Re: Agenda

Misschien kunnen we Peter R de Vries benaderen.

72

Re: Agenda

Is er nog interesse in de vergadering van 14 november te Temse? Aangezien de ontwikkelingen de laatste tijd op dit forum lijkt me een nieuwe vergadering zeer nuttig. Hopelijk kan murcielago dan aanwezig zijn.

73

Re: Agenda

Absoluut, maar ik laat Renne, Kuros en Murcielago datum en plaats naar voor schuiven: vb. samenkomen in Aalst en dan naar Temse of naar het industriepark.

74

Re: Agenda

Ik bespreek dit van de week met kuros eens, normaal kunnen wij beiden komen. Ik weet deze week meer i.v.m. mijn werk. Ik heb al een usb stick in ieder geval.

75

Re: Agenda

Hallo, ik veronderstel dat we zaterdag samenkomen zolang ik geen tegenbericht krijg. Graag wens ik uur en plaats af te spreken. Fabriek Wittock in de Gasthuisstraat?

76

Re: Agenda

Beste, mij gelijk, ik wacht af. Eigenlijk zou Ben nu eens een initiatief moeten nemen om op een aparte Item deze vergadering deftig aan te kondigen zodat alle leden deze niet per toeval moeten missen. Het voorstel hier is dus een fabrieksbezoek aan de fabriek in Temse en nadien zoeken we een café waar we nog wat  navergaderen. We gaan niet meer dezelfde weg op als de laatste keer:

We huren geen professionele zaal om 150 euro te betalen en dan maar 5 mensen laten betalen die afkomen. Hoe interessant de vergadering ook was. Ik vraag me af of we niet beter de leden laten inschrijven en niet vergaderen zo we met minder dan 5 koppen zijn. We gaan dan gewoon het fabriek bezoeken en een pint je pakken. Daar komt zeker twintig man op af.

77

Re: Agenda

Beste K&, hiermee ben ik zeker akkoord. Ik wens zeker niet meer te handelen als vorige keer. Men heeft mij toen beloofd dat de huur van de zaal 30 euro was. Nadien bleek dit een hele hoop meer te kosten en ook nog eens verplicht koffie en dergelijke te betalen. In de Albatros zien ze mij niet meer. Fabrieksbezoek en in Temse centrum pint drinken en nakaarten is voor mij de beste en zeker de goedkoopste oplossing.

78

Re: Agenda

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om zaterdag aanwezig te zijn. We spreken af aan de ingang van het kerkhof aan de gasthuisstraat. Het kerkhof ligt tegenover de steeg die leid naar Wittock van Landegem. Afspraak om 14.00 uur. Hier is er ook de mogelijkheid om de wagens kwijt te geraken. Wandeling naar het fabriek en uitgebreid bezoek. Aangezien ik reeds verschillende malen de locatie bezocht zal ik de nodige uitleg geven.

Re: Agenda

Ik zal er zijn, ik kijk er echt naar uit.

Re: Agenda

Normaliter zal ik ook present zijn. Jullie mogen me dus verwachten om 14u aan het kerkhof Gasthuisstraat te Temse, ik meld het maar informatief. Mooi initiatief trouwens deze vergaderingen vind ik persoonlijk.