181

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, als je van de week tijd hebt laat dan iets weten aub. Ik heb vanaf overmorgen een weekje verlof.

Re: Getuigenis Murcielago

De getuigenissen van Kuros en Murcielago. Dat is volgens mij de enige manier om te geraken.

Beginnen bij de uitvoerders. Ze zullen ook de gemakkelijkste zijn om eventueel te breken bij onderzoeken. De "elite" bijgestaan door leger advocaten en connecties gaan zich niet zomaar gewonnen geven. Het is in mijn ogen dan ook tijdverspilling. Daarbovenop ga je met complotten zowel bij het "volk", "pers" als "justitie" als ongeloofwaardig overkomen en zal er uiteindelijk niet verder gezocht worden.

En verklaringen van "mensen uit het milieu" en "verdachten" au serieux nemen zou ik  al zeker niet doen. Er is geen enkele die zal toegeven dat hij er iets mee te maken heeft (niet in de verste verte). Het is enkel anderen beschuldigen en zichzelf vrijpleiten. Moest één van hun verklaringen kloppen, zou het "milieu" hen binnen de kortste keren liquideren.

183

Re: Getuigenis Murcielago

Helemaal mee eens jongen,maar alleen. Die getuigen lopen daar niet mee te koop. Sommige wel natuurlijk,maar alleen kan je niet tot een zekere oplossing komen. Ik blijf erbij, mochten meer mensen hun mond durven open doen dan zouden we nog eens raar kunnen opkijken. Maar ja, 25 jaar na de feiten nog een sluitende verklaring horen van iemand blijft een zeldzaam gegeven!

184

Re: Getuigenis Murcielago

Het feit is dat men de verklaringen niet meer deftig kan controleren,iedereen kan getuigenissen afleggen maar na 25j is dat niet evident om de stukken in elkaar passen in een dossier dat van meet af aan gesabboteerd werd.

Men heeft in den tijd genoeg moeite gedaan om bepaalde zaken in een vergeethoek te duwen,en bij een zaak met minimum 28 moorden kan dit alleen als er grote belangen mee gemoeit zijn.

Na de verjaring zal er wel nog het één en ander bewegen,van mensen die nu niet kunnen praten,maar dan gaan we ons toch weer afvragen of het waarheid is of halve waarheid of leugens...Tenzij er meerdere hetzelfde verhaal bevestigen.
Wat ook opvalt is dat men Jumet niet vetrouwt en je kan ze geen ongelijk geven.
Altijd is het hetzelfde liedje,we volgen een spoor hier en één daar maar hoe concreet is dat en hoe ver staan die sporen;wat gebeurd er met de tips die binnen komen???

185

Re: Getuigenis Murcielago

Godverdomme, voor Augustus 1981 werkte Mendez als bediende voor de Grarage Podevijn in de Sint-Job-straat. Op PV!

186 (edited by Raf 30-12-2009 19:43)

Re: Getuigenis Murcielago

Ik heb altijd gedacht dat er met die Podevijn wat meer aan de hand is! Nu komt het uit. Ter info, we weten dat Smars en Lacroix fervente bezoekers waren van dancing "El Gringo" in Hekelgem. Deze dancing bestaat nu nog steeds zij het onder de naam "La Gomera". Adres: Brusselbaan 188 in Hekelgem.

187

Re: Getuigenis Murcielago

En dat wil ook zeggen dat we Murcielago's boodschappen moeten herlezen want ...

188

Re: Getuigenis Murcielago

"Er is hier in Aalst ne smeerlap die er meer over weet."

Er zou van wagen gewisseld zijn bij Podevijn. Mendez en Bouhouche kwamen er. Kent er iemand die Podevijn beter?Wat is dat voor iemand? Bestaat die garage nog?

189

Re: Getuigenis Murcielago

Het is niet voor niets dat hij ineens onwel werd toen kuros en vriend hem over de Delhaize aansprak. Na nieuwjaar ga ik wat info proberen te verzamelen over P.

190

Re: Getuigenis Murcielago

Beste, allen een goede gezondheid en vooral ook voor Kuros die eigenlijk het spoor heropend heeft. We moeten beginnen met de adressen op het industriepark te checken en weten op welke datum deze tweede vestiging van Podevijn is aangekocht en ook de datum van de firma Van den Abiel. Tot volgend jaar allen!