Re: Agenda

Beste Forumcollega's, zoals eerder aangegeven zal ik eveneens aanwezig zijn om 14u00 in Temse.

82 (edited by K& 14-11-2009 22:05)

Re: Agenda

Beste, de afspraak is gelukt. Met wat problemen, voor een vijftal mensen. Volgende maal spreken we best af in een kleine zaak-café want blijkbaar zijn er toch mensen die het kerkhof van Temse niet tijdig hebben gevonden. Na het bezoek hebben we nog een tijdje nagekaart in het nabijgelegen sportcomplex. Hoop doet leven.

83

Re: Agenda

De vergadering was leuk in Temse en zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben er zeker van dat dit kan uitbreiden tot een nog grotere groep, samen met onze Franse vrienden eventueel (de taal kan wel een probleem zijn maar iedereen kan wel een beetje vertalen hé indien de ene het niet begrijpt). Thema's:

  • Bezoek Temse Wittock-fabriek

  • Bekijken van documenten (boeken, pc, streekkaarten Nijvel/Eigenbrakel)

  • Opdrachten die we proberen uit te zoeken.

Re: Agenda

Ikzelf vond het ook best geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar! Nog een woordje van dank bij deze naar alle aanwezigen toe.

85

Re: Agenda

Ik vond het ook zeer interessant. Graag had ik terug een vergadering gehouden begin 2010. Ik stel voor dan naar Nijvel af te zakken. Thema's:

  • bezoek Bois de la Houssiere

  • Colruyt Nijvel

  • Diable + ferme de Hougemont.

Graag jullie opmerkingen.

86

Re: Agenda

Ook ik ben zeer tevreden met het bedrijfsbezoek dat we deden. Je krijgt een heel andere kijk op de zaken, zeker als je de feiten nog eens naleest in verband met Temse. Voor de volgende vergadering lijkt je voorstel ok Raf. Maar zouden we dan niemand kunnen erbij halen die de Waalse kant heel goed kan situeren.

Misschien wel via de Franse websites? Geen blaam aan K& hoor, want die doet zijn uiterste best met de zaken waar we het minst inzicht in hebben.

Re: Agenda

Mooi programma ook lijkt me dat voor de volgende meeting. Keep us posted!

88

Re: Agenda

Aangezien ik uit Aalst kom ga ik tegen de volgende wat foto's maken met mijn gsm om een beeld te geven van bepaalde zaken.

  • De situatie op de grote markt

  • De Parklaan/Osbroek

  • Omgeving vluchtweg

89 (edited by Raf 10-12-2009 14:45)

Re: Agenda

Beste leden, eerst en vooral aan iedereen mijn vroege maar welgemeende beste wensen voor 2010 en een zalig kerstfeest. Graag had ik opnieuw een vergadering georganiseerd op zaterdag 16 januari te Braine l'alleud. Samenkomst in:

Brasserie l'alliance
Rue A. Allard 400
Eigenbrakel

Deze brasserie ligt op het kruispunt waar de politie de achtervolging inzette op de bende (hinderlaag Diable na nijvel).

Programma:

  • bezoek bois de la houssiere

  • Colruyt Nijvel

  • Diable amoureux

  • Ferme de hougemont

Indien daarna nog tijd over (wat ik betwijfel) kunnen we Braine nog verder verkennen. Samenkomst om 14.00 uur. Graag jullie reactie.

90 (edited by tommy 11-12-2009 13:02)

Re: Agenda

Lijkt oke Raf, maar dat adres dat je opheeft is dat wel juist? Is de wegbenaming langs waar de Diable ligt de N27? En de taverne is op het kruispunt met Aveneu Alphonse Allard? Ik ken de streek totaal niet.