie zo te zien. hmm

Kumbaya, it never hurts to help !

189

Re: Agenda

Ik zou ook wel eens naar zo'n vergadering willen komen, maar dit weekend is inderdaad een beetje te vroeg. Wordt dat nog gedaan, wie organiseert dat en wat gebeurt er dan juist?

190

Re: Agenda

Ik heb al aangegeven dat ik er zal zijn. Morgen om 14.00 uur in Temse.