41

Re: Agenda

Beste, best een programma maken. Misschien komt er dan meer interesse. Vergeet ook niet onze tweetalige Franse collega's uit te nodigen.

Re: Agenda

Ik zou ook van de partij willen zijn, maar waarschijnlijk ga ik die avond aan de bak moeten op de grasmat. Als ik niet geselecteerd of geschorst moest zijn, of mijn been hebben gebroken, wil ik best mijn opwachting maken.

43

Re: Agenda

Zoals bekend dienen we allemaal om 17.00 uur aanwezig te zijn. Graag wil ik bij deze even polsen of er leden zijn die eventueel enkele uren vroeger willen komen, en samen een bezoek wensen te brengen aan Wittock van Landegem in Temse en eventueel omgeving Delhaize Aalst.

Ik dacht om 14.00 samen te komen aan de Albatros, geïnteresseerden kunnen met mij meerijden naar Temse, en daarna terug naar Aalst. Graag Uw reactie!

44

Re: Agenda

Ik vergeet nog te vermelden dat we dan ook even langs TIS in Kerksken kunnen rijden, dat is op een boogscheut van de Albatros.

45

Re: Agenda

Raf wrote:

Ik dacht om 14.00 samen te komen aan de Albatros, geïnteresseerden kunnen met mij meerijden naar Temse, en daarna terug naar Aalst.

Dat laat ik nog weten, als ik daar tijd voor heb wil ik dat wel doen.

46

Re: Agenda

Ik heb mijn definitieve werkplanning hier voor me liggen en tot mijn grote spijt zal ik moeten afhaken voor de meeting. Kan ik rekenen op de goodwill van iemand om me een bondig verslagje van de meeting te bezorgen. Sorry!

47

Re: Agenda

Ok Leo, spijtig dat je niet kan. Zoals beloofd maak ik een verslag op, en dit zal op deze pagina verschijnen.

48

Re: Agenda

Bedankt Raf, had jullie graag ontmoet, maar dat komt misschien nog.

Re: Agenda

Jammer dat ik deze dag niet kan. Misschien een andere keer beter. Zo'n ronde langs een paar belangrijke locaties uit het bende dossier zou ik ook zeer interessant gevonden hebben. Hopelijk kan ik ook een verslag van deze dag krijgen.

50

Re: Agenda

Voor diegenen die Wittock nog wensen te bezoeken, wacht niet meer te lang. Deze site is vervuild en zal binnen afzienbare tijd volledig gesaneerd worden.