Re: Getuigenis Murcielago

K& wrote:

Voor Augustus 1981 werkte Mendez als bediende voor de Grarage Podevijn in de Sint-Job straat. Op PV!


Leuk gegeven alweer, en op PV. Als dit geen voor de hand liggende aanwijzing mag zijn weet ik het ook niet. Dat justitie daar allemaal niks kon mee aanvangen verwonderd me enerzijds bijzonder, maar anderzijds gaat het hier over Bende van Nijvel, en dan je eigenlijk in niks verwonderd zijn, zeker niet in zulke zaken.

192

Re: Getuigenis Murcielago

Sorry, geen pv maar doc. gendarm. Te vinden bib, les annees de plombs, personnes.impliquees.pdf. En nog veel moois.

Re: Getuigenis Murcielago

Ik vind het niet. Frustrerend! Welke deel van bib aub? (documents swansongunsung? document evelyn? divers?)

194 (edited by club_le-happy-few 02-01-2010 12:15)

Re: Getuigenis Murcielago

Dit lees ik nu op Hollandse site. Interview met Nathalie Palsterman:

Diederik had de pech dat hij bij familie werd ondergebracht bij wie hij over zijn vader niet mocht praten.'' Nele: ,,Ik weet nog dat diezelfde avond een familielid het lef had mij wijs te maken dat die gangsters ons gingen pakken. Ze hebben ons die avond van alles verteld.''

bron: http://www.trouw.nl/krantenarchief/2001 … tml?part=2

Die familie is toch niet zuiver op de graat als je het mij vraagt. Men zou beter MJC keer op de rooster leggen. Welke normale mensen gaan kinderen nog meer angst aanjagen als ze zo'n trauma moeten verwerken?

195

Re: Getuigenis Murcielago

Voor Swan en allen » anneesdeplomb.topdiscussion.com PDF downloaden en lijn per lijn uitpluizen. Ook Abelag (Mercedes 4x4) lezen. Zie nieuwe lijnen op "tueurs du brabant". Het is godgeklaagd deze drie websites: hier in Bende van Nijvel Aalst moeten we in gang schieten. Op tueries krijgen we de meeste reactie maar kennen ze van Aalst weinig en juist daar is Murcielago lid geworden na ons bezoek  aan Temse: dus hij leeft!maar logt nooit meer in. Misschien heeft hij een tweede identiteit aangenomen.

Op "les annees de plombs" zet ik ook de belangrijke boodschappen want juist hier is er een schat aan documentatie. De meeste proffessionals zitten hier maar reageren bijna niet daar ze alles al gelezen hebben een paar jaar geleden. Zij kennen de feiten en zitten tot hun oren in de complotten, terecht waarschijnlijk maar te vroeg voor mij, ik ken geen 10%.

196 (edited by club_le-happy-few 02-01-2010 13:25)

Re: Getuigenis Murcielago

Ik dacht dat Murcielago liever niet had dat zijn verhaal "voorlopig" op de Franstalige fora verscheen. Niet vergeten dat daar zware jongens meelezen (entourage PH etc...). Misschien daarom dat het nu zo stil is.

Laat ons hopen dat het stilte voor de storm is. En misschien een aanzet voor getuigen in Walonnië om ook beginnen te praten.

Zoals de zaken er momenteel voor staan denk ik dat we enkel wat Aalst betreft concrete feiten hebben dankzij Kuros en Murcielago. Laat ons het houden bij wat we zeker weten en daar mee starten. Laat de complotten voor wat ze zijn, tenzij het zwart op wit kan bewezen worden.

Volgens mij moeten wij hier beginnen: Garage Podevijn, omgeving ex-familie Palsterman,... en dit linken aan onze getuigen.

Ik ben er zeker van dat enkele uit omgeving van bovengenoemden even slecht slapen als de overlevende slachtoffers. Is het niet uit schuldgevoel, dan uit angst dat het ooit toch zal uitkomen.

197

Re: Getuigenis Murcielago

club_le-happy-few wrote:

Ik dacht dat Murcielago liever niet had dat zijn verhaal "voorlopig" op de Franstalige fora verscheen

Inderdaad, maar sommigen tweetaligen lezen hier mee en hebben op eigen initiatief een deel vertaald en op annees de plombs gezet. Er zijn ook  tweetaligen in Wallonië. Daarna heb ik beperkt aangevuld. Weinigen kennen de historie van Kuros en Murcielago.

198

Re: Getuigenis Murcielago

Ik vind het bizar dat Murcielago sinds de dag van ons bezoek aan Temse nietsmeer laat horen op deze site. Persoonlijk zou het me niet verbazen moest hij in Temse geweest zijn, maar niet gedurfd hebben om zichzelf kenbaar te maken, voor welke reden dan ook. Wij zijn tenslotte de enigsten  van al de site's die durven naar buiten komen en meetings organiseren.

Bij deze een oproep aan Murcielago, doorbreek de stilte en help ons met hetgeen je weet over de Bende van Nijvel.

199 (edited by club_le-happy-few 02-01-2010 19:36)

Re: Getuigenis Murcielago

Ik kan het wel begrijpen in zijn plaats. Is allemaal gemakelijk gezegd als buitenstaander. Zeker nu alles op de Franse site staat, waar hij zelf (denk ik) geen voorstander van was omdat er bepaalde personen meelezen die hij als verdachte ziet.

Nu het kwaad toch geschied is kan men enkel hopen dat dit positief uitdraait ... misschien dat getuigen van andere feiten na het lezen van zijn getuigenis toch de stilte durven doorbreken. Of zich gaan vragen stellen bij "toevalligheden" die in die periode gebeurt zijn.

Zoals ik al paar keer gezegd heb. Laat ons starten van wat we zeker weten. Telkens maakt men weer de fout te verdwalen in veronderstellingen, neppistes, ... Vergeet ze, zolang er geen concrete bewijzen zijn.

Re: Getuigenis Murcielago

Gegevens 2005:

Laurent Podevijn
NORTON
Sint Jobstraat 99
9300 Aalst
Tel: 053/77.35.18

(gegevens 2009)

Podevijn Laurent Prosper
Sint Jobstraat 99
9300 Aalst
Tel.: 053-77 35 18
Fax: 053-78 88 07
Ordernemings-/BTW-nr.: 581266659

Maar in 2009 overleden

Dhr. Laurent Podevijn, echt. Mevr. Nelia Merza, St Jobstr., 99, °1933