Re: Getuigenis Murcielago

Tiens wrote:

Je bent pas zeker dat je op de goede weg naar de waarheid zit, als er rare dingen rondom je gebeuren.

Ik heb soortgelijke ervaringen.
De daders waren en zijn geen lieverdjes.
Dit is geen Witse of een Kuifje-album.

Laat het gerecht haar werk doen.
Als je denkt dat je nuttige informatie hebt, concrete zaken, neem dan contact op met het Federaal Parket.

Is je dat te moeilijk, ga dan naar je plaatselijke politiekantoor. Ook zij kunnen en moeten je verder helpen.

Was het maar zo eenvoudig om naar het parket te gaan of naar de politie.
Het federaal parket bestaat maar sinds 2018.
Ik kan enkel over Aalst praten en daar waren de intimidaties van de Rijkswacht duidelijk.
Vergeet niet dat HET PARKET voor ons Dendermonde was. Je weet wat daar gebeurde hè

382

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

....Wel, ik kan u zeggen dat ik op aanraden van mijn familie geen verklaring aflegde, want de stelling dat er 4 daders waren klopt, en neen hij kwam niet met anderen aan en begon mee te moorden. Als de kust veilig was, aan de straatkant, ging hij tegenstroom en onopvallend tussen het wegrennend publiek, naar binnen. De grote man werd herkend.

Post 34 in dit topic.


T.o.v.: Bron: https://www.demorgen.be/voor-u-uitgeleg … bf479ac75/

<<Daar zie ik een beige Ford Taunus komen aanrijden. Een opvallende auto, met op de bumper gemonteerde mistlichten. Er stapt een man uit in een groene lange jas die bovenaan is dichtgeknoopt en met een pruik. Hij heeft zijn gezicht bruin geschminkt. Net als die uitstapt, zie ik het beige R4’tje wegrijden. Het is dan halfacht, een kwartier vroeger dan altijd. Alsof de man met de pruik het signaal is om te vertrekken. Die vent keek naar mij.”>>

In post 34 stapt hij de Delhaize binnen tegen de stroom van de vluchtende mensen in. En in het artikel van DDC moet alles nog beginnen en is het halfacht. Hoe zit het nu juist?

383

Re: Getuigenis Murcielago

HIPA wrote:

De foto is gemaakt van op de oprit van onze buurman. Je ziet dat de foto getrokken is van op het muurtje dat ongeveer 50 cm hoog was. Dit is exact de plaats waar de rijkswachters op de berm stonden en ook waar de Taunus Haemers kwam afzetten. Of straffer, enkel huizen ernaast zou … volgens de vriendin van een lid van de bende Haemers zijzelf daar gewoond hebben. De leden van de bende zaten geregeld bij haar op het appartement.

Het is ook de plaats exact waar mijn buurman zijn Renault werd gestolen en is teruggevonden met een lijk in de koffer. Ook werd er 15 m verder een Audi 100 gestolen uit de garageboxen onder ons appartement. Deze diefstal was ook gepleegd door een lid van de bende Haemers ... natuurlijk is dit allemaal toeval en nooit tegoed uitgezocht

En nog straffer. Het dossier van uw vroegere buurman met het stoffelijk overschot in zijn Renault, behoudens een heel klein gedeelte, is nergens meer terug te vinden. Ook niet onder de naam M.K.

Als dossiers natuurlijk verdwenen zijn en de afschriften niet meer zijn terug te vinden dankzij de politie(h)vervormingen dan is dit niet de schuld van de CWB dat het nooit tegoed is uitgezocht. En niet alleen de CWB duikt nog op andere grote problemen die men niet voor mogelijk kan houden. Natuurlijk zijn er zaken die niet tegoed zijn onderzocht. Die schuld kunnen we niet leggen bij de CWB, de huidige GD, FGP of CP. U weet immers zeer goed via uw raadsman welke mogelijkheden er zijn indien er op heden het gerechtelijk onderzoek niet loopt naar uw believen. Samen met mij en nog anderen zal u in het dossier ook kunnen vaststellen welke onderzoeken er uitgevoerd zijn op basis van indianenverhalen. Ook die nutteloze tijd wordt opgeslorpt ten nadele van nuttig onderzoek. Half België is al verdacht geweest of aangewezen als dader of als mededader aan de roofmoorden. De buurman denkt dat...de broer denkt dat...de moeder of vader denkt dat...familie denkt dat... Een tipgever meent dat... Iemand denkt dat, om nadien te vernemen dat hij/zij het heeft gelezen in een boek. Duizenden en duizenden pagina's zijn nutteloos onderzoek geweest in gans het dossier Bende van Nijvel. Maar zaken die ook eventueel verband kunnen houden onder de noemer BVN, nog geen haan die daarover kraaide. Daarover informeerde ik vorige week enkele belanghebbenden en waarvoor ook een verzoekschrift zal moeten neergelegd worden. En mensen die in de gerechtelijke wereld thuis zijn weten dat er in het dossier BVN maar bitter weinig P.V's zijn terug te vinden die ambtshalve zijn opgesteld. Met andere woorden worden opdrachten uitgevoerd bij kantschriften en bevelen uitgaande O.R. en FPDK. Maar helaas stel ik ook vast dat daar dossiers diagonaal worden gelezen en ook voor hen niet meer terug te vinden zijn. We kunnen ons al voorstellen als een Hans Rieder naar dossierstukken en overtuigingsstukken vraagt die voor voor altijd verschwunden zijn. Nog DNA uitvoeren op verschwunden overtuigingsstukken? Moeilijke opgave hoor. Ook een verdachte of beschuldigde heeft het recht op een eerlijk proces. Ondanks ook nog PV's, rapporten en verslagen die her en der op het internet worden geplaatst. En natuurlijk ligt hier het Hofke van Cassatie of het EHRM niet ver af.

Nog een belangrijk punt wat ik al heb geschreven op dit forum. Stel dat de daders afkomstig zouden zijn uit het Nederlands taalgedeelte, prachtig zo, dan is het Hof van Assisen te Gent bevoegd. Mooi zo. Kan gans het dossier met een hoogte van de boerentoren in Antwerpen volledig opnieuw vertaald worden. Voor Waalse beschuldigden is het Hof van Assisen in Bergen bevoegd. Zijn het Waalse en Nederlandstalige daders, is het Hof van Assisen in Brussel bevoegd. Ondanks men in Brussel met de vuist op de borst verkondigde dat men de zaak van de BVN eens zou oplossen. Eens benieuwd wat de procedure zal zijn in de onwettige overheveling van het dossier in één zaak naar Charlerdood. Ik zal het in de woorden zeggen van Meester Callebaut en Meester Sven Mary, in mijn aanwezigheid van getuigen, nabestaanden en slachtoffers in het BVN dossier: "De onwettige overheveling, de finale begrafenis van het dossier in Charleroi."

Te danken aan de tussenkomst van een Minister van Justitie en Procureurs Generaal na de beschikking van de raadkamer in Dendermonde. En deze minister van Justitie? Nadien rechter geworden bij het Grondwettelijk Hof.

Jammer maar helaas. Mensen worden dan soms nog in hun leed bedrogen door hun Advocaat -doctor in de melkerij-. Tot een maximaal bedrag van 1.500,- euro moet men aan registratiekosten betalen op de griffie. Alle bijkomende koppies dat het bedrag van 1.500 euro overschrijden, zijn gratis.