Re: Eddy Vos

Het bende-onderzoek is verbonden met vele beerputten. Het staat helemaal vol met beschuldigingen, beschamingen en bewijzen van grote fouten bij overheidsdiensten. Al sinds het eerste begin zijn er krachten actief die liever willen dat die beerputten gesloten blijven. Tot op de dag van vandaag.

We kunnen al jaren vaststellen dat hier geen enkele beweging in is te brengen. Verleden is verleden zullen vele denken. Dat geldt niet voor de Bende. We mogen dit nooit accepteren. Een massa zal je niet op de been krijgen. De politiek heeft na het tweede bende commissie, het schip achter zich verbrand.

Conclusie 1: het dossier is zwaar verzand.
Conclusie 2: de beerputten moeten gesloten blijven.
Conclusie 3: er gebeurd verder niks, behalve dan een stel gekken op een forum. wink

Re: Eddy Vos

LEO wrote:

Toch ben ik volledig akkoord met je analyse van Eddy Vos en dit brent me bij een citaat van 'Chief Joseph', een oude indiaanse Seminole-hoofdman bij de capitulatie van zijn volk: "(...) en de oude krijger wordt moe van het vechten, vechten tegen een overmacht die mijn volk zal kerstenen."

Een andere indianenchef (wiens naam mij even ontsnapt) wink, heeft er ooit spijt van gehad dat hij zich had overgegeven aan generaal Miles. Hij had het liever uitgevochten tot de laatste man. Dit is wat wij ook zouden moeten doen en als ik iets kan doen laat het dan vooral weten via deze weg of via pb. Want dit is wat het is, een bepaalde groep onderzoekers, een stelletje forumgangers tegen een corrupte politiek van stilzwijgen en een stel ongenaakbare gangsters (nobody is untouchable). Laat de 28 doden niet voor niets gestorven zijn. Hoop dat Eddy Vos zich niet gemakkelijk gewonnen heeft en dat hij doorgaat tot op het bot.

Re: Eddy Vos

Ik dacht dat ik hier ergens las dat Eddy Vos bij BOB Halle was die ter plaatste kwam in Beersel bij de moord op José Vanden Eynde, waar bijna alle sporen werden gewist?

Re: Eddy Vos

Dat ze toch gewoon elke pagina van het dossier inscannen en dan online zetten, onder wikileaks of zo. Dan hebben we in elk geval 1000 gratis speurders erbij. Ik geloof echt niet in het gesloten onderzoek bij deze dingen. Er kan een mini-sleutel ergens zitten waar we zo over het hoofd voor kijken, 1 persoon kan een max aan informatie opslaan, wat kunnen 1000 mensen dan? Wij willen alleen de waarheid. Zodat dit mooi afgesloten kan worden.

Re: Eddy Vos

Artikel in La Dernière Heure » www.dhnet.be

36

Re: Eddy Vos

Bedankt voor de link. Een oude bekende duikt nu opeens terug op: Jean-Luc Duterme. Deze man is beter bekend van volgende sabotage-acties: rechterhand van Deprêtre en mee verantwoordelijk voor het afvoeren van BOB'ers Bihay en Balfroid, verantwoordelijk voor het afvoeren van De Baets in het X-dossier en was degene die onderzoeksrechter Langlois tegen hield om een onderzoek te voeren naar Lucien Vial.

Heeft hij nu nog een trofee toegevoegd aan zijn uitgebreide prijzenkast?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

37 (edited by Merovinger 29-04-2011 22:00)

Re: Eddy Vos

Kort verslag van het bezoek van Stefaan De Clerck aan de CWB » Nieuws

Re: Eddy Vos

Volgens de minister draait alles goed in de cel. De onderzoekers geloven dat ze binnenkort vooruitgang zullen boeken. Er is ook vooruitgang in het DNA-onderzoek op bewijsmateriaal. Vos staat er bij en denkt er precies het zijne over. Interessant detailshot in de reportage (op 1:22): er bestaat een dossier "écoutes Mobistar". Blijkbaar worden er dus een aantal gsm's afgeluisterd.

Bron » www.rtl.be

39

Re: Eddy Vos

En op de kaart van het bos van Houssières staan nog een paar plekjes aangeduid die ik iets anders gelocaliseerd had. Als alles zo goed vooruitgang boekte als ze altijd beweren, hadden ze de Bende al vier of vijf keer gearresteerd. wink

40

Re: Eddy Vos

Hestur wrote:

En op de kaart van het bos Houssières staan nog een paar plekjes aangeduid die ik iets anders gelocaliseerd had.

Die kaart was me ook al opgevallen. Heb ze toegevoegd » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube