141

Re: Eddy Vos

» YouTube

Wie bedreigt hier Eddy Vos?

142

Re: Eddy Vos

Vos werd bedreigd door zijn vroegere informant Claude Nitelet.

Bron: Guy Bouten | De bende van Nijvel: verraad, manipulatie, geheime diensten

143

Re: Eddy Vos

Domme vraag maar waarom werd Eddy Vos bedreigd?

Re: Eddy Vos

Volgens mij geen domme maar een zeer goede vraag Kenza.

145

Re: Eddy Vos

kenza wrote:

Domme vraag maar waarom werd Eddy Vos bedreigd?

Daarover kan je hier meer lezen » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

146

Re: Eddy Vos

Bedankt Ben, en ik had nochtans het boek gelezen. Heel interessant en het zegt terug veel.

147

Re: Eddy Vos

Heeft Eddy Vos iets bijgebracht aan het onderzoek?

148

Re: Eddy Vos

Ik vraag mij echt af welk spoor Eddy Vos gevolgd heeft! Ik respecteer Eddy Vos maar vraag mij echt af in welke richting hij zocht. Hij moet toch ook iets weten.

149

Re: Eddy Vos

Eigenlijk heb ik weinig zin om op deze en andere vragen te antwoorden, met alle respect voor iedereen. Maar ik moet antwoorden, kwestie van collegialiteit en van een aantal zaken scherp te stellen. Voor alle duidelijkheid: ik ken Eddy Vos persoonlijk, en ik zweer je dat er weinigen zullen zijn die (a) zo integer zijn, (b) zo hard gewerkt hebben op dit onverkwikkelijke dossier en (c) een ferme bijdrage geleverd hebben tot het ontrafelen van het mysterie dan ons allen bezighoudt. En ook: hij kent - uiteraard en voor wie daar aan mocht twijfelen - de site van Kester, het graf van Staf de Clercq incluis, hoewel het leeg is en de gewezen VNV-voorman in Asse is begraven.

150

Re: Eddy Vos

Zou hij niets kunnen bijbrengen? Hij is toch met pensioen? Volgens mij is hij heel oprecht en eerlijk.

Het dossier zit al 31 jaar muur vast en niemand kent het beter dan hem. Nu is alle info toch welkom. Ik persoonlijk vind hem heel intelligent en sympathiek overkomen en ben er zeker van dat hij het ook wil opgelost zien.