31

Re: Agenda

OK Renne, het is bijzonder stil op het forum de laatste tijd. Hoop dat iedereen komt, en wie nog wil is steeds welkom. Ik bel morgen naar de kronkel, kan niet langer wachten want anders is het misschien bezet. Van de Cel Waals Brabant geen reactie gehad op mijn Email. Hou jullie op de hoogte.

32

Re: Agenda

Jongens, wat een geweldig idee. Gewoon doen. Er zijn nog meer mensen geïnteresseerd voor zo een bijeenkomst dan je zou denken! Een expert ben ik zeker niet in het dossier, maar zo kun je toch als leek ook wat bijleren, als we tenminste welkom zijn. Ik wil er desnoods wel enkele carpoolen. Ben van West-Vlaanderen.

33

Re: Agenda

Beste Forumleden, na enkele contacten met de kronkel blijkt dat de eigenaar niet gesteld is op alles wat met de bende te maken heeft. hmm Onze bijeenkomst kan in deze zaak niet doorgaan. Maar geen nood, ik heb een nog betere plaats gevonden, men gaat mij schriftelijk een bevestiging sturen en dan verschijnt het definitieve adres op het forum.

Kwestie om geen verwarring te hebben met adressen enzo.

34

Re: Agenda

Zojuist een mail gestuurd aan Tony van Parys. Ben benieuwd naar zijn reactie, is toch iemand die het nodige aan de kaak gesteld heeft in het onderzoek.

35

Re: Agenda

Beste, toevallig deze lijn gevonden. Misschien interessant, maar met zoveel e-mails naar diverse VIP's zal de pers aanwezig zijn en de politie en de Staatsveiligheid en de SDRA en ... Het heeft dan weinig zin om nieuwe evoluties te bespreken. Officieel zijn er geen. Liever zag ik om de 3 maanden een kleine vergadering, "en petit comité" met mensen die Aalst en Temse en omgeving kennen, zonder aandacht.

36 (edited by Raf 21-08-2009 10:06)

Re: Agenda

Definitief adres bijeenkomst zaterdag 12 september om 17.00 uur:

Taverne Albatros
Geraardsbergsesteenweg 15
9320 Erembodegem
» www.restoalbatros.be

Vlakbij de gekende rotonde in Erembodegem waar de bende de N45 nam. Wij beschikken over een rustige vergaderzaal, koffiebuffet en frisdrankbuffet. Zaaltje is gereserveerd onder 'BVN'.

37

Re: Agenda

K& wrote:

Liever zag ik om de 3 maanden een kleine vergadering, "en petit comité" met mensen die Aalst en Temse en omgeving kennen, zonder aandacht.


Ja daar heb je gelijk in, want iedereen kan er nu aanwezig zijn zonder dat we eigenlijk weten wie wie is. Maar langs de andere kant mag van mij wel eens wat meer aandacht gegeven worden aan de Bende van Nijvel, vooral de onkunde van de speurders en als zij dat anders zien moeten ze bepaalde zaken maar eens uitleggen. Daarvoor niet aan ons maar hoe moeten die onschuldige slachtoffers zich al jaren voelen, zonder deze site en de Franse fora's was het nu wellicht al dood en begraven. Nu is alles ook al dood maar nog niet begraven, alé toch niet voor ons.

38 (edited by Renne 25-08-2009 13:47)

Re: Agenda

UPDATE 12/09/2009 Meeting Bende van Nijvel: Albatros

Wie zou er willen komen van het forum: Vul aan aub.

  • Raf

  • Renne

  • Kuros

  • LEO

  • mdanielsUK

  • Tommy

  • ...

Nog mensen die ik er mag opzetten?

39 (edited by Raf 23-08-2009 16:41)

Re: Agenda

tommy wrote:

Jongens, wat een geweldig idee. Gewoon doen. Er zijn nog meer mensen geïnteresseerd voor zo een bijeenkomst dan je zou denken! Een expert ben ik zeker niet in het dossier, maar zo kun je toch als leek ook wat bijleren, als we tenminste welkom zijn. Ik wil er desnoods wel enkele carpoolen. Ben van West-Vlaanderen.

Tommy komt blijkbaar ook. Ik vind dat onze webmaster het goede voorbeeld moet geven en ook aanwezig moet zijn. wink

40

Re: Agenda

Zo beste vrienden, ook mijn mail aan Tony van Parijs bleef onbeantwoord. Blijkbaar zijn er veel die graag op tv komen en de toffe pee uithangen. Maar daar blijft het dan ook bij. Niemand is verplicht te komen, maar een reactie sturen is toch niet teveel.