201

Re: Agenda

Een voorstel is om in Aalst samen te komen, de periode die Raf voorstelt is oké.

202

Re: Agenda

Raf, neem eens contact op, e-mail verloren. Mijn tegenvoorstel is op een zaterdagmorgen 10h00:

  • Onderwerp kiezen, bv. Dekaise;

  • Een werkvergadering in de Albertina-bibliotheek voor degene die Frans kennen (max. 5 personen);

  • Inschrijven in de BIB (foto + identiteit);

  • Onderwerp lezen in de microfilm van de pers tot 's middags.

Korte koffie pauze boven, 15' ja! Vertrek naar Waver (1h). Rue de Bruxelles + reconstructie + achtervolging van Sartillot nadoen tot Koldam. Daarna vrij bezoek andere zaken bv. Overijse: voorbereiden voor de volgende maal. Door onze leden het onderwerp te laten voorbereiden en aan het werk te zetten bv. een plannetje te laten maken op basis van hun lectuur, breng je wat vuur in de ketel. Wie  niet gemotiveerd is, gaat beter een pint drinken. En vooral gewone grijze kledij dragen en geen zonnebrillen. Geen combat-shoes en parkas: de bende is al lang dood. We moeten de mensen genen, schrik aanjagen hé. Geen GSM!

203

Re: Agenda

Hallo K&, zal u een mail sturen. Wat die kledingcode betreft, ik heb nog niemand ''a la Mendez'' zien verschijnen, hier moeten we geen schrik voor hebben. Al moet ik toegeven dat op de herdenking van Aalst op de parking een groepje oudere mensen ergens in een hoekje apart stond. Toen ik er met mijn regenjas en toch rijzige  magere gestalte erop af ging om te vragen of ze ook voor de herdenking kwamen maakten ze zich spontaan uit de voeten zonder iets te zeggen. wink

Het programma lijkt me ok.

204

Re: Agenda

Besten, graag wens ik op relatief korte termijn een vergadering te Aalst te beleggen. Met plaatsbezoek. Gezien zeer interessante info die ik vernomen heb. Gelieve zich hier te melden.

205

Re: Agenda

Beste, ik ben nieuw op dit forum en heb interesse om een vergadering van jullie bij te wonen. Is er een vergadering gepland op korte termijn en zo ja wanneer en hoe laat.

206

Re: Agenda

Dolorean, zelf heb ik nog nooit deelgenomen aan een vergadering, al wel enkele keren overwogen om deel te nemen. In overleg met mezelf besloot ik om niet deel te nemen. Ondanks het feit dat ik me reeds jaren verdiep in de Bende van Nijvel en daardoor een eigen hypothese heb opgebouwd, voel ik me nog niet sterk genoeg om mijn ideeën te delen met de overige forumleden op een vergadering.

Het zou uren in beslag nemen. Ik begrijp uit je melding dat je nieuw bent op het forum hier en dat bewijst ook je interesse in deze materie. Ik ben er zeker van dat je welkom zal zijn bij de harde kern. Maar ben je grondig op de hoogte van de materie? Ik wil je uiteraard niet de les spellen of ontgoochelen, dolorean, maar op dit forum krijg je te maken met gedreven mensen die onderling een doel willen bereiken, en dat doel is: waarom?

Welkom!

207

Re: Agenda

Zoals je in de voorgaande oproep kan lezen heb ik reeds in November verleden jaar een vergadering willen houden. Tot mijn spijt kwam er geen enkele reactie. Bij deze nog een poging.

208

Re: Agenda

Raf, heb je eind vorig jaar nog een mail gestuurd via het Forum. Is blijkbaar wat mis gegaan. LEO, verdiep mij ook sinds een aantal jaar in de Bende van Nijvel, en hoop dat u toch een keer op een vergadering het e.e.a. wil toelichten. Ook uw werkzaamheden als beveiliger ten tijden van de raids is toch zeer interessant. Zie je toch bepaalde zaken uit een andere hoek.

Bepaalde hypotheses kunnen beter besproken worden op de locatie, al is het voor de juiste beeldvorming. Hou me in ieder geval aanbevolen!

209

Re: Agenda

Zou er belangstelling zijn om met enkele mensen van dit forum af te spreken in het weekend aan de Delhaize van Aalst en dan met de wagen de terugtocht van de Bende van Nijvel te doen tot aan de plek waar 's avond laat getuigen de Golf GTI zagen stilstaan? Kent iemand die laatste locatie die ik benoem of is dit enkel bekend bij de CWB?

210

Re: Agenda

OK, ik heb nog een andere weg te tonen. Kunnen we dan ook doen.